Wiadomo, że typowy kowalski nie sciga się takim autam - trzeba mieć sporo doświadczenia i tysiace kilometrow przejachanych. Chodzi o to, żeby kierowca mógł prowadzić auto a nie się z nim męczyć i przeklinać mechników i konstruktorów za kiepskie prowadzenie itp.
Uff... już myślałem, że kolega się nie odezwie...
Rozumiem, że im bolid klasy GT prowadzi się trudniej tym lepiej dla kierowcy i pewnie całuje machaników i techników po rekach, że auto kiepsko trzyma się drogi.
Ale ja się nie znam, na pewno się mylę i dlatego liczę na uprzejme wyprowadzenie mnie z błędu.
Takie samochody powinny mieć duży grip i łatwo się prowadzić, ale jeśli Ci to nie odpowiada to pokombinuj w garażu z ustawieniami albo pojeździj na slickach podczas deszczu. ;)
A gdzie można zakupić? W sklepach GTR2 jeszcze nie widziałem.
Oj skrótowo pisalem :) A RBR to najlepsza symulacja WRC jaka znam, mialem i mam przyjemnosc grac :) A zeby Cię uprzedzic to rFactor, nKpro, Driver's Republic, GTR i GTL nie są mi również obce, a nawet gram w nie częściej niż w LFS.
Skoro developer nadal utrzymuje grę w fazie Alpha wiec jaki sens jest ją porównywać do skończonego produktu jakim jest GTR.
Dziekuję za upomnienie - następnym razem postaram się poprawić.
Na łysych nie jeżdżę bo mnie stać na nowe. Nie prowadzilem aut na maximum ich możliwości ale w przyszłości chętnie bym pojeździł na jakimś torze, tylko kto mi da rajdowe auto i pozwoli nim w bandę wjechać jak mi coś nie wyjdzie? ;)
GTR jest przez wielu uwazany za niedopracowana symulacje a wypowiedzi niemieckojęzycznych kierowców wyścigowych jak i Jon'a Crooke (choc nie wiem dlaczego z litosci jest konkutentem Simbin) moga byc rownie naciagane dla potrzeb marketingowych obu firm.
Co do jazdy w LFS na asfalcie autami FWD przy predkosciach do 110 km to grip jest bardzo poprawny choc wciaz jest to jeszcze wersja APLHA.
Nikt chyba nie zauwazyl, ze LFS jest jeszcze w fazie Alpha wiec jest nieskonczona i napewno duzo pozostalo do zrobienia. Z drugiej strony jadac z predkoscia 90-110 km/h auta w tej grze zachowuja sie bardzo poprawnie. Dopiero jak zaczniemy jezdzic na maxa nie trudno zeby auto tracilo przyczepnosc jadąc powyzej 150 km/h na 90 stopniowych zakretach. Najlepiej zeby wypowiedzial sie kierowca rajdowy a nie my, którzy nie maja doswiadczenia w prowadzeniu aut w ekstremalnych warunkach.
Co do GTR to ostanio czytalem opinie doswiadczonego kierowcy rajdowego, ze gra ta ma zrypany model jazdy i jest malo realistyczna w niektorych zachowaniach wiec zachwalanie tej gry jest mocno przesadzone. Cały artykuł w magazynie AUTOSIMSPORT.
Pozdro i do zobaczena na torze! ;)