Wysłałem, dysk na RMA
właściwie to zawiozłem na szyszkową w Warszawie w godzinach popołudniowych, tego samego dnia dostałem maila od seagate'a, z potwierdzeniem, że dostali dysk, na drugi dzień kolejny mail, że nowy (tj. inny dysk po regeneracji) został wysłany na adres z RMA, dysk w domu w piątek rano- paczka z Amsterdam storehouse B-)
z taką gwarancją to można kupować dyski :)
i jeszcze antyreklama do sirius.pl dysk seagate barracuda 250 serii 10 został tam kupiony przed świętami Bożego Narodzenia, po podłączeniu do DFI BIOS nie wykrył urządzenia, i ten uległ spaleniu, pokazywałem w którymś z postów foty z uszkodzenia... zaniosłem na drugi dzień po kupnie, że nie działa dysk, że się spalił. Zapewniano mnie że dysk pojedzie do Wadowic w celu sprawdzenia, po tel do wadowic jakiś Pan z kolei zapewniał że dysk jedzie do Holandii, w ciągu 4 dni wrócił z Holandi ( :blink: jakaś błyskawiczna wysyłka i ekspertyza wow) po całym tym przeglądzie powiedziano mi że usterka dysku nie podlega gwarancji, że z mojej winy!!! Co de facto nie było prawdą- ktoś miał już taki problem w tym wątku (zdaje się że Carek i jemu wymieniono, chociaż też trochę walczył).
Zatem nigdy więcej nieuczciwych sprzedawców sirius.pl przestrzegam przed tym sklepem
proszę modów o nie kasowanie posta niech będzie przestrogą dla innych- nie zawsze najniższa cena idzie w parze z jakością wykonywanej usługi!!!