Skocz do zawartości

sjoma

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sjoma's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ale mi chodzi o to że piszczy jak działa na baterii a przestaje jak podłącze zasilacz
  2. Witam pytanko do użytkowników nx 6110 czy u Was jak pracujecie na baterii słychać takie jakby piszczenie (non stop) od spodu obudowy - w okolicach wentylatora bądź na wierzchu przy włączniku power, a po podłączeniu zasilacza natychmiast milknie ? Nie jest to głośne, trzeba się pochylić żeby to usłyszeć. Sprawdźcie to proszę i dajcie znać.
  3. A to w takim przypadku będziesz musiał go oddać do serwisu to będzie coś z samą klawiaturą skopane, może wymienią ją Tobie na nową na szczęsie wymiana to nie jest żadna filozofia i może nawet uda się to zrobić serwisantom z AC-SERWIS :lol: (sam to robiłem kiedyś - z niemieckimi klawiaturami - żaden problem). A co do tej klapy to raczej zapomnij o tym ja mam to samo, mój brat też, a może się wypowiedzą inni użytkownicy tego lapa czy też tak mają. Ale ja mam taką teorię że jak coś jest nie tak w już w paru modelach notków to serwisanci mówią że jest ok i tak musi być :lol2: wystarczy poczytać to wniosek taki nasuwa się sam. Życzę powodzenia z serwisem. Najlepiej zadzwoń do wszystkich serwisów jakie są i popytaj o tą klawiaturę - może się uda.
  4. Co do tego serwisu to bardzo odradzam poczytaj sobie tutaj przede wszystkim nie dowiesz się od nich nic bo się nie dodzwonisz, a powiedz jeszcze co się zepsuło w Twoim notebooku ?
  5. mam stacjonarny jeszcze ale i tak oleję chyba te serwisy poprostu go sprzedam i kupię coś innego tylko teraz to już będe całe dnie testował różne modele w sklepach, wezmę sobie termos z herbatą i kanapki i się poświęcę żeby nie wpaść z deszczu pod "toshibe" :lol:
  6. to ja też już bym tak wolał żeby chodził nonstop bo u mnie też jak startuje to wyje i potem zwalnia, a co do trybu silent to się nie martw, że go nie masz ja mam i co ? psu na budę to się nadaje
  7. co 2 do 4 minut to nie to samo jak 10 sekund i przy tym praca wiatraka trwa (bynajmniej u mnie) +/- 40 sekund mój brat ma taki sam notek i tam w trybie performance wiatrak włacza się +/- co 10 minut na parę sekund (max 10) a w trybie silent to już jest wypas co 20 minut albo dłużej. A tu taki synek ze serwisu ci powie że wiatrak jest sprawny :mur: .
  8. tylko nie iwm czy SpeedFan-em dam radę to ustawić bo u ciebie jest Pentek i tam sobie możesz trochę bogrzebać a przy Celku to niewiele
  9. zajefajnie laptop działa tak jak działał czyli wentylator chodzi bez zmian kręci się +/- 30 sek i wyłącza się na 10-20 sekund. super. gratulacje dla serwisu.
  10. Dzwoniłem do rzecznika praw konsumenta i powiedział że liczy sie od dnia dostarczenia do sklepu (u mnie to był 8 grudzień) i w sumie logiczne bo tak to by cię mogli ściemniać przez powiedzmy 3 m-ce np. że jeszcze nie wysłali bo cos tam - rozumiesz. No i w moim przypadku akurat dzisiaj jest ten 14 dzień odliczając święta niedziele i nawet soboty a kompa dzisiaj w sklepie nie ma opiero jutro a jutro to już 15-sty dzień. I sam nie wiem jak to teraz dalej jest tą wymianą jakby ktoś się na tym znał to proszę bardzo o informację.
  11. A teraz może coś miłego o tej całej sprawie, a mianowicie dzisiaj mija 14 dni od daty oddania go do "serwisu", gadam o tym z panem w sklepie a on na to "to już tyle minęło?" ... No i mówi że w takim razie to oni pokryją te koszty (sprzedawca roku normalnie) ale jak go zapytałem czy nie mam czasem prawa dostać nowego lapa po upływie terminu naprawy to powiedział, że niewie nigy nie miał takiego przypadku... i sam nie wiem czy walczyc z nimi czy olać to...
  12. w serwisie tzn jakaś miła pani z infolini (dzwoniąc pod numer warszawskiego serwisu i tak zostajesz przełączony na info, a bezposredni tel do wawy niestety nigdy nie zostaje odbierany) za pierwszym razem powiedziała że to jest sprawa programowa a sprzętowo jest ok, po kilku dniach informacja: notebook jest w fazie testów, i znów w fazie testów i tu dodała jeszcze że jest to naprawa pogwarancyjna a ja na to :unsure: a ona na to że może serwisant się pomylił i mie próbowała bezskutecznie do niego przłączyć, no i na końcu tak jak już pisałem: postawiony nowy system i "trza płacić"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...