Jump to content

krzynek1

Stały użytkownik
  • Content Count

    672
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About krzynek1

  • Rank
    Uczestnik
  1. Witam, kontynuujac watek, potrzebuje wejsc w posiadanie legalnego systemu windows 64bit 7 lub 10, bedzie on wykorzystywany do prowadzenia dzialanosci gospodarczej. Sprzet na ktorym chcialbym go aktywowac prawdopodobnie co jakis czas bedzie modernizowany dlatego przygladam sie wersji Box. Wiem, ze kupujac np. windows 10 pro mam mozliwosc downgrade'u do windows 7 pro, jednak cena takiego pakietu oscyluje w zakresie 800-1000zł a jest to dla mnie zbyt wiele. Czy kupujac oprogramowanie np. z tej aukcji zachowana bedzie legalnosc oprogramowania? http://allegro.pl/windows-7-professional-32-64bit-retail-sp1-pl-i6749692692.html http://allegro.pl/windows-10-professional-32-64bit-retail-sp1-pl-i6745196623.html Prosze o ewentualne sugestie, gdzie kupic sprawdzony i w pelni legalny windows do firmy.
  2. Zrezygnowalem z konwertowalnych z powodow jw. Temat umarl czy juz wyczerpalismy wszystkie mozliwosci? :/ Moze dodam, ze do lepszej baterii moge dolozyc
  3. Z wymienionych wyzej zaden nie spelnia kryterium cenowego, czy to nie jest tak, ze 2500zl to po prostu za malo? Hmm, dokladane dyski. Rozumiem, ze polecasz kupno laptopa z hdd i wymiane na sobie znana i dobrana konstrukcje ssd?
  4. Czy 6h to dlugo jak na laptopa z niskonapieciowym procesorem w porownaniu do konkurencji?
  5. "Uparlem" sie na ten ips ze wzgledu na katy patrzenia. Dwa lata temu wybralem laptopa dla mojej narzeczonej z matryca tn, coz z tego ze jest szybki, jak np film mozna ogladac tylko na wprost... Doszedlem do wniosku, ze byc moze nie nalezy isc w strone laptop/ultrabook dotykowy ale zamiast tego przenosny komputer do 2500zl to jedno, a drugie to np tablet za ok 1000zl. Osiagnac wszystko w jednym sprzecie jest bardzo trudno, szczegolnie jesli budzet staje sie ograniczeniem, dlatego prosze o sugestie takze dla budzetu 2500zl oraz dziekuje za dotychczasowe propozycje.
  6. A gdybym zmienil dotychczasowe kryteria na nastepujace to jaki sprzet byscie polecili? - ekran 15,6 matowy, niedotykowy ips lcd itd - ssd, min 128GB - wciaz pozostaje dobra bateria - klawa podswietlana - wifi ac - port ethernet - dedykowana grafa niekoniecznie
  7. Wciaz przygladam sie yodze 710 od kolegi FxJ, mialem nadzieje na odpowiednik tego w rozmiarze 15,6 ale niestety nie znalazlem :[ Coz poczac, wzialem do reki miare, odmierzylem te 14" i chyba tez da rade
  8. Z podanych propozycji najbardziej przypadl mi do gustu: http://www.x-kom.pl/p/315874-ultrabook-14-lenovo-yoga-710-14-i5-6200u-8gb-256-win10-gt940mx-srebrny.html?partnerid=100327593&sm12=MTg=&ts=1478534617&token=95cec34513a0be68c3d4fdfcd976b809 Przemawia za nim swietna bateria, bardzo dobry ekran, dysk ssd oraz wydajna karta graficzna. Ma niestety wade, mianowicie brak portu ethernet (wiem o istnieniu adapterow, ale to kolejna rzecz do noszenia) oraz to, ze od teraz szukamy ekranu w najpopularniejszej przekatnej, czyli 15,6". Zdecydowalem sie na ten krok ze wzgledu na wielorakie zastosowanie sprzetu, raz bede potrzebowal niewielkich rozmiarow i mobilnosci, drugim razem wygidy uzytkowania i sadze ze jednak 15,6" jest takim wlasnie zlotym srodkiem. Odnosnie propozycji z kategorii lenovo yoga seria 500, te modele maja srednie baterie oraz takiez ekrany, wiec moze celujmy w wyzsza serie, a moze zupelnie innego producenta? Co do zastosowania i7, wg autora testu yoga 510: Grafika dedykowana jak najbardziej, raczej nie przeszkadza. System operacyjny nie jest koniecznoscia, jesli jest to trudno ;)
  9. Witam szanownych forumowiczow i od razu przechdze do sedna. Zajmuje sie serwisem sieci komputerowych, potrzebuje sprzetu ktory bedzie dzialal z daleka od gniazdka, byl mobilny tzn. waga i rozmiar nie beda szczegolnie uciazliwe, by mial wifi ac oraz port ethernet. Urzadzenia poza praca bede uzywal takze prywatnie, stad poszukiwanie takiego z rodzaju konwertowalnych, jestem obecnie uzytkownikiem tableta i chwale sobie dotykowe rozwiazania (bez skojarzen ;)) Potrzebuje pomocy przy wyborze urzadzenia w kwocie do 3000zl - 3500zl ktore spelnialoby nastepujace wymagania: - wielkosc ekranu 14-15", matryca dotykowa najlepiej matowa (nie znalazlem) - dobra bateria - w miare wydajny procesor, moze z rodziny i5 - ssd - wifi ac - konwertowalny Povzatkiwo chcialem przeznaczyc na ten cel 2500zl, ale postanowilem go powiekszyc. Mam nadzieje, ze wystarczajaco ;)
  10. To jest router adsl, a Ty potrzebujesz kablowy z portem wan rj-45 i za takim sie rozejrzyj.
  11. Sprzedaję taki: http://allegro.pl/switch-netgear-gs108e-100pe-8-x10-100-1000-prosafe-i5733426694.html O zarządzaniu w nim trzeba by poczytać w manualu.
  12. Więc spróbuj jeszcze podłączyć się bezpośrednio przez modem, bez routera. Wtedy jeśli zadziała to wina routera, a jeśli nie to albo jakiś soft albo mm, chociaż wątpię.
  13. Z tego co wiem vnc na porcie 5800 nasłuchuje przez http, spróbuj może przekierować port TCP 5900 i łączyć się przez viewera.
  14. Po czym to stwierdzasz?
  15. Masz jakieś przykładowe kopalnie tego typu?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.