Skocz do zawartości

Polako

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Polako

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie jak to jest.. Serwisant stwierdził, że kość może przyjąć ale producent na pewno nie uzna gwarancji a ja pokryje koszty transportu. :?
  2. Witam! Po założeniu nowej pamięci zjarała mi się płyta i nowa pamięć. W serwisie nie chcą mi uznać gwarancji, gdyż twierdzą, że pamięć była źle założona(upalona=źle założona). Wg mnie dobrze - zapadki zaskoczyły, nic nie wciskałem na siłe. Gośc twierdzi natomiast, że może za słabo je docisnąłem. Czy serwis ma racje? Może ktoś miał podobny przypadek i jego załatwiono pozytywnie? :) Aha mam gwarancje tak na pamięć, jak i płyte.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...