To poczytaj to w kwesti ASUSA
Lub wejdz na forum www.forum.asus.pl w dzial "Notebooki" (osobom chcacym kupic ASUSA tez to forum polecam) i co sie dowiaduje:
Popatrzcie na pierwsza strone: praktycznie w co drugim temacie ludzie zglaszaja same problem Poza tym dowiaduje sie ze autoryzowany serwis gwarancyjny Asusa w Polsce czyli firma ORIKA dziala po prostu tragicznie i predzej chyba mozna zawalu dostac niz Nam naprawia sprzet :(
Pierwsze z brzegu:
Jakosc oblugi technicznej Asusa
orice mowimy dosc
zepsuty laptop po 2 tygodniach uzytkowania
( i tak "lapka dostaniesz w terminie możliwie najkrótszym zazwyczaj nie przekraczającym 14 dni. Termin tem może ulec przedłużeniu.(np brak sprzetu) (mam wrażenie ,że nawet do wieczności)
Problem z reklamacja
fikcja gwaranycjna
jakis klopot
i kolejny
Mialem nadzieje ze skoro ASUS oferuje gwarancje typu Door-to-door to ewentualna gwarancja jest rozpatrywana jak to najszybciej mozliwe a tu takie rozczarowanie mnie spotyka :(
W sumie wczesniej myslalem ze gwarancja typu Door to door polega na tym ze w przypadku uszkodzenia dzwonie do serwisu, serwisant w ciagu kilku dni musi przyjechac do mnie i jesli na miejsca nie zdola naprawic usterki ma mi zapewnic sprzet zastepczy :( a jednak widze ze z tym serwisem gwaranyjnym jest lipa i ze to nie tak wyglada :(