Jump to content

janusdel25

Stały użytkownik
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About janusdel25

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 09/02/1988

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    6410426

Profile Information

  • Skąd
    z pod Rzeszowa
  1. Zobacz jeszcze tą opcje w Catalyst Control Center: Moje płaskie panele cyfrowe - format pikseli. U siebie mam: Standardowy format pikseli PC RGB 4:4:4 (pełen zakres RGB). Jakakolwiek inna opcja powoduje u mnie drastyczne pogorszenie obrazu.
  2. - jaki przebieg? - a jaki potrzeba?
  3. Ja robiłem drzwi zwykłą dekarską. Jakieś 2 lata temu, kleiłem bez opalarki ale na słońcu. Trzyma się bardzo dobrze. Dawałem 2 warstwy na blachę zewnętrzną drzwi i pojedynczo pod boczkiem. Taśma chyba Titan - nie śmierdziała jak było gorąco. Na parę małych drzwi poszło ponad pół rolki (30cm x 10m). Co do efektu - różnica jest bardzo duża, moim zdaniem warto się pobawić.
  4. To rano musiało być trochę inaczej, do tego się odnosiłem. Jadąc w kierunku barwinka - jak wracałem około 17 też widziałem "poskładaną" ciężarówkę zajmującą 2 pasy (chyba hamował przed światłami, bo droga równa). Na wlocie do miasta (podkarpacka) również policja miała jakąś akcję z zatrzymywaniem (chyba wszystkich) ciężarówek.
  5. Na podkarpaciu tak źle jak dzisiaj na drogach jeszcze tej zimy nie było. Do pracy (Rzeszów) mam 12km, normalnie w korkach porannych ~30 min. Dzisiaj pobiłem rekord - 2 godziny i 10 minut. Ja nie wiem co drogowcy robili przez noc, ale o 6:00 wyglądało tak jakby żaden pług nie przejechał. Korek praktycznie 10km na wlocie do Rzeszowa. Ale raczej nie było widać nie rozgarniętych kierowców, no i ciężarówki z łańcuchami prawie wszystkie.
  6. Wlasnie miedzy scaniatruck driving simulator, a gtsem widac duzy postep. W koncu skrzynia biegow i przelozenia sa bardziej realne. Sama fizyka tez ciut poprawiona. Osobowki nas wyprzedzaja na jednopasmowkach i duzo przyjemniej sie jezdzi niz w poprzednich odslonach. Mysle ze ets 2 moze nie bedzie rewolucja, ale na pewno sporym krokiem na przod.
  7. 5-10l zależy jaka trasa. 5-6l jadąc normalnie, ale nie przekraczając zbyt często setki. 10l autostrada 140-160km/h. Powyżej 100km/h spalanie rośnie drastycznie.
  8. Raczej nie do końca normalne. Panda 1.2 około 65tyś. przebiegu - od wymiany do wymiany (10-15kkm) bez dolewek się obchodzi (jeśli ubywa to bardzo mało). Sprawdź jeszcze w instrukcji jakie zużycie oleju podaje producent.
  9. Hmmm dziwne. Mój ojciec też ma w PZU i na pytanie w tamtym roku, o dopisanie mnie/rezygnację ze zniżki (powyżej 25 lat). Przedstawiciel sam powiedział, że nie ma sensu mnie dopisywać i że mogę tak jeździć jak jest i w razie czego nie będzie problemów.
  10. Od OCZ Platinum 2 do spodu finów mugena 2 jest około 1cm miejsca, więc może się pod spód zmieszczą. Tylko wtedy gorzej z wyciąganiem kostek będzie :wink:
  11. To i ja dorzucę coś od siebie w kwestii spalania. Fiatowski 1.2 8v 60KM (~12k km analizowania spalania): - w trasie (550km) jazda ekonomiczna, ale bez przesady (do 110-120km/h): 5,3-5,7 l/100 - typowe miasto z korkami (jazda normalna): 7-7,5 l/100 - miasto (bez większych korków): 6,5 l/100 - trasa (jazda na emeryta, prędkość do 90km/h): można zejść poniżej 5 l/100 - przy 130km/h: ~6,5 l/100 - i autostrada 160-170km/h: 10 l/100 - cykl mieszany: 6,1-6,7 l/100 Więc w benzynie, nawet niewielkiej w typowych warunkach miejskich 5l/100 jest dla mnie raczej niewykonalne. Tylko jakieś małe/wolnossące diesle mają szansę na takie spalanie w mieście. Trasa to zupełnie co innego. I trochę z innej beczki, wczoraj widziałem ciekawe zjawisko. Policjanci w radiowozie trzymali golfa jakiegoś. Po przejechaniu kilometra słyszę na CB, że gnają na sygnale w stronę miasta. Za chwilę mnie minęli.... hmm myślę sobie wypadek jakiś był, albo coś. Bo gnali na złamanie karku. Za ~2km widzę jak stoją już ustawieni koło drogi i chyba "suszyć" zaczynali (jestem pewny, że to ci sami byli) :mur: . A myślałem, że nie mają prawa bez potrzeby używać sygnałów i swoich przywilejów.
  12. To teraz ja się pochwalę. Mój E5200 postanowił współpracować chyba, bo wcześniej 4,32GHz to był max jego możliwości B-)
  13. Co do pamięci na mojej P31. Na podkręcanie procka nie mają wpływu, e2140 przez prawie 2 lata latał na fsb 413MHz i 2x1GB. Kręcić nosem płytka zaczyna dopiero, przy próbie wyciśnięcia wysokich taktów pamięci. W dualu max to ~940-960MHz (na piątkach), a z pojedynczą kostką nie ma problemu zrobić 1030-1050MHz. Ostatecznie teraz mam (chyba ^_^ ) 870MHz (4-4-4-12). Memki to OCZ Platinum. U mnie też gorący chipset to standard. Pod obciążeniem radiator na nim prawie do 60*C się nagrzewa
  14. Ja się przesiadłem we wrześniu z e2140 (@3,3GHz) na e5200 (@4,2). Różnica znaczna. Bardzo łatwa do zaobserwowania w grach, obciążających mocno procka. Co do gubienia ustawień, to moja płyta nigdy nie miała z tym problemów. Zarówno z e2140 (przez prawie dwa lata), jak i e5200.
  15. Tak, wiem. Nawet próbowałem moda zrobić ołówkiem, ale chyba lipne ołówki miałem, bo nie mogłem za bardzo z opornością zejść. W biosie ustawione 1,5V, co daje pod obciążeniem wg cpu-z 1,44V
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.