K woli formalności.
Reklamacji mamy niewiele i szczególnie jakiś problemów nigdy nie mieliśmy i tym bardziej nie chcieliśmy stwarzać.
Opierając się na doświadczeniach serwisowych nabytych znacznie przed Zenfistem, chciał bym zauważyć że moje pierwotne stanowisko w tej sprawie, nie należało do wymyślnych. Kupują np. płytę główną w sklepie detalicznym, nie odsyłamy do dystrybutora celem naprawy/wymiany tylko do sklepu, w którym została zakupiona.
Jesteśmy stosunkowo młodą firmą, lecz staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Postanowiliśmy z Marcinem zmienić ten warunek i dopuścić możliwość przeniesienia praw do reklamacji sprzętu na osoby trzecie. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie będzie dla Was zadowalające. W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących serwisu naszej firmy prosił bym o wysłanie maila na adres serwis@zenfist.pl
Jejox: wymieniony zasilacz ma nową 3 letnią gwarancję - prosił bym o przypomnienie się na gg w tej sprawie, to wyślemy odpowiedni dokument gwarncyjny.
Pozdrawiam
R. Zygadło