Jump to content

Havoc

Stały użytkownik
  • Posts

    3195
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Everything posted by Havoc

  1. Krótko mówiąc...spróbuj i się przekonasz. Pudełkowa wersja na pewno nigdy nie wymagała od Ciebie pobierania niczego przez Steam bo te rzeczy nie są z natury w żaden sposób połączone. Wymaga za to Rockstar Social Club i utworzenia konta jeśli go nie posiadasz. Skoro masz grę na blaszaku, to masz też RSC. Zainstaluj RSC na laptopie, zaloguj się i sprawdź czy możesz pobrać i zainstalować GTAV ze swojej biblioteki konta.
  2. A ja bym chciał zauważyć że on w ogóle nie napisał że coś nie działa. Zapytał chyba czy mogło się coś zepsuć 😄 Więc ja sobie pozwolę zapytać. @lalaland28 powiedz proszę czy komputer rzeczywiście nie działa? Czy jest jakiś problem? Bo jeżeli komputer działa to nic nie zepsułeś. W najgorszym wypadku mogły się pojawić jakieś błędy na dysku twardym z którymi system sobie i tak na razie radzi jeśli dalej działa, więc nie ma co panikować.
  3. Havoc

    World of Tanks

    Dzięki za komentarze, w sumie racja. Spróbowałem pogrindować ostatnie 2 dni i idzie całkiem sprawnie. Nawet, o dziwo, SU-101 gra mi się dużo lepiej niż przed rokiem. Na tyle dobrze że wpadł dzisiaj Top2 wynik w/g WoT reply dla obecnego patcha. Trochę tylko obciach bo mi żyłka pękła i trochę krwi na czacie upuściłem. Muszę chyba sobie czat całkiem wyłączyć bo kusi za bardzo...Ale poza tym dobra bitwa. http://wotreplays.eu/site/6245182#prokhorovka-havoclp-su-101
  4. Havoc

    World of Tanks

    Hey panowie. Trochę jestem w plecy z WoT ale zaczynam powoli wracać okazjonalnie, ale już bez mega parcia. Szkoda że nasz clan już nie grywa, chociaż stricte clanowych bitew to my chyba nigdy nie robiliśmy? Mam dwa tematy do omówienia z Wami za to, mam nadzieję że chociaż @maxymili albo @radiergummi jeszcze tu zaglądają 😉 Support Wargamingu nie chce mi zmienić kraju rezydencji z UK na PL (a szkoda bo złoto na allegro trochę tańsze niż w GBP), z mega drętwej konwersacji w końcu wynikło że dopóki nie widzą logów z PL to mogę się cmoknąć. W dodatku nie wiem czy starczy mi sił na grind STB-1 obecnie, zastanawiam się nad skorzystaniem z usług osoby trzeciej. Jak głupi to jest w/g was pomysł? Czy jeśli dodam numer telefonu do konta to wystarczy na zabezpieczenie się przed ewentualną próbą kradzieży konta? Jakieś pomysły? A może ktoś z Was chciałby sobie pograć na moim koncie? 😄 Jak mam komuś zaufać to wolę "naszych" niż kogoś z allegro ;]
  5. Posiedzę nad tym, wygląda na to że to wyczerpie temat. Dzięki gigantyczne! 🙂
  6. Zobaczmy czy ktoś tu jeszcze żyje 😉 Potrzebuję zrobić partię laptopów ale trochę zardzewiałem w temacie. W czasach Win7 zainstalowałbym system bez podawania klucza, władował sterowniki i wszystko co trzeba, odpalił SysPrep i zrobił clon dysku Ghostem czy Acronisem na 10, 20 czy 100 innych dysków które polecą do innych identycznych laptopów i po sprawie. Windows Deploy czy jakieś ich inne mechanizmy to coś czego nie znam, więc tak sobie zawsze po chłopsku radziłem. Ale co/jak to zrobić w wypadku kiedy sprzęt ma Digital License w UEFI i w czasie instalacji od razu sobie ładuje klucz? Jak usunąć info o aktywacji tak żeby nie użerać się ze zmianą klucza na kolejnych 100 laptopach ale żeby Windows był czysty i po pierwszym odpaleniu sam sobie pobrał klucz z UEFI? Jedyne do czego udało mi się dokopać to nieznana mi wcześniej komenda: slmgr.vbs /upk (cała reszta info w google dotyczy tematu instalacji pirata bez posiadania klucza, nie wiem jakich fraz użyć żeby tego uniknąć 😉 ) Czy to ma prawo zadziałać, czy nie wywali klucza z UEFI? Jak będzie wyglądał proces aktywacji po takiej operacji, czy trzeba to zrobić ręcznie, czy system sam ogarnie? Wykonalne?
  7. Havoc

    komputer

    Fajnie że się tym z nami podzieliłeś, szukaj i daj znać jak poszło :)
  8. No...tam wyżej to ten tego, clickbajt trochę (uczę się od Eweliny ;) ) A tak serio serio, niech no mi ktoś wytłumaczy co się właśnie stało. Rozmawiam sobie z rodzicielką, pitu pitu o tym co tam teraz robi, o zupie i takich tam (dosłownie), potem trochę poważnych tematów i nagle słyszę od niej znowu temat zupy i tego ogólnie co mi na początku opowiadała, jednocześnie przestała reagować na moje wtrącenia. Zdębiałem kolokwialnie mówiąc. Znaczy, to jest już starsza kobitka, sama w PL, my wszyscy na emigracji to mnie strach zeżarł że jej się coś z głową porobiło. Jednak kilka kolejnych zdań wystarczyło żebym sobie zdał sprawę z tego, że mówi dokładnie to samo i w ten sam sposób, słowa, konstrukcja zdań, pauzy, westchnięcia itd. Rozłączyłem się i zadzwoniłem ponownie, oczywiście zaprzeczyła jakiemukolwiek alzheimerowi i powtarzaniu się. Jak to dobrze jednak nagrywać sobie połączenia...odsłuchałem sobie wszystko co mój telefon zarejestrował no i rzeczywiście od 4 minuty mam pieprzoną pętlę. Co jest do jasnej ciasnej? Jest jakikolwiek procent szans że mój własny soft nagrywający rozmowy zaczął jakoś odtwarzanie i nałożył mi dźwięk czy raczej podejrzewać śmiało wszelkie 3 literowe organizacje? Oo Ratujcie jakimś racjonalnym wyjaśnieniem, nie chce skończyć jak teściu nosząc czapkę wykładaną folią aluminiową...
  9. Masz racje w 100%, cofam swoje bo pisząc te pierdoły w ogóle nie zwróciłem uwagi na to że Maniak napisał o ograniczeniu do 7 dych. W takim wypadku jak najbardziej za mruganie jeszcze mu się wpierdziel należy ;)
  10. Dokładnie, + Ile zajmuje rozpędzenie załadowanego na fulla z 50 do 80 bo ktoś go nagle przyhamował? Jak dużo rozpędu, paliwa i czasu straci kiedy przed nim jest wzniesienie i nie da mu się szansy nabrać rozpędu no i czy trzeba być matematykiem że w czasie 6h drogi 10km/h robi różnicę? Ja zmieniłem spojrzenie na nich po jednej rozmowie z byłym kierowcą. Choć wciąż mnie wkurwia ich "wyprzedzanie" się nawzajem, to jednak poniekąd teraz rozumiem dlaczego to robią. Ja też malucha na drodze wyprzedzę bo wiem że mimo że teraz jedzie tylko 10km/h wolniej ode mnie to przy byle zniesieniu zwolnimy o kolejnych 50% bo jego napęd z ziemniaka nie da rady.
  11. Mam podobnie na PG279Q - display port + Gsync. Podpięty przez HDMI bez Gsynca działa bez problemu... :(
  12. Ewentualnie NUC z i3 5gen. https://www.amazon.de/gp/product/B07JB2M6BM/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1 Ale też bym wolał używanego Della z hardware acc. niż coś nowego ale słabszego.
  13. Havoc

    Vega 56/64

    Ta też droga, w zeszłym tygodniu były w Anglii poniżej £300 (nawet za 230 bodajże, a najtansza teraz jest za 320 na ebuyer.co.uk). A w dzisiejszych czasach zamówić sobie coś z UK to raczej nie problem nie? ;)
  14. Nie wiem czy znacie tam kanał, ale osobiście czekałem aż wrzuca coś w tym temacie, no i jest. Rzeczywistość autohandlu, tak dla potomnych gdyby ktoś jeszcze nie wierzył ojcu Jonasowi i jego pogadanki ;) zresztą chyba wielu z nas jest w stanie takie historie potwierdzić co? https://youtu.be/ZfFrKwGZkt8
  15. @Gosu na jednym z powyższych filmików "RTX 2080 vs GTX 1080Ti | i9-7980XE | 13 gier" zobaczyłem coś zastanawiającego. Przewaga RTXa kilkoma FPS w Wieśku jest..tylko czemu detale i światła wyglądają gorzej? Dokładnie 3:57min. i rzut światła na grunt na lewo od słupa. W oknie 1080Ti wyraźne światła (przebicia z okna czy coś?) a w oknie z RTX ledwie widoczne, zblurowane światełko. Nie dziwne że w tym szczególnym momencie więcej FPSów. Sterowniki, algorytymy jakieś czy ustawienia detali na korzyść RTXa?
  16. Istnieje, obejrzyj sobie YT. Jak przebrniesz przez problemy to jestes w stanie zrobic wlasnego boxa na GPU za grosze. Problemy? White-list dla urzadzen pod mini-pci. Karte wi-fi wykryja, ale juz nieznanego cuda nie. Wiec czesto trzeba zaczac od modyfikacji biosu.
  17. A szukales informacji/poradnikow o klonowaniu jak Klaus napisal? Krotko w uproszczonym zarysie: odpalasz soft do klonowania z interfejsem graficznym (nie baw sie w ghosta dosowego czy cos bo polegniesz), klikasz dysk do sklonowania - "dalej" - klikasz dysk (FIZYCZNY pusty bez partycji) - > klikasz klonuj wszystko -> ENTER. Koniec, masz drugi dysk IDENTYCZNY z tymi samymi danymi i partycjami (no chyba ze dysk bedzie mniejszy to wtedy albo ostatnia partycja bedzie mniejsza albo dostaniesz errora ze dane sie nie zmieszcza). Zacznij cos robic i kiedy cos nie bedzie jasne to pytaj. Bo to zadna filozofia, ale w glowie tego nie zobaczysz, musisz najpier odpalic program i w ogole sprobowac i wszystko stanie sie jasne.
  18. Star Wars - TLJ - kończ waść, wstydu oszczędź! Dialogi na poziomie High School Musical (no w koncu Disney..), orbitująca Leia, zwierzątka z dużymi oczami, kasyno i ucieczka na koniozaurach -dno (argumentacja? Sceny same w sobie dla akcji filmu bez znaczenia i przesadnie dluzace sie, ale szczytem byl moment zniszczenia statku przez policje, nie zrobil na czarnym i azjatce ZADNEGO wrazenia mimo ze nie mieli na ta chwile innego planu, no ale przeciez musieli zostac magicznie uratowani przez B(ruca)B(lee)8 ktory pokonal straznikow....drobnymi! I ukradl statek wraz z nowym kolega. A kiedy azjatka w scenie przybycia do kasyna zaczela opowiadac do kamery dlaczego tam w ogole sa mialem ochote wyjsc z kina. Czy to jest film dla niepelnosprytnych umyslowo ktorzy po 15minutach zapominaja co sie dzialo w poprzedniej scenie? No takiej kaszany to sie nie spodziewalem naprawde. -sorry za brak polskich znakow, glupia skladnie zdan itd. Moze jutro edytuje. Jestem przemeczony. Kino mialo klime ustawiona na krio-sen i teraz musze nie tylko zapomniec jak najszybciej o tym tworze ale tez wyleczyc sie z przeziebienia :/ Imho 3/10. Oo - jak sie robi spoiler tagi na tym naszym nowym silniku?
  19. Do powyższego, jak dla mnie na duży plus dużo scen iście kaskaderskich zamiast komputerowej papki. Nawet walki wydają się kręcone na jednym ujęciu (akcja na schodach po wyjściu z windy).
  20. Jestescie pewni ze to monitor winny? Mi to wyglada na jakies problemy z ustawieniami jednak, gamma czy cos moze?
  21. Blade Runner 2049...zepsulem sobie idac wczoraj do najgorszego chyba kina w UK na to. Stereo, bez centralnego glosnika, przy takich dzwiekach i jednoczesnych czesto dialogach, w innym niz matczynym jezyku, skutkuje bardzo szybko rosnacym poziomem wkurzenia. Ale nawet pomimo tych niedogodnosci, film piekny i dobry. Ostatnio nie chce mi sie zaglebiac w jakies glebokie przemyslenia na temat filmow bo nie widze zeby Hollywood probowalo cokolwiek "powiedziec". Prawie 3 godzinny film, powolny z pozoru rozwoj wydarzen, a jednak caly czas cos sie dzieje i historia porusza dalej, ziewac sie nie da. Ogolnie jest super, z kina wyszedlem szczesliwy myslac jeszcze przez chwile o tym co przed chwila widzialem, a to sie nie zdarza po Avengersach ;) Dla mnie 9/10 bo mi trafil w gust klimatem. A tak obiektywnie to moze punkt nizej. F8 - Fast and Furious 12345....stracilem rachube. W kazdym razie szybcy jeszcze szybsi i wścieklejsi. No i jak przy poprzedniej czesci, smiesznie. Idiotyzmy, glupoty; tepe i puste dialogi; fizyka zaklamana bardziej niz w Animkach no i to hakowanie walac losowo w klawiature majac na ekranie graficzna wizualizacje tego co sie dzieje z hakowanym obiektem (lodz podwodna na metalowych podporach i zwodowanie jej za pomoca kilku klikniec i ENTER po prostu wymiata :D ) Za tekst o obiciu ryja i wbiciu zebow tak gleboko ze ich mycie bedzie sie odbywalo przez anusa... +1 punkcik co daje w sumie = 1/10 Wojna o Planetę Małp - bez rozgadywania sie juz, bardzo sie podobal. Malpy super, zdjecia ladne, scenariusz prosty ale nie glupi specjalnie, a lewacka propaganda....? No coz, ktos chyba ostatnio za duzo rodzinnych imprez przy flaszeczce zaliczyl i juz wszedzie ta polityke chce zobaczyc :P Zeby tu sie takich glupot dopatrywac? 7/10
  22. Havoc

    World of Tanks

    Powiedz mi lepiej o użyciu proca. Zauważyli wreszcie że proce mają więcej rdzeni niż jeden?
  23. Żeby dać Ci promyk nadziei to napiszę kilka rzeczy. Ale jednak bądźmy też realistami. Bo wszystko poniżej rozbija się o to że musi być z gościem jakiś kontakt. Zadzwoń do jakiegoś radcy prawnego z urzędu ochrony konsumenta, nie wiem czy w ogóle mogą coś zdziałać w wypadku transakcji pomiędzy osobami prywatnymi, ale warto chociaż zapytać. Podeprzyj się tym, jak Ci pisałem na PW, że będziesz miał zaświadczenie od techników z jakiegoś serwisu o stanie karty i przyczynie uszkodzenia. Powinni Ci bez problemu gdzieś coś takiego napisać i podbić pieczątką. Zakładam że pewnie żadnych danych tego wacka nie masz? Mógłbyś w sumie lecieć po bandzie i (chyba cały czas to tak głupio działa? ) założyć mu sprawę w e-sądzie za 50 zł i czekać na rozpatrzenie, bardzo prawdopodobne że gość nawet listu nie otworzyłby więc ogólnie po kilku tygodniach miałbyś jakiś tam efekt. Ale to Polska, tu nie ma ściągalności długów z dużych firm nawet a co dopiero od Zenka z OLX ;]
  24. A to android one jest licencją czasową? Oo Kurka, muszę obczaić bo możesz mieć rację. Choć mnie osobiście to rybka, bo softy pewnie i tak bym z XDA zbierał. Obecnie mam LeEco Le2 na mediateku 10-core. Jakoś to daje radę, ale jako że wspomniałeś o tym jak sobie telefon z ciepłem powinien radzić, to muszę napisać o dwóch rzeczach. Po pierwsze, Polska i fale upałów niekoniecznie muszą być środowiskiem o jakim projektant telefonu pomyślał. Po drugie, jeszcze nie miałem telefonu (choć Le2 radzi sobie najlepiej) który by nie krzyczał z bólu podczas 20h ciągłego nawigowania w trasie (UK-PL). Więc nie uważam, że można ot tak bagatelizować kwestie temperatur proca. Ale to moje zdanie oczywiście. Sam wiesz najlepiej jak używasz swojego telefonu.
×
×
  • Create New...