Jump to content

baxxxio

Stały użytkownik
  • Content Count

    650
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by baxxxio

  1. Nie zastanawiasz sie czemu cena jest tak niska ?
  2. Isnieje , nie jest tani,wiecej info -> www.google.pl ;) Dam ci fotke przykladowego urzadzenia
  3. Bedzie mial chlopak uraz do notebookow jak zacznie od 17" ;) Rzeczywiscie niefortunnie wybral temat do kontynuowania bo do 4000 autor i kontynuator chcieli calkiem co innego ;) Mea culpa misico :)
  4. Chlopie ty pomysl co ty piszesz :lol: Intel GMA950 do gier ? :lol:
  5. :lol: Jak chcesz scigac sie na OSie to wszystko jedno czy jedziesz CC sporting czy SC sporting uzyszkasz i tak slabe czasy bo to trasa na ktorej scigaja sie rajdowki WRC ;) Wiec az tak bardzo sie tym nie przejmuj bo jesli chodzi o gry to i tak zle i tak nie dobrze ;)
  6. Nie czytalem niestety calego artykulu .. ale plusy i minusy to troszke niepomyslane sa :( Szczegolnie minusy: - brak systemu operacyjnego Windows (Wsytarczylo dodac cene XP HOME OEM i zastanowic sie czy cena jest naprawde taka atrakcyjna ?) - brak DVI (ale to ma miejsce w wiekszosci notebookow.. raczej na plus jakby byl a jak go nie ma to neutral) - słaba wydajność jednostek Pixel i Vertex Shader realizowana częściowo programowo (poprostu notebook nie do gier na intrgrze...) - 1 rok gwarancji (dla firm .. taka strategie ma teraz wiekszosc firm) - kiepska polityka bad i hot pixeli (przecierz to nie jest monitor .. w notebookach to normalny problem) A plusy: + bardzo dobry stosunek ceny do wydajności (bo zmieniles troche orginalna konfiguracje sprzetu) + wydajny dysk twardy(nie orginalny....) + matryca 15.4’ z technologią CrystalBrite(ma swoje plusy i minusty) + stosunkowo lekki (?? stosunkowo ?? a wazyles go ?) Jakosc acera dalej traktuje w kategoriach science fiction :lol: Wiec nie chcialem czytac i sie denerwowac bo po kilku dnach czy godzinach nie odnajdziemy felerow ktore wyskakuja po kilku miesiacach(czego oczywiscie nikomu nie zycze). ps.Bardzo fajne fotki ! Beda z ciebie ludzie :D
  7. Pamientajcie ze przepustowosc ExpressCARD tez ma swoj kres ;) FAjna sprawa .. teraz tylko pupowac notka 12" z expresscard +XG+LCD+klawiaturka i masz prawie ALL IN ONE ;) Tylko zastanawiam sie jaka bedzie roznica w wydajnosci takiej karty graficznej wpietej do blaszaka to dej samej karty wpiedej do XG i podlaczonej przez Expresscarda??
  8. Sagere,alienware,rock i wiele innych firm(kiedy California Access i inne takie skadaki) kupowal kadlubki od firmy CLEVO www.clevo.com.tw ;) Alienware doklada od siebie alienowska obudowe matrycy i ewentualnie lakieruje obudowe na wybrany przez ciebie kolor :P
  9. No i co ma piernik do wiatraka ? BTW serwis w czechach ma tylko ACER(oczywiscie chodzi mi o "polski" oddzial) :lol:
  10. No to musial niezle rzucac tym sprzetem.... bo takie cuda wychodza po dluzszym okresie niz 3 tygodnie :lol: :lol: :lol:
  11. Grafiki nie zmienisz. Dysk PATA,polecam seegate momentus z serii 5400.3(zapis prostopadly). Klawiatury szukaj na allegro i ebay'u. Ramu masz conajwyzej 2 sloty.Byc moze obydwa zajete ale tez mozliwe ze jeden pusty.Rozbierzesz to zobaczysz czy jest wolny slot.
  12. Normalna sprawa,taka jewst wlasnie wada technologii LCD. Matryce maja wysoka ostrosc tylko w natywnej rozdzielczosci,w nizszych obraz robi sie mniej ostry.
  13. Ludzie no piszcie takich glupot... jest duzo notebookow z najwyzszej polki ktore maja matryce matowe chocby FSC lifebook E8110/E8210 czy chocby Thinkapdy T60 :lol: Rozumiem ze lustro to wyznacznik lepszego wypasu ? Nic bardziej blednego.
  14. Fajna sprawa jakby byl on zadokowany ;) sluzylby zamiast monitora ;)
  15. :lol: Nie kupujcie nawet drukarek HP z tego powodu :lol: Ani innych amerykanskich prodoktow :D TERAZ POLSKA ;) ps.Zachowujesz sie jak dziecko ktore dostalo lizaka o innym smaku niz myslalo ze bedzie :lol: ps2.Zainstalowales dobre sta\erowniki ? Wszystkie poprawki microsoftu tez? ps3.Rozumiem ze system Microsofu jest orginalny,wiec napisz do nich jak problem rozwiazac ;)
  16. 3Dmarki ci sie pokielbasily :D Tu jest dyskusja o '05 ;)
  17. Contradanza te dane masz z notebookchck ? Zobacz na storne intela ... sa zupelnie inne ;) Wszystkie C2D maja 34W ;) (65W maja concore wiec miedzy nimi a meromami nie moze byc tylko 16W roznicy ;) ) http://processorfinder.intel.com/List.aspx...c=&OrdCode=
  18. No to bardzo ciekawe :lol: Bo nx7000 byl tylko z mr9200 ;) Poszukaj po szrotach(czyli po serwisach) i na allego(w tej chwili chyba nie ma). A masz pewnosc ze co kolwiek w nim dziala ?
  19. Polecamy plyte do nx7000 :lol: Chyba nie nie myslisz ze masz jakis wybor co do plyt glownych :D Graficzna o ile dobrze pamietnam to faam byl MR9200.Nie jest ona przypadkiem na stale na plycie glownej ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.