Skocz do zawartości

aurex80

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

aurex80's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszytskich. Mam problem z notebookiem. Kupiłem w październiku ToshibeM40X-163 z systemem WinXPHE. Wszystko działa dobrze, niema większych problemów poza jednym. Mianowicie, niekiedy podczas uruchamiania system się zawiesza.. kod błedu to 0x00000C5 (0xE18DF00,..). Sprawdziłem logi narzedziem Debugging Tools.. jeden dotyczy prog. TrueCrypt natomiast drugi wyglada troche podejżliwie i obawiam się, z tego co wyczytalem choc konkretnie nie o tym błędzie że to problem sprzetowy. Prosiłbym, byście mogli mnie naprowadzic na rozwiązanie, czy reinstalować system czy wysyłać kompa do serwisu. Muszę to jak najszybciej rozwiązać gdyż niedługo wyjeżdzam na dłużej i biore komputer ze sobą, niechciałbym by nawalił mi daleko od kraju. :( Edit: Do tematu dodam jeszcze jedno. Wczoraj po napisaniu postu wlaczylem Prime95 i ustawiłem Torture test(Blend). Dopiero co się skończył, nie wykazał wogóle rzadnych błędów. Po teście dałem restart i prosze, BSOD. W przypadku BSOD system wstaje dopiero po odpaleniu ostatniej dobrze znanej konfiguracji. W trybie awaryjnym również BSOD z wymienionym w pierwszym poście błędem. Kolejna sprawa, błąd pojawiał się także zaraz po operacji przywracania preinstalowanej kopii systemu z DVD-ROM Product Recovery, czyli w prawie czystym systemie. Bez jakichkolwiek sterowników instalowanych przeze mnie. Kolega security poradził mi zainstalowac najnowszy sterownik do chipsetu graficznego Intela. Ja u siebie mam Driver Revision: 6.14.10.4497, instalowany całkiem niedawno bo z miesiąc temu. Sprawdziłem też pamięć programem Memtest, i tak samo nie wykazał błędów co było wczesniej dla mnie najbardziej prawdopodobne. Stawiałem właśnie, że to pamięć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...