Zmiany po 14 lutego w net24
Nie ma już możliwości rozwiązania umowy w związku ze zmianą regulaminu ale można złożyć u Partnera Handlowego NETII zamówienia na usługę Net24 po liniach TP o ile:
- abonent nie posiada usługi neostrada a numer jest dostępny w sprzedaży;
- abonent ma umowę neostrada ale skończył się okres lojalnościowy (umowa przeszła na czas nieoznaczony) lub jest 30 dni do końca tego okresu
Równocześnie przejście w tryb standardowej sprzedaży oznacza:
a) Oferta dla klienta jest taka sama jak przed 14.02.2007 (te same ceny) oraz do dyspozycji rabat za modem - zmienia się tylko tryb wypowiadania w TP umowy!
b) oferta zostaje ta sama bowiem w regulaminie promocji Internet dla klientów TP jest mowa:
Część II Warunki Skorzystania z Promocji
"1.2. w okresie od dnia 17.01.2007 r. zawrze z Operatorem Umowę Promocyjną
na czas określony 24 pełnych Okresów Rozliczeniowych, licząc od daty
rozpoczęcia świadczenia Usługi. Operator zastrzega sobie prawo odmowy
zawarcia Umowy Promocyjnej w przypadku zgłoszenia przez Nowego Abonenta
woli zawarcia takiej umowy po 14.02.2007 r."
b) w przypadku abonentów posiadających usługę neostrada (zmieniają operaotra) i mających podpisane umowy terminowe(lojalnościowe) :
- klient musi sprawdzić na blue line TP do kiedy ma okres obowiązywania umowy zawartej na czas oznaczony (kiedy kończy się jemu lojalka) np. kończy się dnia 20/03/2007
- następnie jeśli data zakończenia umowy lojalnościowej jest za mniej niż 30 dni (20 dni roboczych) to z taki klient może podpisać umowę. Oznacza to, iż w przypadku daty 20/03/2007 klient powinien podpisać z NETIĄ poprzez ich Partnera Handlowego umowę nie wcześniej niż 20/02/2007 (aby oświadczenie nie straciło ważności).
- w oświadczeniu w sekcji: "LISTA UMÓW Z TELEKOMUNIKACJĄ POLSKĄ, PODLEGAJĄCYCH ROZWIĄZANIU" należy wpisać:
- z dnia: data zawarcia umowy, którą abonent rozwiązuje
- o świadczenie usługi: NEOSTRADA
- dla urządzenia końcowego nr: podać numer telefoniczny
- zainstalowanego w: podać adres instalacji
- KLIENT NIE SKŁADA W TP WYPOWIEDZENIA - WYSTARCZY, ŻE WYPEŁNI SEKCJĘ "LISTA UMÓW Z TELEKOMUNIKACJĄ POLSKĄ, PODLEGAJĄCYCH ROZWIĄZANIU" zgodnie z powyższą instrukcją
c) w przypadku abonentów posiadających usługę neostrada (zmieniają operaotra) ale mają umowę zawartą na czas nieoznaczony np. skończyła się lojalka i przeszli na cennik:
- stosowane są te same zasady co w punkcie b) ale nie wpisuje się w uwagi daty końca umowy na Neostradę TP
- TP przełączy klienta w 7 dni roboczych od złożenia do nich zamówienia - czyli od podpisania umowy około 14 dni.