Jump to content

wargavoc

Stały użytkownik
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

wargavoc last won the day on February 13

wargavoc had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutralna

About wargavoc

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 02/12/1989

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://www.pgr.ota.pl
  • GG
    5157508
  1. Opłaca się kupowac teraz RTC 2060 czy czekac na navi?
  2. Też tak sadzilem ale gościnnie będe składał ten komputer, a skoro młody tak chciał to ma i musi być szczęśliwy :) Dzięki Wam za wsparcie! Watek prosze o zamkniecie
  3. Dzięki! No ale co zrobić - kupisz 8 GB bedzie lament... ;)
  4. Młody chce 16GB ramu w związku z tym: https://www.morele.net/pamiec-patriot-viper-4-ddr4-16-gb-3000mhz-cl16-pv416g300c6k-769239/ z obudowy myśle ze jeden kolor nie jest dobrym rozwiązaniem dlatego atakował bym coś w RGB najtaniej: https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-regnum-rg4t-rgb-pure-black-spc205-4141584/ No i teraz nie mieszcze się w budżecie z kartą w związku z tym czy ta będzie ok? https://www.morele.net/karta-graficzna-msi-radeon-rx-570-armor-oc-4gb-gddr5-256-bit-dvi-d-dp-hdmi-box-rx-570-armor-4g-oc-976962/ Dajcie proszę znać szybko bo musze jeszcze go złożyć :)
  5. Z tego co widze to te ramy nie są kompatybilne z tą płytą....
  6. Dzięki za opowiedź. raczej pójdziemy w https://www.morele.net/inventory/info/c93476ff/ z crucialem /ew SU800 Pytanie: będzie chłodziwo defaultowe, czy ramy probować wkrecic wyżej?
  7. Witajcie, potrzebuje kupić komputer jak powyżej. Ważny aspekt - on ma być świecący, gadzeciarski. uwzględnijcie prosze obudowe z góry dzieki!
  8. Witajcie, kupiłem Ryzena 5 2600 + MSI B450 Tomahawk i zaczynam zabawę z OC. Wbiłem mu 4GHz przy napięciu 1,336 i tu zauważyłem ze temp MOS była 75 C Pytanie: Przy jakim temp na MOS mam już przerwac OC? Wcześniej spaliłem płyte w taki sposób...
  9. Dziekuje za odpowiedź wszystkim w mojej sprawie, szczególnie tej ostatniej. Problem rozwiązałem aktualizując bios'a do 1.50. UWAGA: te ramy nie są wspierane jednak manualne ustawienia CL po aktualizacji bios'a działa.
  10. Witajcie zdecydowałem się i kupiłem ryzena 5 2600 + MSI Tomahawk B450 + https://www.x-kom.pl/p/427810-pamiec-ram-ddr4-gskill-16gb-3200mhz-ripjaws-v-cl15-red-2x8gb.html I tu mam problem bo za chiny Pana nie chcą wskoczyć na CL 15.... XPM profil 2 niby wskazuje poprawnie 15/15/15/15/35, a jednak dostaje 16/15/15/15/35.... Różnica wydajności pewnie jest znikoma (tym bardziej, że bez zająknięcia wskoczyły na 3400 MHz) jednak jest to frustrujące ze pomimo ręcznego ustawienia ramy nie reaguja.... Co mam zrobić?
  11. Podkleolem termopady do sekcji zasilania - efekt ten sam Prześwietlilem plyte, nie widzę niczego niepokojącego , nie widzę jakiś przepalen, przebarwień :( Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
  12. Dodam, że kiedyś mądrze VRM posmarowałem pastą termoprzewodząca zamiast termopadów.... radiatorki były gorące wiem stwierdzięłm ze wszystko działa ok.
  13. Witajcie, dostałem nowe chłodzenie wodne i poszalałem z OC mojego i5 2500k (staruszek ale daje rade). Niestety przez przeoczenie wrzuciłem przez przypadek napięcie przy 5 GHz powyżej 1,5V... i po chwili obciążenia był shut down. Myślałem, że spaliłem procka jednak wszystko się uruchomiło ponownie i dopiero zorientowałem się ze napięcie jest tak podniesione przy następnym uruchomieniu komputera. Tego dnia komputer miał shutdowny przy uruchamianiu komputera, pomyślałem "przegrzała się płyta" wiec zostawiłem komputer na kolejny dzień. Okazało się, że default wszystko działa, odpala się occt działa bez zarzutu, jednak jak spróbuje wkręcić procesor np. na 4,5 Ghz to pod obciążeniem dostaje shutdownu... Czy słusznie podejrzewam, że uszkodziłem sekcję zasilania na płycie? Czy może jest to uszkodzony procesor? Co o tym sądzicie i co proponujecie abym sprawdził? Z góry dzięki
  14. Czyli sugerujesz pójść w AMD + 2070 zamiast Intela? Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.