Notebooki Acer są całkiem całkiem, ale serwis to totalna PORAŻKA, 3 miesiące temu kupiłem Acera Travelmate, sześć tygodni temu (!!!) oddałem go do naprawy gwarancyjnej - DVD przestało czytać płyty. Do dziś mimo licznych telefonów do firmy Blasc (jedyny serwis Acera w Polsce) nikt z serwisu nie potrafi mi odpowiedzieć kiedy otrzymam moj komputer, ciągle czekają na część... Na maile wogóle nie odpowiadają. Zauważyłem też że Acer w warunkach gwarancji nie podaje ŻADNEGO terminu, w którym zobowiązuje sie dokonać naprawy, teoretycznie mogą go trzymać w nieskończoność. Odradzam wszystkim właśnie ze względu na serwis, który ma w głębokim poważaniu klientów. Już nawet w Karen Notebook (Kraków, Galeria Kazimierz gdzie kupiłem sprzęt) mówią mi wprost że nie mogą sobie poradzić z serwisem i że nie jestem jedynym klientem który ma tego typu problemy. Żenada.