Jump to content

Korkodyl

Stały użytkownik
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-2 Negatywna

About Korkodyl

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • GG
    9064104

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  1. W pracy nie mogłem sobie przypomnieć jak to sie nazywało... Znalazłem instrukcję odblokowania redzeni na płytach Gigabyte ale u mnie nie mogę znaleźć "advanced clock calibration". A po wciśnięciu ctrl+F1 pojawia się "advanced Chipset Features" gdzie można włączyć "Spread Spectrum". Co nic nie daje. A procek to Sempron 140 AM3
  2. Jeszcze jedno pytanko o tą płytkę. Czy jest tutaj możliwość odblokowania dodatkowych rdzeni? W biosie nie widzę takiej opcji <_< Po wciśnięciu ctrl + F1 jest jakaś dodatkowa opcja ale po uaktywnieniu nic sie nie dzieje.
  3. Faktycznie - nawet nie wiedziałem że jest coś takiego jak gwarancja bezpośrednia... Jest dokładnie do 2013-10-08 :)
  4. Do sprzedania dysk Seagate 2TB 3.5" ST2000DL003 64MB SATA III GREEN 5900obr. Energooszczędna Barracuda, obniżony pobór prądu (do 44% wg producenta), zmniejszone wydzielanie ciepła, obniżona głośność. W komplecie dysk + wkręty mocujące. Pracował niecały miesiąc u mnie w komputerze - dosłownie JAK NOWY! Nie posiadam gwarancji(miałem tylko zbiorczą na cały zestaw komputerowy) ale zaręczam że dysk jest IDEALNY w 100% Super cena: 389zł Odbiór w Warszawie na Targówku. Kontakt: mail
  5. Tak wygląda bios... system się odpala tylko jak nie są zainstalowane sterowniki grafiki wiec chyba jednak karta.
  6. Windows 7 sie nie odpala - idzie, idzie i na koniec niebieski ekran. Udało mi się uruchomić windows XP i z tego poziomu ponownie wgrać najnowszy bios i nic to nie dało. Niestety nie mam innej karty żeby sprawdzić ale czy to właśnie grafika może być powodem?
  7. Mam od całkiem niedawna komputerek z ta płytą i wszystko było ok do dziś kiedy to bios po prostu zwariował. Najpierw w windzie pokazały się "krzaki" i po resecie już nie odpalił. Po wejściu do biosa tam wszystko jest poprzekręcane :-| Niezrozumiałe słowa, jakies liczby - generalnie zupełnie nie wiadomo co i jak. Przywracałem ustawienia fabryczne, czyściłem cmos i nic :( Ciągle to samo. Płyta ma dual bios ale z czym to się je to ja nie wiem. Macie jakiś pomysł czy zostaje tylko gwarancja a tego wolałbym uniknąć bo trzeba będzie kompa wysyłać... :mur:
  8. Ja mam dokładnie taka sama sytuację z karta Powercolor Radeon HD6950 2GB :/ Tez nic się nie zmienia. Komuś udało się zmodować kartę Powercolor'a ? A może jest jeszcze jakiś inny sposób?
  9. Kurcze nie wiem czy kupowac - jeden koles na komputroniku pisze ze mu sie nie zmodowal taki his. Ale byc moze sciemnia cos klient. Jak narazie to najtansza karta.
  10. Dokladnie na tym szafirku mozna podkrecic pamiec do 863. W kazdym! Jest jakis blad w biosie niestety i jak narazie nie ma rozwiazania chyba :( Pamieci napewno poszly by spoko wiecej.
  11. Najpierw uzywalem zmodyfikowanego rivatuner a teraz AMD GPU TOOL - w obydwu przypadkach sytuacja jest identyczna. Radiatorkow na pamieciach nie mam - dziwi mnie tylko ten natychmiastowy czarny ekran po ustawieniu pamieci nawet o +1 ponad 860... Niestety wyglada na to ze ta wersja karty (sapphire niebieskie pcb AC) ma jakis bug w biosie :( Nie ma mozliwosci podkrecenia pamieci powyzej 863! :angry: Jest juz dosc glosno o tym na forach. Nie mozna tez podmienic firmware np od asusa top :(
  12. Wczoraj zakupilem 4770 od Saphire i cos dziwnie sie podkreca... Rdzen poszedl stabilnie az na 960 ale pamieci tylko do 860 Wszystko ponad 860 konczy sie natychmiastowym czarnym ekranem. Ma ktos jakis pomysl?
  13. ja mam maksymalnie do ustawienia 790/1100 - jak zrobic zeby bylo wiecej w ATI OverDrive??
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.