Jump to content

Free'

Stały użytkownik
  • Posts

    210
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Free'

  1. heh, moja plytka week w serwisie lezy (przy updacie biosu do 38 zwis i juz nie wstala); czy ktos bawil sie zworka TBL - podobno wg manuala pozwala uruchomic plyte nawet gdy jest zwalony bios, ale u mnie nie bylo wyprowadzen na zworke a i zwarcia srubokretem nic nie daly ;)

  2. Witam, zmieniam lapka na desktopa i dawno sie w tych 'smieciach' nie bawilem.

    Mozecie looknac i ocenic, ewentualnie doradzic:

     

    Procesor Intel Pentium Dual Core E2160 1.8GH 1MB 235.00

    Płyta MSI P35 Neo2-FR 1 344.00

    DDR2 1GB PC5300 667MHz Kingston KVR667D2N5/1G 59.00*4 (mowicie o elpidach - przegladac kazda kostke ?;)

    8800GT OC BFG (to juz mam ;)

    LCD 22" Samsung SyncMaster 2232BW Wide 1069.00

    Samsung 500GB 7200 16MB HD501LJ 358.00

    DVDR LG Multi GSA-H66N SATA OEM Black 108.00

    Antec Performance One P182 Gunmetal 489.00

    be quiet! Straight Power E5-550W 377.00

     

    Dziekuje i pozdrawiam !

  3. otóż liczy mi 2 jednostki naraz, czy nie szybciej by było gdybym liczył tylko jedną ? :unsure:

    - jesli pytasz o HT, to z moich obliczen wynika, warto te opcje wlaczyc (chociaz ostatnimi czasy, czyt. z nowymi optymalkami, roznice nie sa wielkie jesli chodzi o szybkosc przeliczania probek, ale jednak).

    - jesli mowa o fizycznych rdzeniach, to sprawa jasna ;)

  4. Ale tu naprawdę nie ma sie czym przejmowac. W Windows to normalne ze wczesniej cos działało a potem nie chce :D

    Podobnie jak w linuksie i calej reszcie...

     

    Mialem to samo po zabawie z wlaczaniem, wylaczniem uslug. Niestety nie wiem ktora jest winowajca, bo sprawdzalem kilka naraz ;).

  5. Andi, gratuluje decyzji. Kazdy jest kowalem losu, trzeba probowac pracowac/zyc najlatwiej jak sie da, z granicami szkody dla innych. Gdzie, to nie ma znaczenia.

    Niezla plantacje kompow skombinowales wracajac do tematu. Czasem mysle, ze przydalby sie jakis "mark from heaven", ze to co robimy jest jednak warte czegos 'wiecej'.

  6. Mnie 3 maszyny na sarge leza odlogiem, bo cho..ra wie czemu boinc raz pobiera raz nie probki, a nie mam czasu zagladnac do logow i poszukac przyczyn. Widze w kazdym badz razie, ze team trzyma sie dobrze - z kolei rozwoj nowych optymalek pozostawia wiele do zyczenia, malo juz dobrych wolontariuszy-developerow, z wyjatkiem dobrze majacego sie [brzydkie określenie na linuksa]a.

  7. Czy zauważę znaczącą różnicę w działaniu Visty między 1gb ram'u a 1,5gb

    (x2 3800)

    IMHO w zaleznosci do czego uzywasz kompa. Jesli tylko przegladanie netu, ogladniecie filmu, sprawdzenie poczty itd. to mysle, ze zadnej roznicy nie bedzie. Jesli natomiast grasz w najnowsze tytuly, robisz w edycji video, zajmujesz sie grafika 2d/3d, roznica bedzie - czy znaczaca, nie wiem - ale w takim wypadku zastanowilbym sie nad 2GB.
  8. no dobra, ale jaki jest sens uzywania Vista bez UAC, bez Windows Defendera, bez Sidebara i innych rzeczy ktore zostaly wylaczone podczas "optymalizacji" a ktore sa czyms nowym?

    taki, ze niektorzy nie uzywaja "zabawek" gatesa jakimi sa sidebar, defender (uzywaja do tego celu innych narzedzi na przyklad), nie potrzebuja UAC, bo sa jedynymi uzytkownikami systemu i wkurza ich po prostu ciagle ostrzezenia, chca sprawdzic jak "chodzi" nowy windows nawet na starszym sprzecie, jest wiele powodow...mysle ze nie ma co dywagowac na ten temat dluzej.

     

    Nie zostawalo mu mniej anizeli 100MB, zrozum nowa zasade gospodarowania pamiecia w Viscie. Vista prealokuje RAM, wiec nie ma 100MB wolnego a dajmy na to 300MB czy wiecej. Vista ma bufor RAMu "na wszelki" wypadek, gdyby zaszla koniecznosc jego wykorzystania.

    Oczywiscie masz racje co do "cacheowania" pamieci przez system, z tym ze wylaczenie pewnych uslug uwalnia pewna liczbe RAMu i tyle...
  9. po części rozwalają mnie takie artykuły, bo po jakiego wała instalować ten system na maszynie z 512MB która ledwo go pociągnie, skoro można pracować na XP i mieć spokój, kupa problemów z głowy

    jedni potrzebuja pewnych rzeczy, inni (jak ja) nie; jak pewno zauwazyles autor artykuliku dysponuje 1GB RAMu, i pozostawalo mu mniej anizeli 100MB wolnego przy natywnych ustawieniach; po zaaplikowaniu jego rad zostaje duzo wiecej na jakiekolwiek inne programiki; zreszta wybor stosowania/niestosowania zawsze jest po stronie wlasciciela sprzetu...
×
×
  • Create New...