Jump to content

pavel54

Stały użytkownik
  • Content Count

    746
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About pavel54

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 06/07/1990

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leżajsk
  1. Witam, jako że pada mi mój stary dell inspiron 6400 zastanawiam się nad nowym laptopem i chciałbym się dowiedzieć co najlepszego można by nabyć w tej cenie, zastosowania to głównie filmy, internet, office itp. rzeczy.
  2. No takie się wydają właśnie ale ja póki co nie mam żadnego lepszego pomysłu :lol:
  3. Ja rozwiązuje zadania rozszerzone w operonie z geografii :P
  4. Pisałem teraz angielski rozszerzenie, szczerze mówiąc spodziewałem się że ciężej będzie ale ogólnie ok, rozprawka mi podeszła :) najwięcej miałem problemów z nagrania jedynie, BTW. Kto pisze rozszerzoną geografie w piątek!? :P
  5. A z intelem ssd nie miałeś problemów? bo ja też mam taki ssd Asus wyzionął ducha i będę miał tą DFI.
  6. W moim wypadku zakończyło się na Corsair hxeu 650, akurat miałem go do dyspozycji w pobliżu za lekko ponad 4 stówy, mam nadzieje że pochodzi :razz:
  7. Ja zdawałem w 2009r. geografię i angielski na podstawie, a w tym roku zdaje na rozszerzeniu ;) dorzuciłem jeszcze fizykę na podstawie :P ale nie wiem czy mi się opłaci, bo zależy mi tylko i wyłącznie na dobiciu pkt do jakiejś uczelni technicznej w Kraku.
  8. Mhm, w proline chyba się najbardziej go opłaca brać, a co sądzisz jeszcze o Enermaxach modu82+ ?
  9. Witam, panowie potrzebuje porady gdyż odpadłem trochę z tematu ale zamierzam powoli wrócić chociaż częściowo :P Sprawa jest następująca, mój budżet wynosi +/- 500zł i potrzebuje zasilacza, takiego który by posłużył nie tylko temu cfg który teraz mam w sigu ale także w razie zmiany na coś lepszego w przyszłości też nie był do wymiany ;) pozdrawiam
  10. Ja ostatecznie miejsce zagrzeje chyba na URZ - uniwerek Rzeszowski, jeśli jest ktoś tam to proszę o kontakt ;)
  11. No dokładnie muszą mieć za tyłkiem trochę miejsca xD Co mi daje kabel 2.5mm2 zamiast defaultowego bo tamten jest na bank mniejszy objętościowo, więcej mocy uciągnie? btw. jakich używacie ustawień? ja jak słucham muzy we flacu np. to mam treble = 0 , bass = 2-3, głośność zależna od pory dnia :D Jest ktoś gotów zaryzykować stwierdzenie że do solo 5/6/7 opłaca się kupić lepszą dźwiękówkę niż live/audigy1,2 itd. czyli np. xonar / x-fi lub nawet audiotrak?
  12. I tak zrobiłem, btw. kabla mi na styk starczyło B-) Ustawienie ich dalej i bez ścisku ze ścianą zaowocowało poprawą :wink:
  13. Siema, jestem od przedwczoraj posiadaczem Solo 5C (kupione infosoft) generalnie mam bardzo dobre wrażenia, słabszy bass mi praktycznie w ogóle nie przeszkadza, z resztą przeważnie mam go w skali gdzieś pomiędzy 2-5 ;) Mam do was pytanie, czy warto wymienić ten kabel na jakiś lepszy (jest sens?) i jeśli tak to na jaki, chyba tak czy tak będę musiał kupić, bo ten jest za krótki :angry:
  14. Z całym szacunkiem dla śp. Pana Prezydenta ale ludzie którzy wprowadzają takie pomysły nie dają się uspokoić tej sytuacji :-|
  15. No w sumie racja, pozwoliłem sobie na lekką dewaluacje poziomu tego tematu, a jest on jednym z najbardziej dających możliwość wykazania swojej opinii na wysokim poziomie w sprawie nie dotyczącej tematyki komputerowej, a przynajmniej tej bardziej przyziemnej, pardon :) btw. ten link rosyjski.perevod.pl działa wam czy nie? bo mi nie. sądzę że ten tłumacz rozwiewa teorie spiskowe które powstawały na temat strzałów, to jednak strzały ale po prostu ostrzegawcze, tak jak ktoś wcześniej mniemał i miał racje ale nie każdy w to wierzył.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.