Przy fabrycznym sportowym zawieszeniu to bym sie nie bał. Nie wiem konkretnie jak w audi ale najczęściej jest tak, że tylko sprężyny są inne. Czyli wymiana jest w miarę nieskomplikowana i tania. Pytanie czego od auta oczekujesz. Na równych drogach nawet specjalnie nie zauważysz. Gorzej właśnie jak pisze slavOK przy parkowaniu ze zostawi sie przód na krawężniku. Ja mam np. w mieście duzo ciasnych uliczek gdzie trzeba skręcić o 90 stopni. Jeżeli jest wysoki krawęznik to przy obniżonym zawiasie i oponach 205/45 17 nie pozwalam sobie na ścinanie zakrętu po krawęzniku. U mnie niestety ale każdą dziurę czuje, za to na równej drodze pewność prowadzenia jest niesamowita. Zwłaszcza czuć to po przesiadce na zimówki 185/65 14.
Jezeli od razu myślisz o zmianie to imho lepiej szukać serii bo po co na dzień dobry sie bawić. Chyba, że cena jest atrakcyjna i reszta ok to brać.