Jump to content

samedi

Stały użytkownik
  • Content Count

    365
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About samedi

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 08/09/1982

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    sie bierze woda sodowa?
  1. Puma[JFK] Dobre pytanie. Cala seria Savvio zawsze byla wyposarzona w zlacze Serial ATTACHED SCSI a chyba tylko kiedys SUN mial lapki ze SCSI. Poza tym "te pobierają o 25% mniej energii niż flagowy model 3.5 cala" ciekawe ile lapek z dyskiem o takim poborze mocy by wytrzymal na baterii. Trzeba poprosic tego pana z frazpc zeby go sobie podlaczyl do wojego laptopa i pokazal jak dziala.
  2. No wlasnie a ktos oferuje cos za 1/4 tej ceny hmmm? Chyba nie warto ryzykowac, co, no chyba ze lubidz adrenalinke.
  3. Chyba sam znasz odpowiedz na to pytanie. Ile kosztuje taka konfiguracja na stronie Alienware? 3000, 4000? Poza tym chce calosc przelane Western Union, ktorego eBay oficialnie zabronil uzywac. Ja bym sie w to nie pchal.
  4. Wiem wlasnie. A tak wyglada w wersji azjatyckiej.
  5. No wiec w koncu mialem krotka chwile aby przysiasc przy tym laptopie. Niestety na ten czas nie moge napisac pelnej recki. W kwietniu kobieta przyjezdza spowrotem to bede mogl go dokladnie opisac. Dzis bardzo zwiezle. Laptop kupiony w Polsce za cos w okolicy 5500 zlotych, aktualnie chyba juz nie do dostania. Ten byl ostatni jaki udalo mi sie zalec a kontaktowalem sie z conajmniej 10 sklepami, a I tak tego zdobylem bo ktos zrezygnowal. Wazna informacja jest taka, przynajmniej w moim przypadku bo laptop dla kobiety, iz zdjecia w reckach sa wersji azjatyckiej ktora sie troche rozni. Wersja jaka k
  6. Jezeli chcesz po polsku to wal tutaj http://www.forumwideo.pl/ chyba najlespze dla mnie forum pl.
  7. samedi

    Gears Of War

    W przerwie w robocie odpalilem na firmowym xboxie. Losz kuz... Mega miazga. Grafa jest pierwsza klasa, miodnosc ogromna. Jezeli tylko wyjdzie na pc to bedzie to dla mnie druga gra tego roku (musze miec myszke).
  8. Zdecydowanie za ciasny kadr. Lepiej jakby chociaz caly rower sie znalazl i tak jak przedmowca mniej tego granitu z pomnika Armii Poznan :D gdzyz za bardzo odbija flasha. Mi sie podoba pierwsze gdyby nie bylo tak przepalone, mogles zmniejszyc ustawienie flasha albo czegos jako difusera uzyc.
  9. Niestety test z Liquid Pro raczej odpada. Nie chcialo mi sie coprawda rozkrecac lapka zle z tego co szukalem na necie dzis to niestety czesc heatsinka ktora styka sie bezposrednio z procesorem jest z alu wiec nie mozna stosowac coollaboratory. grrrr
  10. Poszukaj na pdaclub.pl tam na pewno otrzymasz wicej informacji. Od siebie moge ci powiedziec ze za £150 to nie poszalejesz i nie kupisz urzadzenia spelniajacego wsystkie twoje wymagania. Hp 4700 nie ma GPSu, szprzet jest calkiem ok. Trzeba tylko uwazac na wersje romu bo niektore byly bardzo niedopracowane. Touchpad jest tez niezbyt wygodny i malo praktyczny. Palmtopy na systemie Palma sa zdecydowanie stabilniejsze, dostepnosc oprogramowania jest tez wieksza. System niestety nie ma multitaskingu i zadne z urzadzen nie ma wbudowanego GPSu.
  11. To moze ja tez cos wrzuce, tak dla zasady. Z nocnej wyprawy do psychodelicznego parku (balanse bieli sa ustawione w pelni swiadomie i tak mialo byc na jednym cielo na drugim zimno): i jedno z ostatnich zawodoe w mx:
  12. Radi w laptopie nic nowego jest kilka na rynku i to nie tylko hi-endowe firmy ale nawet FS czy Acer.
  13. Bo ja to wiem, gdzies to na necie przeczytalem tez mi sie nie chcialo wierzyc ale duzo opinii na temat tej apsty nie widzialem to mi tak zostalo.
  14. Mam tylko obawy, bo gdzies czytalem ze ona caly czas zachowuje calkiem plynny stan. Wiec ciekawi mnie czy przy czestym przenoszeniu nie wyplynie gdzies przypadkiem. A pamietaj ze ona tylko z miedzia wspolpracuje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.