Skocz do zawartości

schabzkoscia

Stały użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • GG
    4396831

Profile Information

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia schabzkoscia

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. U mnie spada najniżej do 98% i nie zaczyna się ładowanie.
  2. Kiedyś narzekałem w tym wątku na głośność dysku zamontowanego w HP nx7400 508ES. Jestem właśnie w trakcie przesiadania się na Asusa A6F i muszę stwierdzić, że dysk jest tutaj jeszcze głośniejszy :) Wychodzi w prosty sposób moje przewrażliwienie i nieobycie w świecie laptopów. Łatwo też się pomylić korzystając z czegoś, co szumi jeszcze głośniej, na przykład Aristo 340, którego też mam w domu, tam wentylator procesora zagłusza skutecznie nawet telewizor :D ;) Z drugiej strony w staruszku Dellu C610, na którym przez dwa miesiące prawie codziennie pracowałem, było ciszej. To samo w HP nx5000, z którym miałem styczność jakieś półtora roku temu [to głównie w oparciu o doświadczenia z nim, wystawiłem negatywną ocenę nx7400]. Jednym słowem, żeby nie odbiec za daleko od tematu, głośność pracy dysku w nx7400 jest najprawdopodobniej w normie, a może nawet jest to urządzenie ciche :)
  3. Dwa kolejne urządzenia ode mnie :) HP nx7400 508es 0h 06m 46s oraz Asus A6F AP087 0h 07m 06s
  4. Na pewno przed zadaniem tego pytania zapoznałeś się z zawartością wątku :)
  5. To ja jeszcze w sprawie gwarancji :) Jak pisałem wcześniej, 13 listopada postanowiłem porządniej o nią zawalczyć. Jeszcze tego samego dnia wysłałem drugi fax zgłoszeniowy. I co dziś odebrałem z poczty? List polecony z datą stempla pocztowego 14 listopada. Nie wierzę w taki zbieg okoliczności, więc to po telefonie i sympatycznej rozmowie z sympatyczną Panią Joanną coś się ruszyło. Uważam, ze takie lekceważenie klientów jest niedopuszczalne, ale koniec końców dodatkowy rok mam :) I to w formie całkiem ładnego certyfikatu ;) Jednym słowem da się i nie żałujcie kilkunastu minut na rozmowę z infolinią i kilka irytujących przełączeń ;)
  6. Na baterii Max battery, a na kablu Dynamic switching. Cały czas nie mogę się dodzwonić do miejsca, gdzie wysłałem fax. Jak już sobie przypomnę i mam chwilę, to zajęte jest :( Teraz trochę na inny temat. Czy da się domowym sposobem zmierzyć jakoś natężenie dźwięku? Rozważam poważnie możliwość zareklamowania dysku z komputera. Powinien przecież choćby wyłączać się podczas nie używania, a mój szumi ciągle tak samo... Nie sądzę, żebym był aż tak przeczulony, bo inne laptopy na jakich pracowałem nie miały tak głosnych dysków.
  7. Na maksymalnym podświetleniu komputer działa mi kilka minut powyżej 3. godzin. Tez liczyłem na więcej :( Przy matrycy na drugim stopniu podświetlenia mogę liczyć na 3.5 godziny. działam głównie w Internecie przez WiFi. Nie wiem czy to możliwe, ale chyba komputer zyskał kilka minut po zainstalowaniu NHC [Notebook Hardware Control], spróbuj, nie zaszkodzi :) Na gwarancję czekam już miesiąc. Przedwczoraj zadzwoniłem i po kilku przełączeniach [sic!] dodzwoniłem się do kobiety, która obiecała, że jeśli wyślę fax, to ona jeszcze tego samego dnia wprowadzi moje zamówienie do bazy danych, bo wcześniej go nie było. Najlepsze, że pracownik MTS przy mnie wysłał do nich fax zgłoszeniowy... :/ Ale cóż, wysłałem jeszcze raz i miałem zadzwonić zapytać, czy już zrobione, niestety nie miałem do dziś czasu... Edit: zapomniałbym, zarządali ode mnie trzech dokumentów aż: faORT: ORT: ORT: ktury, gwarancji i zgłoszenia promocyjnego, które zachowuje sprzedawca, więc osoby, które kupiły w Internecie muszą się uzbroić w cierpliwość i liczyć, że ktoś znajdzie w HP jakiś śmieć, obejrzy go i stwierdzi, że oto ktoś chciałby gwarancję :/. Pozwolę sobie jeszcze na mały komentarz. Pomoc techniczna HP jest żałosna. Nie umywa się do Tepsy czy MS. Tam jest tak daleko posunięte rozproszenie kompetencji i umiejętności, że nie da się właściwie niczego dowiedzieć jednym telefonem :(
  8. Mam napęd Pioneer, a w fabrycznym oprogramowaniu HP taką oto informację w jednym z FAQów: No i na moim laptopie nie ma ani naklejki, ani loga na tacce napędu. Wobec czego podejrzewam, że i LS nie ma. Ale nie sprawdzałem tego próbując coś wypalać. Tylko po co w fabrycznej instalacji dają pozycję LS w Starcie? Nieprzemyślane...
  9. Właśnie otrzymałem od HP [aż z Budapesztu!] płytki ze sterownikami i Windowsem. Obie mają daty wypalenia na opakowaniach [16.10 i 18.10]. Zamówiłem je mniej niż dwa tygodnie temu, czyli ich czas reakcji jest dość dobry, szczególnie biorąc pod uwagę to, że nie zaglądałem do skrzynki od poniedziałku :D Za to czekam nadal na dokument potwierdzający przedłużenie gwarancji. Zabieram się za instalcję czystego Windowsa i liczę po cichu, że chociaż z 15 minut dłużej bateria dzięki temu pociagnie ;)
  10. Rewelacja. Jeśli jednak oczekujesz 100% ciszy, to ostrzegam, że jak na moje ucho, to dysk Fujitsu chodzi za głośno, może inne są lepsze. Poza tym nie mam uwag. Chociaż moja ocena jest bardzo nieobiektywna, bo przesiadlem sie z dosc starego PC i skok mocy obliczeniowej jest dla mnie ogromny. Jeszcze jedno :) Kup komputer koniecznie w sklepie i wybieraj tak długo, aż dostaniesz bez uginającej sie prawej części obudowy koło touchpada. Są takie i takie egzemplarze :) Co jeszcze? Fatalnie umiejscowione gniazda USB :( Już planuję myszkę na BT. Po dwóch tygodniach, mogę ten komputer polecić.
  11. Wracając do płyt :) Jak mi przyślą obrazy, to zainstaluję sobie Windowsa z płyty od drugiego notebooka, co prawda będę musiał zadać sobie trud ściągniecia sterowników ze strony HP, ale cóż... BTW Wiecie, że notebook spartaczył mi partycję recovery :( Jest walnięty obraz i wywala się na 60% drugiej płyty :( Zdarzyło się to już komuś? :mur: Co do gwarancji, nie przejmujcie się posiadacze niewypełnionych kart. W przeciwieństwie do MS, HP nie traktuje każdego jak złodzieja ;) Kupiłem ich drukarkę. Zgubiłem kartę gwarancyjną razem z podpiętym paragonem. Czyli teoretycznie kompletna klapa. Ale na moje szczęście płaciłem kartą, wystawili mi nowy paragon, ten paragon przesłałem do HP, by już po tygodniu cieszyć się nową kartą gwarancyjną. Co prawda przypomniałem sobie o niej dlatego, że skaner w drukarce padł, ale naprawa, właściwie wymiana na urządzenie "wolne od wad", też przebiegła szybko i bezproblemowo, dlatego nie bójcie się, gdyby co najważniejszy jest dowód zakupu. Pozdrawiam
  12. Pytałem wcześniej ile osób zamawiało już płytki, bo koleś na linii był strasznie zniechęcony i olewacko odpowiadał ;). No nic, liczę, że właściciel płyt z tego zdjęcia rozwieje nasze wątpliwości. Chociaż RobertB pisał, że instalował czystego Windowsa z płytek od nich. Dobrze pamiętam?
  13. A może z tym zainstalowanym oprogramowaniem chodzi o SP? Mogę się powołać tylko na gościa, z którym gadałem i on twierdzi, że to jest czysty Windows. A sterowniki, oprogramowanie etc. jest na drugiej płycie i można sobie wybrać dokładnie co ma zainstalować :) Zobaczę jak dojdą :)
  14. ^^Dopytywałem "mojego" ;) konsultanta i twierdził, że na jednej płycie jest system, a na drugiej sterowniki i oprogramowanie... Ale dołączam się do prośby, żeby ktoś z posiadaczy to sprawdził :)
  15. Był wcześniej, ale co tam :P 22 5666000 A pytanie o myszce do mnie było kierowane? Jesli tak, to moja jest na kablu, tylko przez USB :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...