Jump to content

Luk3

Stały użytkownik
  • Content Count

    1147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Luk3

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0
  1. tylko jest jedno ale tzn 9800 nie specjalnie daje sobie rade z 66gt (czytaj slabsze jest po prostu) i 9800 wymaga zasilacza a nie protezy zasilacza - keep that in mind :wink:
  2. nie to jest ok ja na 9500 pro mam tyle ile pod avatarem :] czyli coś koło 9800 :P poprostu reszta bebechow w 03 ogranicza wynik i tyle - chcesz bić rekordy kup najlepsze mobo proc pamięci (w tej chwili conroł ) i poznaj tajniki ludzi, którzy sie w to bawia i niestety - wszystoko jest istotne w wyniku koncowym jeżeli gdzieś zawiedziesz nie masz wc/fc - sory masz sredni/przeciętny wynik w marku 03 martwi cie to ? - bo mnie nie :P
  3. to jak twój kumpel znajdzie sklep, w którym dostanie to co chce kupić ( za rozsądną cenę ) a nie to co mu sprzedawcy w zamian z jego piknego zestawu zlozyli we Wrocławiu to koniecznie daj znać na forum ok ? :D » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « trzeba wziąć poprawkę na to że to co maja w ofercie na stronie zwykle różni się od tego co jest dostępne w rzeczywistości i zaczynają wtedy swoje gatki as-rock to zaraz na serwis wróci więc właściwie po co to skręcać ( o dual sata II ) a gigabyte że robi świetne płyty a grafiki to już w ogóle, a chlodzenie po co fryzjer skoro wystarczy arctic coolin cooper silent 64 ... ps. ramu bym wziął giga w 1 kości :]
  4. teoretycznie zgadza się że do tego cfg to i tak dość ( mówie o procku ) ale lepszy jest 76gs
  5. nie wiem co do zestawu co meo ci wyszykował bo się nie znam ale sama idea jest dobra bo pchanie tyle w agp niespecjalnie ma sens jeszcze z cielakiem na pokładzie :sad: jeżeli sie uparłeś na grafe tylko to tak jak poprzednicy 76gs
  6. dzień bez podlizywania zawadaki'emu dzień stracony :D btw. irytuje mnie ze nie moge rozkminic jak to ma działac :lol:
  7. nie powiem co mysle bo bym dostał bana od ręki :lol:
  8. sory nigdy nie byłem w gimnazjum i na pewno nie będe lepiej mi nie gróź tylko po prostu zrób co uważasz za słuszne jezeli możesz mi zaszkodzić proszę bardzo jezeli nie to wiesz co :] frajer - używam tego słowa w wydźwięku pejoratywnym - tak jak większość ludzi mówi debil a nie ma pojęcia co to znaczy ktos kto daje za używane mobo na socketA i bartona 370 jest frajerem
  9. @remeku e chyba jednak jest frajerem skoro frajerów szuka na tym forum i podaje cenę - jak by nie podał to by nie był frtajerem a tak jest nim :D bo naraził się na krytykę - to że takie sa ceny to znaczy ze frajerów nalezy szukać na allegro nie tutaj :lol: btw jakbym sprzedał bartona z mobaczem epox 8rdae(i) plus powiedzmy 256 ram rozruchowe plus chlodzenie - pentagram QC 80 to ile bym dostał od frajerów na allegro? 500 ? :lol2:
  10. Luk3

    Geforce 7600 GS / GT

    1,4 i 1,2 ns na tych kartach to to samo ( ta sama kość różnią się napisem ) więc nie panikuj jak ma taktowanie domyślne 700 czyli 1400 ddr ( dual data rate ) to znaczy że wszystko gra :D
  11. na dwuch xp-kach nie będzie problemu ( nie powinno być ) - poprostu uzyj wbudowanego kreatora sieci ( start panel ) reszter powinieneś zajarzyć, na kompie udostępniającym musi być aktywne konto gościa, sieciówki muszą być powłączane- czasami same się w biosie wyłączają ( do biosu i enabled )
  12. mój wd ma dwa lata ale jest chlodzony - moze pochodzi jeszcze dwa :]
  13. dokładnie jest tak że i w pierwszej części i w drugiej ankiedy seagate i WD wida prym w drugiej części dodatkowo inne się wybija - pewnie dlatego że przy padniętych dyskach badany wciska inne jak nic mu nie padło - wniosek ta ankieta jest bezużyteczna :] ale można poważnie pomyśleć nad skonstruowaniem nowej albo dojść do tego czy w ogóle da się nową zrobić taką żeby miała sens :D
  14. a ja się zastanawialem czemu takie male guano tyle się ssa :lol:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.