Skocz do zawartości

adi1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

adi1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. A skąd wziąłęś numer do administratora i z jakiego miasta jesteś? Jak się babki w telecentrum zapytałem czy mogę się skontaktować z administratorem powiedziała, że nie ma takiej możliwości.
  2. Posiadam łącze w dialogu 1 Mb (Elbląg), i od momentu podłączenia internetu mam ciągły problem z szybkością łącza. Internet chodzi fatalnie z szybkością łącza telefonicznego, mimo kilkakrotnego zgłaszania reklamacji brak jakiejkolwiek pozytywnej reakcji i chęci usunięcia problemu ze strony operatora. W odpowiedzi piszą że usługa xDSL specyfikuje się jedynie teoretyczną wartością maxymalną transmisji danych czyli od 0 do max 1Mb/s . Na przeprowadzanych testach szybkości łacza wyniki są opłakane : 10-30 KB download przy czym upload jest ok 32 KB. Dialog twierdzi że testy prędkosci nie są obiektywne z uwagi na to, że telefonia dialog w usłudze xDSL gwarantuje przepustowiośc na łączu tylko pomiędzy użytkownikiem a routerem dostępowym do sieci DIALOG . Czyli płacę za 1 Mb 0k 100 zł miesięcznie a świadczona usługa jest niewspółmierna do ceny. Ręce opadają, nie wiem czym mozna by się jeszcze podeprzeć, albo jak zrezygnowac z umowy bez konsekwencji finansowych?. Umowa zawarta była 2 miesiące temu na warunkach promocyjnych.... poniżej zamieszczam tracerty i pingi z przeprowadzonych testów. W tracertach nigdy nie ma połączenia z pierwszym serwerem i kilkoma innymi, nie wiem czy to ważne?. Czy ktoś może pomóc przeanalizować sytuację, bo w tych sprawach jestem zielony... i nie wiem jak to odczytywać. :mur: Chciałbym napisać reklamacje ale niewiem czym mam sie podeprzeć. Prosze o pomoc. Moje gg 4907762. Mój email ad.ro@interia.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...