Jump to content

delavego

Stały użytkownik
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About delavego

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 02/11/1985

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Modbo: Abit AB9 Quad GT<br />Procesor: Intel Q8200<br />Grafika: Asus 8800GT 512Mb TOP<br />Ram: 4X1GB A-DATA VITESTA EXTREME EDITION 800Mhz CL4<br />Zasilacz: CHIEFTEC CFT-600-14CS 600W - MODULARNY<br />Monitor: HYUNDAI X91W LCD
  1. delavego

    Kupie Telefon

    http://www.allegro.pl/item922215207_motorola_v8_bcm.html 180zł z przesyłka http://www.allegro.pl/item922215266_samsung_d880_bcm.html 190zł z przesyłka na dwie karty sim
  2. z tego co wiem to w laptopach nie ma i7 860 tylko Core i7-920XM, Intel Core i7-820QM i Intel Core i7-720QM wiec raczej żart nie wyszedł
  3. Jak w temacie wymienie na NOWEGO i7 860, stan telefonu idealny bez dopłaty z strony osoby która oferuje procesor
  4. Tak jak w temacie, mam do sprzedania SE Aino z gwaranca, dokumentami i akcesoriami dodaje pokrowiec i folie na wyswietlacz, cena jaka mnie interesuje to 1410zl z przesyłka stan idealny
  5. zasilacz tak na przyszłość aktualnie posiadam Chiefteca 600W i jestem zadowolony mowisz a co do procesora to czytałem ze xeony sa lepsze do OC a to roznica 200zl bo tak to ten sam procesor tylko ze xeon wycinają ze srodka wafla czy cos takiego gdzies czytalem na tym forum o tym. Zakupy bede robił tutaj: http://www.gral.pl/Kategorie_Produkty,prod...terowy,wp=.html Moze cos doradzisz? Planowalem kupic 100o2 ale masz racje dlugo nie wykozysztam takiej mocy zreszta nawet crossfire by nie pochlonal 1000w wiec chyba 700w by mi wystarczylo jakiegos dobrego producenta.
  6. Witam. Tak jak w temacie Intel Xeon X3460 czy Intel Core i7 860? Zestaw : Wentylator: Scythe Ninja 2 Rev. B Płyta główna: Asus P7P55D Premium Pamięci: DDR3 4GB 1600MHz PDP Patriot Viper II LLK (2x2GB, DualDDR, CL7) Karta graficzna: Radeon HD5870 Sapphire 1024MB GDDR5, HDMI, DVI, PCI-E 2.0 Obudowa: AeroCool PGS Vx-9 Pro Black (bez zasilacza) Zasilacz do obudowy ATX 1000W Chieftec CFT-1000G-DF (2xFan 140+80mm, odpinane kable) Microsoft Windows 7 Home Premium 64Bit PL OEM i została kwestia procesora, ma byc do gier i pewnie OC, takze prosze o podpowiedz
  7. mysle ze gra bedzie dobrze skonfigurowana pod wzgledem wydajnosci PC mieli duzo czasu na to, w tamtym roku czytalem jeszcze przed premiera ze fizyke robia pod CUDA jak to byla prawda to mysle ze sredniej klasy pecet da rade, zreszta zobaczymy (szkoda ze windows nie jest 128bitowy wtedy zadna konsoala by nie podskoczyla PC)
  8. dzieki wielkie podoba mi sie
  9. cena na allegro city jest naprawde fajna, powiedz mi jeszcze kolego jak z OC?
  10. mysle ze tak do 500zł i napewno nie abit bo nie ma aktualnych baz biosow
  11. Witam. Mam mały problem ze swoją starą płytą, mianowicie dostałem w tamtym roku na prezent ABITA AB9 QUAD GT a wczesniej miałem zakupiony procesor Q8200 i niebardzo mi sie to zgrywa choc wgrałem nowy bios z 1008 do płyty to dalej cos mi sie czasami wiesza w gta 4. Przełożylem procka do kumpla ASUSA P5Q-E I GTA ŁADNIE SMIGA. Wiec moje pytanie brzmi, jaka płyte główna pod tego procka polecacie mi? bo jak narazie to ten asus jest na piewszy rzut oka dobry. Procka bede krecił spokojnie, mam chłodzenie hp-120. Prosze o pomoc
  12. dzieki kolego za mondra wypowiedz ale troche dlugo czekalem w tamtym tygodniu zanioslem ja do naprawy maja mi ja oddac za tydzien. a co do dyskietki to mialem zrobina i nic nie dalo sie zrobic po wlaczeniu kompa obraz byl bardzo rozmazany i nic niewidzialem takze to nie na moje sily ale jak niezrobia karty to bede zdany na ciebie. Dzieki za chec pomocy Pozdrowka
  13. nikt niepomoze? czyli tylko service :/
  14. Witam. Wgrałem ten bios ze stronki tech power up: http://www.techpowerup.com/vgabios/7784/As...2.071115_1.html i niestety po restarcie obraz jest rozmazany :/ wczesniej zrobilem backupa na druga dyskietke ktory mial sie sam zaladowac. Niestety autouruchamianie nic niepomoglo dyskietka odpalila slychac bylo ze pracuje, ale po restarcie to samo. Co moge zrobic? Moja karta to 8800GT ASUS 512MB TOP z chłodzeniem Glaciator. Prosze o pomoc
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.