Skocz do zawartości

Alergik

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Alergik

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Mikrofon sprawdzałem, oprócz tego, że jest sprawny jest też dobrze podłączony. Zaczynam się jednak coraz bardzije niepokoić, gdyż wywaliło mi dzisiaj bluescreen bo niepodobał mu się plik cmaudio.sys. Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
  2. Mikrofon jest sprawny, nie jest wyciszony, sterowniki do karty są ok i powoli kończą mi się pomysły co jeszcze mogłoby być przyczyną awarii. Moje pytanie brzmi: co może być przyczyną nie dzialania sprzętu, co można jeszcze przestawić?
  3. Wymiana karty sieciowej pomogła. Dzięki za pomoc, topic do zamknięcia.
  4. Router po resecie działa jak działał, DHCP jest, DNSy są. Na routerze wyłapywany jest tylko 1 komp. Kablami w switchu się bawiłem, bez efektu. Kable są ok, więc jak na mój gust to jest wina ustawień. Tyle tylko, że pojęcia nie mam co jeszcze mógłbym poprzestawiać. Komp mi mówi, że "kabel sieciowy odłączony"... Z zepsutego kompa oczywiście nie da rady wejść na "stronę" routera, ping nie przynosi efektów.
  5. Moja mini-sieć wygląda tak: TPSA => router (Asmax 801u) => switch (Eminent EM-1030) => 3 kompy Po ostatniej awarii tylko jeden komputer ma połączenie z internetem. Router i switch są sprawne, na switchu palą się diody: na komputerze, na którym wszystko jest ok - link/act, na reszcie - FDX/COL. Czy winą za utratę połączenia należy obarczyć wadliwe karty sieciowe (jedna jest zintegrowana, jeszcze jakiś czas temu była sprawna (nie jestem w stanie dokładnie określić terminu awarii), druga dzień przed podłączeniem do mojej sieci śmigala elegancko w innej), wadliwe kable czy ew. zmianę jakichś ustawień systemowych (pojęcia nie mam jakie to mogłyby być zmiany, nie było mnie w domu)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...