Skocz do zawartości

P3ch

Stały użytkownik
  • Postów

    452
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana P3ch w dniu 20 Sierpnia

Użytkownicy przyznają P3ch punkty reputacji!

O P3ch

  • Urodziny 05/05/1985

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia P3ch

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Unikat
  • Conversation Starter Unikat
  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Week One Done

Najnowsze odznaki

21

Reputacja

  1. W ryśkach ogólnie czy to są biurowe czy gamingowe sprzęty często widzę jeden błąd nie idealnie dolega chłodzenie do rdzenia co powoduje podwyższony pobór energii i wiadome bateria zdecydowanie szybciej się rozładuje. Kolejną rzecz która może pomagać w rozładowaniu baterii to jest złej jakości pasta termo-przewodząca i nie odbiera idealnie ciepełka z rdzenia ale trzeba wziąć pod uwagę też odwrotną sprawę że chłodzenie idealnie dolega pasta jest bardzo dobrej jakości i procesor ma idealne warunki do boostowania na bardzo wysokie zegary i również to spowoduje szybszą eksploatację baterii, to akurat można było by ( po logować przez HwInfo ) ładnie zapisuje do txt logi. Można profilaktycznie wyłączyć i sprawdzić ile bateryjka wytrzyma bez boostowania. W samym biosie pobór energii będzie zawsze wyższy ponieważ będąc w bios nie reguluje częstotliwości procesora zgodnie z zapotrzebowaniem na zasoby.
  2. 😄 Ja pomagam normalnym ty jesteś nie normalna ( tylko nie bierz tego aż tak poważnie ) by nie rozpętać gówno burzy : )).
  3. Niech odłączą baterię , zasilacz laboratoryjny i niech sprawdzą czy płyta główna pobiera jakikolwiek prąd od 10 do 30mA jest w porządku i akceptowalne powyżej grzeje się coś na płycie, termowizja i sprawdzić co pobiera prąd. To był by już poważniejszy argument.
  4. A na poważnie co teraz?
  5. Tobie tylko chodzi o publiczkę 😉 uj tam z laptopem.
  6. Wiem ;-), proszę bardzo.
  7. I tak twierdzę że to jest podbijanie tematu dla teatrzyku, jak pierwotnie tutaj już wcześniej kontaktował się od strony x-kom można było dalej na PW pisać. Ale jak widać publiczka Ci potrzebna. Czy lubie x-kom , no pewnie, ja problemu z nimi nie miałem od 15 lat to pewnie tony sprzętu od nich sprzedałem klientom ;-).
  8. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale wygląda to co najmniej dziwnie – zarówno Twój post, jak i wpis nowego uczestnika na „A” pojawiły się nagle, z nowych kont. Te kilkanaście wiadomości to już połowa całego wątku. Dla mnie to wygląda na jakąś podpuchę. Dla jasności – korzystam z usług x-kom praktycznie od początku istnienia i kiedy zdarzały się problemy, nigdy nie miałem problemu z ich rozwiązaniem w najbliższym punkcie. Przykład: jeszcze za czasów karty GTX 780 miałem nietypowy problem z DirectX. Oddałem sprzęt dosłownie kilka dni przed końcem gwarancji i zamiast kombinacji, x-kom po prostu wysłał mi nową GTX 1070. Takiej obsługi nie zapomina się. Podobnie było z innym sprzętem – zawsze bez zbędnych schodów, także dla moich klientów. A teraz nagle pojawia się ktoś z kontem „znikąd”, kilka postów na krzyż, i robi burzę o myszkę za 400 zł. Temat, który był martwy od dawna, nagle się ożywia w dość dziwnych okolicznościach. Przypadek? Może. Ale wygląda to trochę jak teatrzyk – i trudno brać to całkiem na poważnie. Czytając ponownie opis problemów, mam wrażenie, że całość jest oparta głównie na bardzo nieprecyzyjnych stwierdzeniach w stylu „losowe momenty”, „coś się przegrzewa”, „czasem pasy”, „rozłącza, łączy” itp. Brakuje tu twardych danych – jakichś logów, testów diagnostycznych, jednoznacznych warunków odtworzenia usterki. A to jest kluczowe, żeby serwis faktycznie mógł potwierdzić problem i uznać reklamację. Z punktu widzenia sklepu/serwisu takie opisy wyglądają jak „objawy nie do uchwycenia” – a skoro ich technicy nie byli w stanie tego powtórzyć na miejscu, to trudno się dziwić, że nie zakwalifikowali sprzętu jako wadliwego. Zbyt wiele tu elementów, które mogą wynikać z konfiguracji, sterowników czy samego środowiska pracy, a niekoniecznie z realnej, sprzętowej usterki. Nie twierdzę, że problemu nie ma, ale przy tak opisanych sytuacjach naprawdę łatwo o wrażenie wyolbrzymienia. I w tym sensie x-kom ma argument, żeby nie uznać reklamacji – bo roszczenie jest po prostu mało konkretne. Co więcej, sam wątek jest przygotowany w bardzo przemyślany sposób – słowa klucze są dobrane dokładnie i wrzucone tak, żeby „wyświetlało się w Google”. Zwykły użytkownik, który faktycznie ma problem, nie bawi się w takie rzeczy – on szuka rozwiązania, a nie pisze pod SEO. To sprawia wrażenie, że tu nie chodzi o realne rozwiązanie, tylko o publiczne oczernienie firmy. Oczywiście, każdy ma prawo do reklamacji, ale w mojej subiektywnej ocenie ten wątek wygląda bardziej na próbę wywołania złej opinii o x-kom niż na rzeczowe szukanie pomocy. Co do myszki: https://cherryxtrfy.com/contact/ Spróbuj się skontaktować prosto z producentem.
  9. Dziwny nick, dziwne że to Twój 1 post ( przez google ten wątek wygrzebałeś ) ?. Chyba jedynie chodzi o podbicie tematu nie o faktyczne zdarzenie, przedstaw sytuację, jakieś screeny, paragony, jaka mysz, uzasadnienie. Bo raczej nie ładnie by było jakby ktoś nowy całkiem pojawił się tutaj i napisał " Absurd ukradł mi komórkę i nie oddał 🙂 ( to jest dopiero absurd ). Pozdrawiam.
  10. Komplementuj, komplementuj.
  11. Jak już będziesz mieć orzeczenie to pochwal się tutaj, będę bacznie obserwował wątek. Powodzenia.🖐️
  12. Z tym serwisem, mającym 15-letni staż, naprawdę się ubawiłem. Na początku wątku Pani mnie ostro atakowała, a późniejsze Pani zachowanie wciąż wygląda tak, że aż boki zrywać. TOTALNA kompromitacja. Oczywiście nie popieram praktyk x-kom, ale niestety muszę podkreślić, że sprawę należało rozegrać inaczej, a nie siłowo — bo w ten sposób i tak nic się nie wskóra. Jeśli chce się mieć dowody, należy oddać sprzęt do badania przez rzeczoznawcę lub biegłego. Niestety w naszym kraju takich specjalistów jest jak na lekarstwo, ale tylko wtedy sąd może faktycznie wziąć to pod uwagę. Oczywiście wysłuchają Panią i zaprotokołują zeznania, a jeśli pokryje Pani koszty biegłego, to jego opinia zostanie dołączona do akt. Moim zdaniem dopiero wtedy ma to jakikolwiek sens. Gdyby tego typu zgłoszeń reklamacyjnych było więcej pewnie by się ugięli bo nie mieli by wyjścia a jak jest to jednostkowy przypadek to jeszcze się Pani troszkę pomęczy. Za chwilę gwarancja mini i po ptokach ;-).
  13. MARKUP5s bView BDView Allegro Free Viewer / BoardView Pegatron / Asus Boardview CAD View BVREview
  14. Bardziej za 200 to wyrwie używany ampli tuner do tego toslink 😄 to może może. : ))Chyba że mamy jakieś sprytne urządzenia Made in China bo niektóre lubią zaskoczyć to wtedy chylę nisko czoło.
  15. Karta dźwiękowa Asus Essence STX II 7.1 (90YA00NN-M0UA00) - Kilka podpunktów spełni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...