Jump to content

_kuba

Stały użytkownik
  • Posts

    325
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by _kuba

  1. _kuba

    NFS: Porsche Unleashed

    ma ktos nfs-a porsche na windowsie xp ? niby sa patche ale i tak nie dziala mi tak jak kiedys na 98SE
  2. tak sobie mysle czy by nie zaczac powoli ziberac kase na modyfikacje kompa specjalnie do carbona :P proc jak proc ale dysk mi swapuje bo mam wolną 5400rpm seagate u5 ramu min. 1gb i karte przydałoby sie wymienic
  3. pozniej bede kombinował z 1.49V :P na 1.4 przechodze smarka na 570 na gpu z lekkimi krzakami w teście matka natura (3dmark 03)
  4. robil juz ktos tutaj vmoda na 6600 msi pcie 128mb hynix 3.6 czy wogole da rade biosem podjechac wiecej niz te 1.40V bo cos nie moge, modyfikacja z 1.3 na 1.4 przebiegła ok ale wiecej nie idzie nie wiem czemu
  5. wlasnie przeszedlem czysto 3dmarka 2003 na taktach 560/650 bios nie kombinowany czysty od turbo force ciągnięte riva tunerem chłodzony revolteckiem graphic freezer pro bez radiatorów na pamięciach bo to sztuka testowa :P czyli pozostał mi vmod :P moze juz ktos robil na 6600 pci-e vmoda ? ja mam msi ale chyba to nie wnosi zadnych roznic jesli chodzi o wykonanie modyfikacji na np. gigabyte a msi
  6. cos jest nie tak, uzywam biosu od GA 66 TF pci-e i niby zmieniam programami napięcie zapisuje bios a jak flashuj to nie ma tych zmian tzn sa taktowania ale napiecie bez zmian karta to msi 6600 128mb hynix 3.6 570 robie na gpu ale lekkie arty są wiec chcialem dac chociaz 1.5 ma ktos moze jakiegos fajnego biosa ktorego mozna dowolnie modowac i zeby pasował pod hynixy tsop 3.6ns
  7. siemano, moj 6600 dostał wlasnie chłodziwo na gpu :) revolteca graphic freezera pro :] i teraz pytanie bo temp mam w miare niskie 40* i bede podbijał napięcie i teraz jakie wartosci moga juz zaszkodzic karcie ? mysle ze 1.6 z kompletem wiatraków moglbym dac
  8. mi sie na 3.68V wyłącza PSU a na vdimm-ie mam wtedy 3.45 :/
  9. :mur: na co mi :oops: :?: na to ze moj fortron nie utrzyma ponad 4V na linii 3.3 :lol: (tak zebym mial te ok. 3.7) a boosterem dam sobie do 3.9V (jesli mem-y wytrzymją) tylko przed zakupem chce sie dowiedziec czy to wogole bedzie kompatybilne z mobo :P na allegro czasami boostery po 70 dyszek chodzą :P wiec robie powolutku przygotowania do zimy :P
  10. mam pytanie, czy ocz booster dziala bez problemowo na tej plycie ? uzywal go ktos moze ?
  11. troche mnie tu niebyło :P nie chce mi sie wałkowac tylu stron wiec zapytam wprost czy jest juz ktos lepszy od harego86 w kategorii sempron s754 ?
  12. jak myslicie co na chwile obecną do ok 100zł byłoby warte uwagi ? dodam ze nie koniecznie kolorowy wyswietlacz, wazne by telefon był w dobrym stanie wizualnym technicznym i zebym nie musial z nim biegac po serwisach mysle o Sl45i (zaleta napewno jest mp3 player co sie przyda podczas dojazdów do szkoły) a takze o N3410 jesli mozecie to zapodajcie jakies aukcje z allegro
  13. amator włącza sie do tematu :P zdjecia z wyprawy do babci :lol: komentujcie :oops: sprzet canon a70
  14. NO więc wlasnie przed chwila potrzebowałem zrobic jedno zdjęcie. Ostatnio fociłem wczoraj ok. 18 wszystko bylo ok. Po skonczeniu zapakowałem aparat do futerału i połorzylem w szufladzie. Dzisiaj włączam obiektyw sie wysuwa po chwili chowa i pokazuje się E18. Czytalem troche ze to sie czesto zdarza w aparatach canon i czasami wystarczy ze aparat troche polerzy i samo sie naprawia. Gdzies czytalem ze ktos wyciagnął jakąs bateryjke zresetowała się pamięć i było ok. Moze ktos z was mial taki problem i jakos udalo mu się naprawic? :mur:
  15. ten revoltec wygląda przyjaźnie chyba doziberam ciut grosza i sie zdecyduje wlasnie na niego :P moja karcioszka ma tsop-y (hynixy 3.6) :P
  16. Czesc, niedlugo bede kupywał chlodzenie do mojego 6600, standardowe chlodzenie juz nie wystarcza bo podczas grania lub w trakcie np 3dmarka temperatura rośnie do 68* :mur: w spocznku jest ok 59-60 Mam ok 60zł z tego co widzialem na allegro mogę za to mieć między innymi cos takiego: propozycja nr. 1: http://allegro.pl/item117656090_arctic_coo...hes_system.html i do tego to radiatory np. http://allegro.pl/item117414115__pentagram...nych_8szt_.html propozycja 2: http://allegro.pl/item117335744__pentagram...ocja_fvat_.html i tutaj mam radiatory wiec nie musze dokupywac jeszcze pytanie jesli bym sie decydował na sillencera czy moze nie lepiej wziąć tego tańszego ? http://allegro.pl/item118655963_arctic_coo...hes_system.html kiedys cos slyszalem ze sillencery zabijają karty. prosze o rade co będzie wydajniejsze a moze cos innego polecice w tej cenie. ostatnio malo siedze w sprzęcie i nie wiem co jest aktualnie godne zakupu :P
  17. polski support php-fusion tez wsipera Łukasza http://php-fusion.pl/forum/viewthread.php?...5124#post_35124 dziekuję panu o nicku "PIEKA" za umieszczenie tego tematu na forum niestety elektroda.pl ten apel olała i teaamt został skasowany, umieszczalem go dwa razy, na poczatku myslalem ze nie spodobała sie kategoria która zmienilem ale i tak tematy byly szybko usuwane
  18. stronka od poczatku istnienia byla skazana na sukces :lol: to chyba pierwszy tego typu projekt, bo nie widzialem zadnej innej takiego punktu informacji o nowych recenzjach
  19. _kuba

    Nowa Stronka

    hmmmm czy nie lepiej skorzystac z jakiegos darmowego cms'a ? i do tego stworzyc wlasny lay i polecam zmienic hosting np na 60free.ovh.org
  20. to i ja poproszę o HardPC ;) na potwierdzenie moje i kolegi wyzej :D http://hardpc.pl/viewpage.php?page_id=7 zebyscie juz nie musieli szukac, informacja o chorobie Łukasza zapewne zostanie dodana niestety nie mam praw do newsów wiec trzeba poczekac na kogos z "szefostwa" :lol: bądź na newsmana
  21. niedlugo wplace kilka PLN-ów jak tylko bede mial kase na inteligo :) wiadomosc zamiesciłem takze na elektroda.pl tez duze forum wiec kilka(nascie/set) osob pomorze ;)
  22. ejo mam a70 (uzywka dorwany na allegro) niby mialbyc taki super git aparat w cenie ~450zł a zdjęcia wychodzą nieostre jakością porównywalne do SE K700i :lol: nie wiem czasem czy nic mu niedolega bo np. czasami mam na LCD takie śnieżenie, paski itd nie robie zadnych tam PRO fotek ani nie jestem PRO fotograf ale dzisiaj chcialem sobie pyknąć z domu fotke osiedla jak fajnie zachodzi słonce nad blokami jak przerzucilem na kompa to az sie przestraszylem jakością (podobne wychodza na brata telefonie) nie jest to moje pierwsze takie spostrzerzenie nawet jak bawilem sie na roznych trybach w roznych sytuacjach (imprezy, ostatnio ślub) to zdjęcia sie do niczego nie nadawały nie wiem czy dobrze mysle ale wydaje mi sie ze cos sie wali z aparatem/ bo nie wierze zeby nieostrznie zdjec byla spowodowana brakiem umiejetenosci fotografa (nawet na auto) jest tragicznie jesli ktos by mogl mi pomoc to prosze o kontakt na PW podesle kilka fot przykladowych aha: na co moglbym ew zamienic tego canona ? moze fuji s 3500/3800 ? moze cos z nowych aparatów np. fuji a400/ panasonic ten najtanszy lumix ze stabilizatorem ok 599zł na allegro, a moze nikon l4 ? z góry dzieki
  23. hmmm moglbys mi opowiedziec o tym troche wiecej powiedzmy ze mam stary zasilacz made in china atx czy cos mi sie z niego przyda ? ile moze mnie wyniesc koszt budowy takiego testera?
  24. czesc, niedlugo bede mial kilka zasilaczy do przetestowania chcialbym zrobic bardzo obiektywny test i wolałbym by obciazenia byly dokladne i zebym mogl obciazyc kazdą linię osobno, wtedy moglbym sprawdzic na ile jest prawdy w informacji na tabliczce znamionowej danego PSU (chodzi o obciazalnosc na poszczegolne linie) fajnie by bylo gdyby taki tester mial tez jakies zabezpieczenia, aby sprzet nie odszedl do krainy wiecznych Wattów :lol: tylko np po przekroczeniu danego obciazenia wylacza sie ;) niezle wymaania mam i ciekaw jestem czy da cos takiego wogole zrobic i czy wogole mozna to zrobic w domowym zaciszu jak wspomnialem o tym testerze z benchmark.pl to zapodam link :P mniej wiecej cos takiego http://benchmark.pl/r.php?file=http://benc...ic_S12_430.html
  25. kszonek zrob sobie copyright & copy :lol: hmmmmm jakbys ladnie to oprawił to taki FAQ przydałby sie na stronie głównej :wink:
×
×
  • Create New...