Skocz do zawartości

Nag

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Nag's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. To by było dobre. Nie wydaje mi się żeby siedziba główna wiedziała, że pieniądze, które wydają na reklamę są wyrzucane w błoto przez głupotę polskiego oddziału i firm z nim współpracujących. Sam nie znam na tyle biegle języka angielskiego :sad: , ale łącząc wspólne siły napewno damy radę :wink:
  2. Witam Mam podoble problemy z firmą Blasc, trzymają mi juz lapka 1,5 miecha i ciągle twierdzą że czekają na części. Mam pytanie czy ma może ktoś z Was numery wewnętrzne do Acer Polska?. Pod te, które mam nie można się dodzwonić, albo włącza się atomat , który prosi o wewnętrzny. Może tam ktoś będzie wiedział coś więcej co zrobić w takiej sytuacji, bo jak na razie to widzę że to walka z wiatrakami :angry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...