Skocz do zawartości

dobo90

Stały użytkownik
  • Zawartość

    430
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O dobo90

  • Tytuł
    Uczestnik

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://d0b0c0p.69.pl
  • GG
    656415
  1. Tagan TG500-BZ, a R9 290

    Akurat nie będę używał tej karty do gier, tylko do gpgpu. Myślałem nad Thermaltake'iem SE 630 W. Ma kapkę mocniejszą linię od Corsaira CX600M i mam go dostępnego w sklepie obok. Widziałem, że był polecany tutaj na forum. Myślicie, że będzie ok?
  2. Witam. Czy Tagan TG500-BZ poradzi sobie z zestawem Phenom II X4 955 + Radek R290 (+ jeden dysk, nagrywarka DVD)? Z góry dzięki za odpowiedź. (Sorki, ale już dawno temu wypadłem z trendów dobierania zasilaczy. Zatrzymałem się na czasach Radeonów 4850)
  3. Pierwszy telefon z Ubuntu OS!

    @dakar Usuń kropkę z linka, bo jest niewłaściwy .
  4. Netia Spot+WRT54GL

    Oprocz zrobienia tego, o czym napisal AragornPL, podlacz kablem RJ45 Netie Spot (port lan, innych bodajze nie masz do wyboru) do portu lan (!) w Linksysie.
  5. Jaki Router Kupić ?

    Sprobuj Gargoyle Router Management Utility ;).
  6. Płyta na AM3+

    Wnioskując po poprzednich seriach płyt (na AMD 8xx) wybrałem Asusa M5A97 Evo. Był w morele za 335 zł, ale wysłali mi zwykłą M5A97, którą zwróciłem. Niestety nie mają Evo na stanie więc trzeba kupić coś innego. Moje propozycje: Gigabyte GA-970A-UD3 Asrock 970 Extreme4 Za Gigabytem przemawia lepsza (?) sekcja zasilania. Ewentualnie mógłbym dołożyć do tego Ausa M5A97 Evo jeśli naprawdę byłaby tego warta... Na płytę czeka już Phenom II 955 BE. Proszę o rady, ewentualnie inne propozycje. Z góry dzięki.
  7. Jakie Piwo Lubisz Najbardziej ?

    O, kurde! Za 1.40? Gdzie takie coś można dostać?
  8. Jakie Piwo Lubisz Najbardziej ?

    Tak, tak na Kawiorach. Tej Łomży tam mało było, ale coś mówił sprzedawca, że na zapleczu maja więcej.
  9. Jakie Piwo Lubisz Najbardziej ?

    Są też Łomże niepasteryzowane w butelkach 0,5 zwrotnych. W Krakowie to na pewno w Student Markecie można nabyć.
  10. Witam. Tato chce kupić lapka z pieniędzy unijnych do pracy. Zależy mu na pewno na solidności wykonania, pasowałoby wyjście HDMI (i ew. DVI-D), matryca raczej matowa. Ma ktoś jakieś propozycje? Cena 4000-5000 zł (raczej bliżej 4k)
  11. Jakie Piwo Lubisz Najbardziej ?

    Ktos moze polecic jakies piwo dostepne w okolicach Miasteczka Akademickiego AGH oprocz "dominujacych" marek i Perly, Lomzy? Juz troszke mu sie znudzily te piwa. Jakies pomysly? :D
  12. F1 Sezon 2010

    Ale nie mieli miekkiej mieszanki na 2 wyjazdy... Niestety.
  13. Mistrzostwa Świata w RPA 2010

    Akurat przy tej bramce to Jansen nic nie zrobil, a Forlan popisal sie niesamowitym zlozeniem do strzalu i precyzyjnym uderzeniem.
  14. EAC - log

    Zapewne nie. To jest prawdopodobnie "bug" w eac'u. Ktos pewnie zaznaczyl 192 bitrate, a i tak wybral kodowanie do flaca.
  15. Wybory prezydenckie 2010

    I po co bylo tyle strachu? Bronek wygra :).
×