Jump to content

flatline

Stały użytkownik
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    farvana

flatline's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Czy ja wiem... raczej smutne. Rzeczywiście, coś się kończy w świecie motoryzacji (no może poza Australią, tam jak widać nie mają problemów ze zbudowaniem porządnych samochodów dla przeciętnego człowieka ;] ).
  2. Jakiś czas temu były problemy, obecnie są dostępne (chyba i XP i Vista), powiem więcej - na Viscie x64 działa bez problemów podpięta pod Audigy (na tym samym kompie pod XP SP3 niestety już nie tak różowo).
  3. Warszawa, przy Wilanowskiej, srebrny Mercedes McLaren SLR, na bardzo oryginalnych blachach - W0 SLR ;) . Fotki niestety nie udało się strzelić...
  4. Ta nuba jest ostro dłubnięta, bebechy jeszcze ciekawsze niż wygląd. Zresztą chyba aktualnie na sprzedaż :)
  5. Tak na boku - wszystko fajnie, tylko kupując furę z wyższej półki i do tego nie starą, trzeba brać pod uwagę, że i serwis nie będzie należał do najtańszych. A założenie jest takie, że nasz Kowalski nie będzie sam dłubał, pewnie też za najlepszą ceną na części ganiać nie za bardzo będzie...
  6. Znajomy kupił przedostatnio Avensisa '03 za 55k w dieslu, wiec teraz pewnie da sie wyrwać bez specjalnej gimnastyki taniej i zmieścić się w zakładanym przedziale cenowym.
  7. Tak jak napisałem - z nowych prawdopodobnie kia cee'd. Kilku znajomych już nabyło i bardzo sobie chwalą - dobra cena jak na tą klase samochodu, niezłe wyposażenie. Dość powiedzieć, że np. nowy Focus (teoretycznie ta sama klasa) zaczyna się od 50k z groszami. Używany to bardziej kwestia gustu - w tych pieniądzach można już trochę powybierać :) Tak, też się zorientowałem i dopisałem parę rzeczy...
  8. Odwieczny problem :) Może najpierw ogólnie trochę truizmów: Nowy, bo: - nowy - znana przeszłość ;] - gwarancja - no i można sobie wybrać kolor itd :P ale - traci kilka ładnych procent na wartości od momentu, gdy za niego zapłacimy, do momentu, gdy wyjedziemy z salonu - przykucie do ASO - ubezpieczenie (chociaż teraz często pakiet w promocji) - podstawowy silnik - no i przeważnie niezaduży i do tego golas... A używany: - lepszy stosunek ceny do wyposażenia - no i tego wyposażenia jakby więcej - raczej większy i w silnikach można poprzebierać - co miało się zepsuć, bo położyli sprawę w fabryce, raczej już się zepsuło i zostało wymienione :) - nie trzeba z każdym drobiazgiem do ASO ganiać ale - często zupełnie lub częściowo nie znana przeszłość - często dodatkowe koszty doprowadzenia samochodu do stanu używalności (nie wszystko widać gołym okiem) - nie zawsze ma się dokładnie to co się lubi Tak naprawdę są ludzie, którzy w życiu nie kupią nówki, bo jak mówią, nie chcą się żenić z samochodem i tacy którzy innych jak nowe nie uznają, więc rachunek czysto ekonomiczny nie jest tu jedynym czynnikiem. W tej czysto hipotetycznej sytuacji można chyba cicho założyć, że przebiegi roczne nie będą za duże (głównie po mieście), więc pewnie nie ma takiego parcia na, jakże modnego aktualnie, diesla. Czyli może równie dobrze być średniej wielkości silnik benzynowy, a główną rolę zaczyna grać gabaryt samochodu (jak dzieciak mały to wózek trzeba wozić, nie? ) no i poziom wyposażenia jaki nas interesuje... Ja prywatnie miałbym dylemat przy 50k - to akurat jest granica, przy której można już od biedy kupić coś sensownego z salonu, ale też np. niezły wypas używany (przykład: znajomy kupił paska W8 w tej kwocie, może samochód nie najlepszy jako jedyny w rodzinie... ale dla równowagi kupił nówkę cee'da też za podobne pieniądze ;] ). Zresztą przy tej kwocie cee'd byłby chyba moim typem... (sam nie dowierzam, że to piszę ;] )
  9. http://www.forum.vw-passat.pl/topics18/prz...dku-vt24051.htm
  10. Miałem Firestone 175/70/R13 i to co mogę im zarzucić to, że są dość głośne i mają duże opory toczenia. Ale z drugiej strony na śniegu w porządku.
  11. Ze strony MS :) A może masz dostęp do elms-a jakiegoś? U mnie w firmie używamy do tych celów MagicDraw - całkiem sensowny soft, ale z tego co pamiętam niestety płatny.
  12. Może tak - poprzednie zimówki na jakich jeździłem, to Firestone Winterhawk, opona dobra, ale głośna - nawet w mieście. A poza tym przez jazdę podmiejską rozumiem np. codzienne dojazdy do miasta kilkadziesiąt km trasą. Na przykład stąd lub stąd. Nie twierdzę, że to wyrocznia, ale jakaś opinia jest.
  13. Witam, Ogólnie chodzą mi po głowie Dunlopy WS M3 lub 3D (poza wszystkim innym ludzie chwalą niską ścieralność), Goodyeary UG7 lub Continentale TS810 (ewentualnie Nokiany WR, choć podobno głośne). Wszystkie są podobnej klasy i w podobnej cenie, stąd dylemat. Jazda miejsko-podmiejska, oponki w rozmiarze 195/65R15. Może coś doradzicie...? :)
  14. Po co się męczyć, przecież można zarejestrować nową sieciówkę w wildze...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.