Skocz do zawartości

marcinio

Stały użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia marcinio

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie napisałeś modelu tego Roboticsa. Spróbuj ręcznie wpisać w kompie adresy serwerów DNS, Tpsa.
  2. Właśnie próbowałem ten program i mam małą zagwozdkę. Lecę po kolei, wybieram dysk, potem "INTEL PC PARTITION" I "ANALYSE". Pojawiają się partycje: Nr 1 to jest ta "zaginiona". Co ciekawe okazuje się, że jest jakaś partycja linkuksowa :blink: Lecę dalej czyli PROCEED i powinno być fajnie pięknie ale ukazuje mi się coś takiego: ta linuksowa, tak jakby zaczynała się od początku dysku a tamtej nie było :/ (oczywiście pomijam tą partycję "Dane" bo ona ładnie działa) EDIT: Ok, już nie ważne. Wgłębiłem się w manuala od TestDisk i jak wół był identyczny problem jest opisany. Jakby co to tu jest rozwiązanie http://www.cgsecurity.org/wiki/Advanced_FAT_Repair Dzięki wielkie za pomoc, życie uratowane :)
  3. Witam Przejrzałem archiwum i albo przeoczyłem albo nie znalazłem takiego samego problemu. Sprawa dotyczy dysku Segeate Barracuda ATA III ST320414A 20GB Istnieją na nim 2 partycje. C i D. Zainstalowany był system na C, Win98Se. Były jakieś problemy z komputerem i błędem, że jest rzekomo mało pamięci i że zaczął się wyłączać raz na jakiś czas. Odpaliłem na tym kompie Scandisk, system znalazł błąd i go naprawił. Następnie dla pewności odłączyłem dysk, podpiąłem pod drugi komputer i zrobiłem gruntowny test HDTune, gdzie nie znaleziono żadnego błędu. Jako, że pod ręką miałem większy dysk to postawiłem na nim system, chcę przegrać dane z Segeate i nagle dawny dysk C istnieje ale jest błąd, że nie można z niego czytać! Podpinam pod komp z XP to jest info, że partycja nie jest sformatowana. Dodam, że dysk jest wykrywany w biosie. Partycja D działa bez żadnych problemów ale najważniejsza C nie. Partiotion Magic też widzi C jako niesformatowaną. Może coś jest nie tak z tablicą partycji? Sam nie wiem jak się za to zabrać. Wiem, że jest masa programów do tego. Zwykłe sam bym testował programy i wyciągał wnioski ale w tym przypadku nie mogę sobie na to pozwolić, muszę mieć jakiegoś pewniaka.
  4. Poszukaj tu: http://www.nissanklub.pl/forum/ Gdzieś tam na pewno jest pdf co zajmuje około 50MB, tam jest około 460stron manuala: "obsługi i naprawy" po Polsku. Jak nie znajdziesz to się odezwij do mnie na PW ale nie wiem czy dziś nie wyjadę, więc jakby co, to cierpliwości do poniedziałku.
  5. Najlepiej sam podjedź do jakiejś drukarni i zapytaj. Jak ja czasem coś drukuję ludziom na laserze to liczę te 10-12gr/str, więc w takiej drukarni jak dobrze zagadasz pewnie wyjdzie i mniej. Żeby nieco przyoszczędzić możesz druknąć sobie tak by 2 strony upchać na jedną wówczas całość wyjdzie "ledwie" 700 stron, kosztem nieco mniejszej czcionki. Inna opcja to dołożyć i kupić własny laser ale to jeśli dużo jeszcze planujesz drukować w przyszłości.
  6. @KAX_ Podałem przykład dla Vw nie dlatego, żeby szukać na siłę, że benzyna dla tej samej mocy jest o ułamki sekund szybsza, tylko przede wszystkim, że ta marka pierwsza wpadła mi do głowy, a ich strona www jest w miarę czytelna i łatwo można było wyłuskać dane. Chciałem pokazać, że jeśli chodzi o sam sprint aut o tej samej mocy, różnice pomiędzy td a benzyną są minimalne, nie faworyzując żadnego z nich. Akurat tu wyszło ciut lepiej dla benzyniaka.
  7. Jak wcześniej pisano jeśli już porównywać td vs benz, to w tych samych budach, będzie to miarodajne. Dla przykładu podaję dane dla Vw polo 1,4 vs 1,4tdi. Golf Gt 1,4TSI vs 2,0TD dla skrzyń man i auto. Są to suche dane podawane przez producenta, dostępne na jego stronie. Celowo wybrałem takie modele, które mają dokładnie taką samą moc. Vw Polo 1,4| 1,4TDI 80KM @5000| 80KM @4000 132NM @3800| 195 @2200 Vmax 175| 174 0-80/0-100 8,2/12,2| 8,4/12,8 zużycie paliwa: miasto: 8,5-8,6| 5,5-5,7 trasa: 5,2-5,3| 3,9-4,1 średnio: 6,4-6,5| 4,4-4,6 masa własna 1015-1191| 1089-1267 Golf GT dla skrzyń manualnych 6biegowych 1,4TSI| 2,0TDI 170 @6000| 170 @4200 240NM @1500-4760| 350 @1750-2500 Vmax 220| 220 0-80/0-100 5,7/7,9| 5,7/8,2 zużycie paliwa: miasto: 9,6-9,8| 7,8-8,0 trasa: 5,9-6,1| 4,9-5,1 średnio: 7,2-7,4| 6,0-6,2 masa własna 1271-1429| 1293-1445 dla DSG 1,4TSI| 2,0TDI 170 @6000| 170 @4200 240NM @1500-4760| 350 @1750-2500 Vmax 218| 218 0-80/0-100 5,4/7,7| 5,7/8,2 zużycie paliwa: miasto: 9,8-10| 8,1-8,3 trasa: 5,7-5,9| 5,4-5,6 średnio: 7,2-7,4| 6,4-6,6 masa własna 1293-1451| 1328-1480 Jak widać auta o tej samej mocy sprint do 80 i 100 mają praktycznie taki sam, więc te ogromne ilości Nm w diezlu diabli wzięli ale o tym było wystarczająco w tym temacie. Sprint jest nieznacznie na korzyść benzynki, możliwe, że to wynika z nieznacznie mniejszej masy. Vmax identyczne. Jakby nie patrzeć dizelki dorównują osiągami bliżniaczym benzynowcom. Jak widać spalanie (diesle) mają mniejsze, choć w mocniejszych motorach różnice nieznacznie się zacierają zwłaszcza dla skrzyni auto. Jeśli chodzi o mnie to mając wybór to i tak brałbym benzyniaka, bo nic mi nie zastąpi jego pracy i dźwięku. Kto co lubi i tyle. Choć chętnie przejechałbym się z ciekawości jakimś mocniejszym ropniakiem, bo nie za dużo nimi jeździłem.
  8. Nie dostaje się konta emailowego, ani nie ma żadnych usług hostingowych. Nie wiem czy GTS zamierza takowe wprowadzić. Rachunki przychodzą w formie "papierowej", wysyłane są nawet listem priorytetowym. Dziś akurat przysłali nowy regulamin, ładnie wydany w postaci broszurki, i pismo, że w związku ze zmianą reg. można odstąpić od umowy. Ja zostaję z Multimo :)
  9. marcinio

    Neo Za 28 Zl

    http://www.multimo.pl/ http://netia.novem.pl/
  10. Coś słabiutki wynik. Spróbuj ściągnąć coś stąd: http://ftp.pl.debian.org/ Z tego linku uzyskiwałem nieco ponad 10MB/s
  11. Ping oczywiście ciągle elegancki, prędkość łącza trochę więcej niż 1MB o czym była wcześniej mowa. Ostatnio rozłaczyło mnie 15-go, a wcześniej 13-stego kwietnia, więc na 2,3 dni mam spokój.
  12. Chyba lepiej bedzie zrobić to w trakcie to teoretycznie powinni przełączyć bezboleśnie. Najlepiej dowiedz się u źródła i zadzwon na infolinię Multimo. Potem napisz co powiedzili, bo pewnie nie jednemu to się przyda. A swoją drogą nie myślałeś nad opcją 6mbit? Finansowo w porównaniu do 2mb niewielka różnica.
  13. Faktycznie podnieśli transer, też mam 135kB/s :) Myślę, że wszystko jest na dobrej drodze.
  14. Modem USR9108 No ale te rozłączenia w końcu się powinny ustabilizować. Póki co od wczorajszego wieczoru jest spokój.
  15. No niestety jednak może, bo jak pisałem wyżej kumpel miał podobnie i musiał dodatkowo czekać. Co do jakości usług Multimo jestem zadowolony, ping nieco lepszy niż miałem na neo. Jedyne co mnie irytuje to, że zdarzają się jeszcze sytuacje rozłączania. Ostatnio się uspokoiło bo chyba z 3 czy 4 dni było ok, miałem to samo ip, a dziś "niespodzianka", bo nawet straciłem synchronizację linii :/ Trochę spanikowałem ale na szczęście kilka min później wróciło wszystko do normy. No ale coś dziwnego się działo. Czasem jeszcze rozłączy,.. ale pewnie będzie wsio ok, skoro kilka dni potrafiło działać bez zająknięcia. Tak to jest very happy i nie żałuję przejścia na Multimo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...