Skocz do zawartości

yoile

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia yoile

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. kur..... czak(a czy mały to nie wiem :) ) odnosnie gwarancji . nie jest to napisane NIGDZIE bo takie informacje sa rozprowadzane poczta pantoflowa ,jakkolwiek jest ona na 100% . a co do pisania na stronie to Acer nie pisze również że urządzenia z IPLUSA nie działaja z niektorymi modelami notebooków ACERA . STARY to co jest na szkoleniu nie pisze nigdzie bo było by to głupotą ze strony ACERA ( no wiesz chwalili sie nie tylko gwarancja ale byłą tez cześć ekonomiczna ) zastanów sie co piszesz 2 ) gwarancja wieczysta to nie jest gwarancja na całe życie .to jest gwarancja na pewien okres od zaprzestania produkcji (zejsciu produktu z taśmy produkcyjnej ) tzn . przykładowo (przykład wziety z kosmosu ) jesli kupiłes w 2000 roku sdramy firmy x oferujaca wieczysta gwarancje .firma x przestała produkowac sdramy w 2002 i napisała na stronie ze wieczyta gwarancja to 5 lat od skonczenia produkcji. to niezaleznie kiedy kupisz czy w 2000 czy w 2006.12.31 bo i tak masz koniec gw.w 2007 uff ale sie napisałem blee
  2. polecam fajny sklepik www.softon.pl podobno chwala sie ze maja najtaniej w polsce notebooki i rzeczywiscie tak jest kupiłem swojego fujitsu po cenia na prawde atrakcyjnej i dostałem go po 1 dniu naprawde fajny sklepik polecam
  3. tak naprawde to całe stery mozna sciagnac ze strony intela ,nvidii, matsuma (bo chyba tej firmy sa napedy optyczne >>przynajmniej w moim ) poza tym wszystki i tak jest na recovery disk
  4. powiem jednoznacznie i dosadnie ten temat jest wałkowany w kółko wiec napisze jak mówiły łepki na szkoleniu Acera java script:emoticon(':mur:', 'smid_14') 1 standardowo jest 12 miesiecy jesli kupuje sie na firme ( oczywiscie na fakture która jest gwarancją) 2) 24 miesiące (12 miesiecy od producenta + bonusowe 12 miesiecy dane przez serwis i Acer polska) gwarancji na podstawie FAKTURY <<musze to napisac wiekimi krowami by kazdy widział . (poza tym faktura jest potrzebna w wypadku kradzieży sprzetu ) ZAWSZE LEPIEJ MIEC FAKTURE NA OSOBĘ FIZYCZNA 3 sprawa serwisu : firma BLASC w Warszawie www telefon . 4 mają przenieść serwis do BRNA z miedzy innymi POLSKIM CALL CENTER (to oznacza ze bedzie mozna sobie porozmawiac z miła pania w naszym ojczystym języku :) ) SKRÓCI TO CZAS OCZEKIWANIA NA LAPTOPA (teraz czekałem 1 miesiąc na swoje PDA !!!) 5 Przesyłka BEDZIE NADAL ZA FREE koniec:)
  5. powiem tak Acer dla firm ma 12 miechów. dla osoby jest to 12 +12 które zapewnia serwis czyli 24 miechy . Acer o tym nie mówi bo to jest rozpowiadane pocztą pantoflowa wśród releselerów .gwarancja jest door -to door realizowana w firmie blasc w stolicy . niedługo maja otworzyc duzooo wiekszy serwis w BRNIE (czas realizacji bedzie identyczny do tego jaki jest w Polsce ) oczywiście z polskim Call center . serwis jest fatalny , trzymaja notebooki po 1 miech . tak długo trzymali moje PDA poza tym chciałbym cos dodac jesli jest punkt na matrycy LCd koloru czerwonego ,zielonego ,lub niebieskiego to mamy do czynienia z subpikselem piksel jest zapalony na czarno lub biało . mam wrazenie ze wiekszosc osob tego nie wie....
  6. na pewno bedzie działac w trybie 1,5 gb jesli dobierzesz pamięć dedykowana do tego modelu toshiby
  7. uwaga uwaga moze pojawic się problem z notebookami Acera z prockami AMD oraz urządzniem SOny erricson do Iplusa ( nie działą w 75 % przypadków)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...