Jump to content

Subon

Stały użytkownik
  • Content Count

    264
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Subon

  1. Troszkę odswieze wątek :) Jaki LCD wybrac do 1400 zł? Powinien miec bardzo, dobry , ostry obraz, brak smuzenia- gram w szybkie gry i ładny wygląd... Zastanawialem sie nad iiyama E435 z 1 uszkodzonym pixelem z allegro: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=41699203 Co o nim sadzicie? A moze brac Samsunga SyncMaster 710N black? Pozdrawiam.
  2. Witam! mam podobna sprawe: Chcialbym kupic dobry LCD do gier i filmow, chcialbym zeby ten LCD mial b.ładny, ostry obraz. Co sądzicie o 17" Philipsie 170S5FS (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11831) Czy to dobry wybór? Pozdrawiam
  3. Faktycznie- poszedlem za daleko z tym napieciem, obecnie 282x9, vcore 1,585 Stabil, wiec 1 FSB dla 0,1V to praktycznie nic... Ale probuje nadal, zobaczymy co z tego bedzie...
  4. IMHO jest dosyc cichy... , napięcia dobrze trzyma Niedlugo zaloze WC, wiec poznam prawdziwą ciszę... :)
  5. Jak na modowaną to b.dobra cena...
  6. Witam! Już takiego vcore nie ma, zmniejszylem na 1,475V. Na tym napięciu uzyskuje stabilne 282x9 = 2540 Mhz, sadze, ze jak na plyte na chipsecie VIA, to nawet niezły wynik
  7. Witam! Mam komp z podpisu, chce wymienic r9600xt na GF6800 Leadteka , czy moj Hiper 350W uciagnie taki sprzet? http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15784 Pozdrawiam
  8. Witam! Chialbym sie dowiedziec od posiadaczy tej plyty ile "wycisneli" ze swojego Athlona64... Czy sa do tej plyty jakies vmody? Proszę tu dzielić sie informacjami na temat tej płyty ASUS'a :) Oto moj wynik w OC: (dosyc przecietny) A64 3200@ 2540 Mhz 1,585V : (283x9) Pozdrawiam.
  9. Witam! Mam pytanie: Mój A64 Winchester obecnie chodzi na napieciu 1,675V. Czy to za duze napiecie, wyciagam na nim stabilne 2550 Mhz. Chłodzenie-BOX-owe Czy to jest niebezpieczne napiecie? temperatura w idle ok 47 C, a w steresie ponad 50 Jak myslicie, jakie jest najwieksze dopuszczalne napiecie dla Athlona64? Pozdrawiam
  10. A64@2500 Mhz Pamieci na CL 2,5 Odczyt- 6420 MB/sek Zapis - 1843 MB/sek Czas- 45,5 ns Pozdrawiam
  11. Ja bym Ci radził: AMD Athlon64 3000+ s939 - ok 620zl MSI Neo2 Nforce 3 - ok 450 zł IMHO świetny zestaw www.znak.pl
  12. Kto wie: Jak sie usuwa posta, bo ten przez przypadek sie dodał... :(
  13. No więc: Mój proc chodzi obecnie na 225x9,5 = ok.2140 Mhz (oczywiscie STABLE !) Wyniki w 3d markach: 2001SE-> 14,200 pkt 2003 -> 4390 pkt Witam! Mam zamiar zakupic A64(s754) 3000+ i do tego plyte DFI Lan Party UT NF3 S754. Czy to bedzie wydajny zakup, raczej bez podkrecania nawet powinien byc o wiele wydajniejszy od mojego zestawu... Co sadzicie o takim zestawie, warto kupic? Mam na proca i plyte max 1000 zł Pozdrawiam
  14. Witam Was! Mam pewną sprawę: To znaczy chcę sprzedać mojego T-breda 2200+@2600+(2150 Mhz)-( podpis) i kupic na allegro 2500+ mobile 1,45V. Oczywiscie na pierwszy ogien poszloby O/C. Załózmy, ze wycisnalbym z niego 2400 Mhz. Bedzie duza roznica w dzialaniu windowsa oraz gier? Na tym mi najbardziej zalezy. Jak myslicie, co bedzie lepszym według Was wyborem: -zostawic to co mam, czyli 2150 Mhz T-Breda - kupić AXP 2500+-M 1,45V Czy odczuje zauwazalny przyrost wydajnosci? Dzieki za wszelkie rady i pozdrawiam.
  15. Obecnie: 230x9 FSB 230 , Kingstony(2x512) CL2,5 400Mhz Dual + radiatory na pamieciach Odczyt: 3479 MB/sek Zapis: 1370 MB/sek
  16. Za 650 zł- Abit NF7 v2.0(280zł) + Hynix D43 512 MB PC3200(310zł) Za 800(900) zł- Abit NF7 v2.0(280zł) + 2x Hynix D43 512MB PC3200(620zł) Jezeli chodzi o kwestie do 650 zł, to sprawa jest jasna, bardzo dobra, wydajna płyta główna, z duzymi mozliwosciami O/C + rowniez bardzo dobre RAM-y, za niewygórowaną kwotę Natomiast, za 800 zł juz tak latwo nie jest, poniewaz wedlug mnie nie ma sensu kupowac gorszej, taniej plyty np.Asrocka, czy ECS i do tego 1GB ramu(2xHD43). Najlepiej jest dolozyc 100 zł i miec juz calkiem porzadny zestaw, tymbardziej, że Twoj procesor ma spore mozliwosci Overclokingu(pod warunkiem, ze nie jest on na rdzeniu Palomino) Wiec IMHO najlepszy zestaw to :NF7+2x512 DDR HynixD43 Pozdrawiam.
  17. Witam! Udało się! Wziąłem małe nożyczki do paznokci :) ,i zaczalem bawic sie z tym, okazalo sie, ze oprocz tego jednego wklesnietego pinu były jeszcze dwa skrzywione. Wszystko wyprostowalem, porownywalem z moim drugim dyskiem Samsungiem 80GB. Po odpaleniu kompa dysk chodzi tak jak powinien, czyli bardzo szybko. Xp-ek zainstalowal sie w ok.10 min, a na dodatek jest BAArdzo cichy! Jakos nie moglem sie przeekonac do Hitachi/IBM, ale jednak go zakupilem i z cala pewnoscia, nazekac na niego nie mogę, wręcz przeciwnie:) Dzieki Wam za rady, Pozdrawiam
  18. Zalezy do czego uzywasz komputera... Jezeli do gier, to karte graficzna, i oczywiście ZASILACZ !
  19. Mam problem: Chcialem wpinac tasme druga strona i niestety.. poszedł pin, tzn. wgniótł sie do srodka. Chyba przez to dysk strasznie wolno chodzi, tzn wolno sie win xp laduje, ogolnie-bardzo wolno chodzi, przed tem wszystko bylo OK! Czy mozna to jakos naprawic, bo gwarancji raczej nie przyjmą... Mój dysk- IBM 160GB Pozdrawiam.
  20. Dzięki, wszystko działa, DUAL jest:) Jak ja lubie te forum, i pomocnych na nim ludzi:) Pozdrawiam.
  21. Dzieki za odpowiedz, juz ustawiłem na 256. Tu jest screen mojej NF7->>http://www.sweclockers.com/html/recension/5_nforce2-moderkort/nf7s2.0_stor.jpg Czy moze ktos mi zaznaczyc na tym obrazku w ktore banki mam wzlozyc moje 512 zeby był Dual? Z gory THX
  22. Problem z pamieciami Witam! Mam problem- mialem wczesniej 1 kosc kingston 512 mb 400mhz CL3. Dokupilem druga taka sama, ale nie mam duala, dlaczego? Przeciez Dual Channel powinien byc bo sa dwie kosci (2x512)? Co mam zrobic aby byl dual? Drugi problem: Mam teraz 1GB RAMU(czyli 1024MB). Jak mam ustawic w biosie AGP Aperture size, bo obecnie jest ustawione 64 mb. Aha, moja karta graf ma 128 MB. Pozdrawiam.
  23. Witam! Posiadam 1 kosc Kingstonow kvr400x64c3a/512 czyli CL3, u mnie spokojnie one chodza na CL2,5 Timmingi: 2,5-3-3-6. Wszystko chodzi OK, bez najmniejszych zwisow. Chce kupic identyczna kosc , czyli razem bede mial 1GB. No i: Jezeli wsadze taka sama kosc to beda pracowac w dualu, ale czy bede musial od nowa wpisywac timmingi? I czy oby dwie beda chodzic OK na moich obecnych timmingach? Bo slyszalem ze te same pamieci moga sie b.roznie podkrecac, no wiec druga kosc moze juz nie chodzic na cl2,5 tak jak obecna moja 1 kosc? Bez motania teraz:)- Czy moge spokojnie kupic 2 ta sama kosc i miec pewnosc ze wszystko bedzie na 100% OK? Pozdrawiam.
  24. Zgadzam się całkowicie z przedmówcą, Soundstorm to bardzo dobry dzwiek, ale jezeli chcesz inna brac , to polecam Ci moja k dzwiekowa - Audigy2 ZS , na allegro- 255zł nowki http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36655729 Pozdraviam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.