Jump to content

Carson

Stały użytkownik
  • Posts

    6886
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Everything posted by Carson

  1. Carson

    Far Cry 3

    a najgorsze ze mechanika jest tak drewniana ze strzelanie z broni palnej sprawia zero przyjemnosci... dla mnie to przekresla gre tego typu
  2. panowie litosci :) jak chcecie zeby gliniarze w arcadowej grze nawiazali z graczem walke?
  3. a ja przy takich wymaganiach polecam zainteresowac sie symulacjami ;)
  4. Co ty bredzisz :) Pamietasz w ogole jak wygladaly pierwsze nfsy?
  5. Carson

    Grand Theft Auto V

    na konsolach i tak nie bedzie nic widac :lol: blur powyzej 30m zalatwi sprawe
  6. Carson

    Crysis 3

    Lipa ten mp, pojdzie na dno rownie szybko jak wspomnienia po zaliczonym singlu (jak w przypadku c2).
  7. Feluke chyba zainstalowal stara wersje most wanted ;)
  8. Pisalem przeciez ze dziala bo sam gram na dfgt :) I prawde mowiac (nie wierze ze to mowie) nie wyobrazam sobie smigania tego mw na padzie/klawie. Po godzinie grania uruchomilem gre z dfgt i gra sie naprawde bardzo dobrze. Zwlaszcza z kamera na zderzaku
  9. Tesle mozna zrobic z kazdego auta :) wystarczy wylaczyc glosniki :lol:
  10. Czy uzeranie sie z tymi wszystkimi problemami, przyzwyczajanie sie na sile do nowych rozwiazan i wydawanie kasy na 8 sa naprawde warte tego co oferuje?
  11. Total Recall (2012) - Aleee popluczyny... zero klimatu (chociaz sama wizja Ziemi dawala rade), jedna wielka efekciarska papka. Przy piwie i czyms do przegryzienia jeszcze ujdzie w tloku ale generalnie milosnikom dobrego sci-fi nie polecam.
  12. Carson

    Seriale

    Co tu tak cicho o Homeland? Jak dla mnie rewelacja. Sciagnalem na probe i skonczylo sie na tym ze wciagnalem 1 sezon na dwa razy. Drugi zaczal sie rownie dobrze.
  13. W tych czasach juz nie ma czegos takiego jak optymalizacja uwzgledniajaca sprzet, ktory "ma swoje lata" ;)
  14. Carson

    Crysis 3

    bedziecie teraz cala strone dziekowac?
  15. To sobie zablokujcie do 30klatek :) W ini jest taki przelacznik "LockTo30=false", pewnie do tego sluzy
  16. Carson

    Grand Theft Auto V

    Konsole to juz kalkulatory wzgledem topowych pc :) nie wiem jak mozna tego jeszcze nie ogarniac. Jesli chodzi o gta 4 to wystarczylo 2-3mce i mody do wersji pctowej po prostu upokarzaly wersje konsolowe (grafa ofc)
  17. U mnie i5 2400 w turbo i 7770 w hd, max i jest ok. czasami wariuje w tunelach ale generalnie jest min 30 klatek a framedropy podobno sa efektem cracka
  18. Granie z kamery ze zderzaka juz przy 30fps jest wygodne, wiec nie wiem o co ten placz ;) Nie wiem jak to zrobili ale 30 klatek w kazdych innych wyscigach (nie wspominajac o symulacjach) to horror ale tutaj jest calkiem ok. Ale musze drugi raz wspomniec o tym ze oprawa audio jest fenomenalna. Taki klasyk jak porsche 911 brzmi bajecznie
  19. Jest podobny, widac ze robila go ta sama ekipa ;) Co dla mnie jest ogromnym plusem
  20. Panowie.... krol powrocil To najlepszy nfs od wielu lat. Pisze to wielbiciel pierwszych nfsow zaczynajac od nfs 2 se a konczac na genialnym porsche. Wrocilo wszystko co najlepsze w tej serii. Piekne maszyny, bajeczne udzwiekowienie i ladne krajobrazy (zwlaszcza przedmiescia). Cruising po miescie to jak ogladanie "getaway in stockholm", bez shit-tuningu, bez zalosnej pseudofabuly. Model jazdy jest na tyle fajny, ze gram na dfgt. Muzyka jest dobra, biorac pod uwage to co bylo w ostatich czesciach (drobstepu niestety nie zabraklo). Wczoraj przez dobre 20min uciekalem przed glinami, gorskie serpentyny i do tego lambo countach. Esensja pierwszych nfs mowiac krotko.
  21. noooo, jak zapomniales ze lepsiejsze ogumowanie zarzuciles na przod ;)
  22. Lepsze na tyl i przod. Jak kogos nie stac na komplet opon to niech sie przesiadzie na rower. Przynajmniej jak zrobi krzywde to tylko sobie
  23. tak to sie robi w Rosji :lol: http://www.liveleak.com/view?i=deb_1351343658
×
×
  • Create New...