Skocz do zawartości

ReaspowN

Stały użytkownik
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana ReaspowN w dniu 11 Września 2017

Użytkownicy przyznają ReaspowN punkty reputacji!

O ReaspowN

  • Urodziny 09/23/1989

Contact Methods

  • GG
    3898934

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

10604 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ReaspowN

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

103

Reputacja

  1. Nawiązując do tych dzbanów w ciągnikach siodłowych to podobną sytuację miałem kilka lat temu wracając ze stolicy na chatę DK8 przez Marki od Warszawy w kierunku Białegostoku na moją wioskę. Było wtedy coś koło 2:00. Ruch znikomy, większość sygnalizacji na tej trasie powyłączana. Ja sobie jadę 70km/h prawym pasem czyli już i tak 10km/h więcej co można w zabudowanym po 23:00. Większość tych sygnalizacji w Markach i tak wyłączona Za mną jedzie właśnie jakiś dzban w ciężarówce i mi napierdala długimi, żebym przyspieszył, albo mu zjechał. Ale co z prawego mam zjechać na lewy?. Lewizny nie uznaję. Chyba go pojebało. Nie próbowałem tych chamskich zagrywek z naciskaniem hamulca i jednocześnie gazu. W końcu chyba i tak mu się baterie wyczerpały i musiał dolać tego gnoju i zjechał na Orlen.. Tak czy inaczej więcej go nie spotkałem. Jednak kierowcy TIR to takie pionki, małpeczki w tych kabinach na usługach korporacji, których musimy szanować bo gdyby nie oni to by nie było bułek rano w sklepie.
  2. Taka zabaweczka do weekendowych przejażdżek i trzymania zimą w garażu. Zawsze marzyłem o civicu w coupecie. Najbardziej o V genie tym co występował w pierwszej części Szybkich i wściekłych. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na ofertę gdzie gościu sprzedawał VI gena praktycznie po sąsiedzku. Max 1km do niego miałem. Nie sądziłem, że uda się jeszcze kupić egzemplarz w tak dobrym stanie blacharskim. Podłoga cała zdrowiutka, podłużnice progi tak samo. Nie mierzyłem jej miernikiem, ale wydaje mi się, że nadkola z tyłu nie były jeszcze robione. Fura w 2006 przypłynęła z USA. Pewnie jeździła po jakimś ciepłym i suchym stanie takim przyjaznym dla japońskich samochodów. Dwaj właściciele przede mną może też ją oszczędzali zimą i tak się uchowała. Ogólnie grzechem było nie wziąć. W autko sporo zainwestowane, praktycznie gotowe do jeżdżenia, ale i tak pewnie znajdę masę rzeczy do podłubania. No i co najważniejsze ten silniczek całkiem fajnie zapodaje. Lekkie koło zamachowe robi robotę. Obrotomierz chodzi jak w motocyklu. Może kiedyś nagram jakiegoś onboarda. Jak wsiadam do Aerodecka z tym 1.4 i kręcę go do końca to czuję jakbym stał w miejscu a wcześniej mi się wydawało, że to takie całkiem żwawe autko. Model: Honda Civic VI Coupe EJ6 1996r. Silnik: D16W3 + głowica Z6 Minime VTEC SOHC Układ dolotowy - stożek Simota z odgrodzeniem Elektronika - remap - procedura startu Układ napędowy - skrzynia S20 - lekki zamach - shortshifter - felgi Japan Racing 15", opony Yokohama Układ wydechowy - kolektor 4-2-1 ebay - przelot 2" z kwasówki - tłumik końcowy Twin Loop Zawieszenie - sprężyny Eibach Pro-kit -35mm - amortyzatory Monroe - wahacze tył Skunk2 - rozpórki przód góra, tył góra , tylna dolna Hamulce seria - przód tarcze Brembo 262mm Wnętrze -el. szyby -el. szyberdach -el. lusterka - podłokietnik - przednie fotele od prelude IV - kierownica prelude IV Zdjęcia: 02.06.2019 Pierwsze naprawy/wymiany eksploatacyjne: Przewody zapłonowe NGK, kopułka i palec aparatu YEC, świece OEM Honda NGK BKR6E-11, filtr oleju OEM Honda, olej silnikowy Valvoline 10W40, uszczelniacze półosi Corteco, olej do skrzyni Honda MTF Wymiana uszczelek zaworu vtec + wyjęcie przepustnicy i silniczka krokowego celem wyczyszczenia i montaż na nowych uszczelkach OEM Honda (nie zrobiłem fotek) Kiera z Preludy odebrana od tapicera Pokrywa zaworów pomalowana proszkowo
  3. Mój znajomy korzystał kiedyś z usług firmy www.skrzynie.eu i też mówił, że to partacze i naciągacze. Tak więc nie polecam korzystania z usług firmy www.skrzynie.eu.
  4. Koniecznie nagraj filmik i wyślij mi na pw. Jestem bardzo ciekaw jak wygląda wypłacanie tych bitkojnów jako normalne banknociki z Jagiełłą czy tam Zygmuntem.
  5. Viofo A-119-G polecam
  6. Masz filmik?
  7. O kurde. To na złom będę musiał oddać. A miało być tak pięknie.
  8. Dobry ten olej wlałem do silnika? Przed wymianą zrobiłem płukanie przy użyciu Liqui Moly Engine Flush (2662). Potem nowy filtr OEM Honda i zalany olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40. Filtr paliwa Knecht, filtr powietrza Knecht, filtr kabinowy Corteco. Przy tankowaniu do pełna do baku dolany dodatek Liqui Moly Pro-Line regenerator wtrysków benzyna (5153). Nie wybuchnie silnik od tego?
  9. Mam te Uniroyale u siebie w syfiku. Przejeździłem na nich dwa sezony i póki co jestem z nich zadowolony. Zachowują się bardzo dobrze zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Raczej nie będziesz zawiedziony jak je kupisz.
  10. ReaspowN

    Topic śmiechu

  11. Maserati zawsze robiły wilgotno u mnie między nogami, więc daję Ci lajka. Mam nadzieję, że dobrze go wykorzystasz.
  12. ReaspowN

    Topic śmiechu

  13. -
  14. Jak już znowu zeszliście na temat spalanie to mogę Wam dodać do statystyk spalanie parcha z ostatniej trasy w drodze na zlot CKPL jakaś wieś pod stolicą - Debrzno. https://www.google.pl/maps/dir/Wołomin/Debrzno/@52.7351748,18.0432743,8z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x471edabd71454d6b:0x91459e4fb3787983!2m2!1d21.242318!2d52.3391162!1m5!1m1!1s0x4702331588fdb9ad:0xc12fd7614abc6ce!2m2!1d17.2116867!2d53.5616098 Łącznie z dojazdami spod ośrodków wypoczynkowych na lotnisko 880km przejechane na 64l pachnącej benzynki, czyli 7,27/100km. Na autostradach utrzymywana stała prędkość 130 km/h. Później niestety trzeba było bawić się w redukowanie i kręcenie pod czerwone pole, żeby wyprzedzić na jedno jezdniowej krajówce zestawy po 40 ton lub przerażonych kierowców we Fiatach Seicento. Wszystko to dzięki silnikowi Hondy D14A8. Dodam do tego, że jedyny płyn jakiego musiałem dolewać po tej trasie to ten w zbiorniczku od spryskiwaczy. Reszta taki sam stan jak przed wyjazdem.
  15. Sam swap hamulców z tyłu na tarcze polega na wymianie wahaczy wzdłużnych z piastą i łożyskiem. Trzeba je wyciągnąć z Civica MB w którym były tarcze z tyłu 260mm. Tak więc roboty przy tym raczej niewiele. Koszta to już zależy od tego w jakim stanie kupimy ten swap i co trzeba będzie w nim zrobić przed założeniem. Do tego na przód można założyć zaciski z Preludy pod tarcze 282 bo pasują do tej zwrotnicy. Wymienić pompę hamulcową na 1" i już mamy całkiem dobre hamulce. Można też zrobić swap hebli na VTI 282/262. Wtedy wymieniamy całe przednie zwrotnice z zaciskami, tylne wahacze wzdłużne i pompę na 1". Tylko, że wtedy zmienia się rozstaw śrub w piaście na 4x114,3 i trzeba zmienić felgi:D.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...