Skocz do zawartości

Duelist

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    333
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Duelist's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Duelist

    World of Tanks

    Jakie stopklatki?
  2. Duelist

    World of Tanks

    Centuriony to świetne czołgi, sam zacząłem tą linie jakiś czas temu. Żałuję jedynie, że nie zrobiłem tego zaraz jak wyszły.
  3. Duelist

    World of Tanks

    Ten koleś ma akurat nierówno pod kopułą imo.
  4. Duelist

    World of Tanks

    Obejrzałem już 3 raz ten filmik i dalej nie widzę o co takie wielkie halo.
  5. Duelist

    War Thunder

    @reyden Różne sieci. Jedynie jeden ma tego samego dostawcę (Orange - neo.). Kolega z UPC (chyba, muszę go zapytać) nie ma tego problemu. Zrobiłem też ten tracert. W jednym miejscu mam przekroczony limit czasu. Ale nie sądze żeby miało to jakiś wpływ - launcher działa głównie poprzez torrent.
  6. Duelist

    War Thunder

    Ja mam na odwrót, zaczyna od 200kb i spada do 0. Ale tylko przy dużych patchach - małe lecą sobie radośnie 0,5-1mb. Wersja windowsa też nie gra roli (to samo na W7 co na XP). 3 z 4 moich znajomych ma ten problem. Szybciej wychodzi nam ściągnąć cała grę ze steama niż czekać na patchowanie. U mnie w dodatku launcher kompletnie zabija połączenie internetowe (nawet jak stoi na tym 0kb). Na forum WT radzą żeby ograniczyć w configu ilość połączeń ale i to nic nie daje.
  7. Duelist

    World of Tanks

    Oprócz tego zabawnego buga z obracaniem czołgu o 180 stopni i fajnej ścieżki dźwiękowej, to nie widziałem tam nic szczególnego.
  8. Duelist

    War Thunder

    Co jest dziwnego w tym, że dolne płyty, wszelkie wizjery i wlazy są słabszymi punktami? Dalej nie ogarneli tego <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>ianego launchera. Od zeszłego roku nie da się ściągnąć żadnego patcha >200MB. 9B/s... za ponad 800 dni będzie...
  9. Duelist

    World of Tanks

    Na to wychodzi. W każdej grze multi w jaką grałem od 2005 serwery postawione na terenie Niderlandów lagują. Wcześniej lagowało sporadycznie jak im serwer szwankował. Obecna sytuacja jest po prostu nieporównywalna. A próbowałeś launchera WT?:D Grasz w aspect ratio 16:9? Dość znacząco zmniejszyli FOV dla szerokoekranowych rozdzielczości w 0.8.11. Mogło by to być przyczyną wzrostu fpsów. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ten patch był bardzo obiecujący na początku (serwer testowy). Test1 + 15 fpsów, mówie, wreszcie się ogarneli i poprawili optymalizację. Gra chodziła genialnie. Test2 - zabrali spowrotem te fpsy. Testu 3 nawet już nie próbowałem. Nie sądziłem, że będzie jeszcze gorzej jak go puszczą live.
  10. Duelist

    World of Tanks

    Jak się nie umie korzystać z XVMa to się go nie instaluje. Tragiczny jest ten patch od strony technicznej, 10-15 fpsów mniej, lagi przez przeniesienie serwera na jakieś zadupie europy.
  11. Duelist

    World of Tanks

    Mody do minimapy (view range + 2x spotting range) to imo podstawa. WG powinno dodać je do standardowego klienta.
  12. Duelist

    War Thunder

    Bo to gra dla masochistów. Od patcha 1.27 albo 1.29 rozegrałem koło 30 bitew? (jakieś 6 miesięcy). Ten w którym rozwalili kompletnie mechanikę strzelania (aka zamienili je na wesołe randomowe trafienia, obrażenia, 1-shooty) przekreślił całkowicie ten tytuł dla mnie. Do tego doszedł ostatni patch... Gdyby nie fakt, że mam wygrindowane wysokie tiery (11-12) u kilku nacji, to nawet bym tego nie włączał. Nie warto latać niczym innym niż 3 tierem. Wczoraj chciałem pokazać znajomemu, który dopiero co zainstalował grę, jak to wygląda, to rezerwowymi latawcami rzuciło nas na topowe samoloty z 2 tieru. I podziękował.
  13. Duelist

    World of Tanks

    Ja bym powiedział, że to jakiś problem z poinstalowanym softem. Może co jakiś czas coś się włącza lub intensywnie muli. Może jakieś ustawienie windowsa. Może sterownik do karty (zmienić na inny albo przeinstalować). Ewentualnie może coś ze sprzętem - jakieś tryby oszczędzania energii etc. Nie obwiniałbym kart AMD jak leven wyżej.
  14. Duelist

    World of Tanks

    Z QA na FTRze wynika, że nadchodzące zmiany nie mają mieć żadnego wpływu na standardowy render, więc nie powinno być źle. Pewnie dodadzą po jednej nowej opcji "max" albo coś w tym stylu + jakiś tickbox dla havoka. Sam czekam z niecierpliwością na multicore support ale widać nie są jeszcze gotowi - nie chcą podać żadnej daty.
  15. Duelist

    World of Tanks

    Szykują się nam niesamowite zmiany w 2014 roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...