chyba uwierzyles ekipie z Blasc'a.
no wlasnie problem jest bo opinie sa (inaczej sie nie da) subiektywne. jednym naprawia w tydzien i pisza ze 'super no problem' i nie ma sie co dziwic. a innym ciagnie sie tak jak tu czytamy i tez sie nie dziwie jak pisza '#$%#^@%@% blasc'.
co zalezy od Acer'a ? fakt, ze nie znam sie na tym, ale to serwis chyba okresla zapotrzebowanie. a jak nie to powinien zaczac. wiedza co sie psuje najczesciej, czego najczesciej im brak i powinni miec tego 'na zapas'. lapki sie psuja i beda psuly sie dalej tak samo wiec nie powinni sie martwic ze im nie zejdzie. a jak mieliby wiecej czesci to i szybciej naprawy by szly i telefonow byloby mniej.
Tak, Acer sam sobie rzuca klody pod nogi... to ze czesci nie ma to moze nie wiem. Ale Acer musi wg czegos wyznaczac ilosc poszczegolnych elementow skladajacych sie na dostawe a nie "aaaa to do Polski wyslemy dwie matryce i styka..."