Skocz do zawartości

azaziel

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia azaziel

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. mozliwe generalnie mi sie wydaje ze po prostu pomimo ze DFI niby wspiera karty na agp to i tak sie gryzie z niektorymi kartami. Tak to jest jak kupujesz cos z jednej firmy a cos z drugiej niby to jest to samo i jest kompatybilne a wrzeczywistosci takie nie jest.
  2. Tak wyłączyłem - niestety bez zmian.
  3. Witam, Zakupiłem ostatnio GeForce'a 6800XT 128MB AGP 8x 256-bit z box'owym chłodzeniem Galaxy. Zamotowałem na swoim PC: Procek: Athlon XP +1800 Płyta główna: DFI AD77 PRO Pamięć: DDR PC3200 521RAM GEIL (400MHz) I co się okazało: zagrałem sobie w Call of Duty 2, Brothers in Arms, Dreamfall - wyskakują artefakty (nawet w benchmarku 3DMark03). Oddałem do serwisu tam mi powiedzieli, że jest sprawna. Zamontowałem u znajomego którego PC różni się tylko tym że ma płytę pod Pentiuma (chyba socket 478). Grafa działa. Pomyslałem, że to stery- KUPA - próbowałem i najnowszych i starszych i to samo. Następnie mysłałem że zasilacz- KUPA- po zamontowaniu Chieftec'a 410W to samo. Myslałem że sie przegrzewa - KUPA - standardowa temp 40 stopni pod obciażeniem góra 58, a po oziębieniu pokoju (zima, mróz, otwarte okno - brrr), otwarciu obudowy i odmrożeniu sobie tyłka tylko 34 stopnie pod obciażeniem - i to samo artefakty. Jednak.... Zauważyłem dziwną rzecz. Grałem sobie w Dreamfall udając, że nie ma artefaktów ;] i po godzince dwóch zniknęły artefakty w ogóle również i w innych grach. Temp. dziwne bo 58 stopni czyli standard. Cały happy włączam następnego dnia i co KUPA - znowu artefakty i znowu znikają po 2 godzinach obciążania grafy. Jest to cholernie denerwujące szukam porady. Zgłaszałem do znajomych problem przychodzili, patrzeli się, dziwli i nic. Również zaznajomione serwisy wytrzeszczyły gały i nie wiedziały o co chodzi. Więc szukam porad u was. Będę dźwięczny jak ktoś rozwikła mój problem. PS: Może mała podpowiedź (chyba) - napomknąłem że w 3Dmarku03 pojawiają sie artefakty i to juz w pierwszej symyulacji (normalna kaszana), ale po zaznaczeniu ptaszka w settings czyli przy force software vetex shader normalnie bajka nic nie ma żadnych artefaktów. Artekafty z resztą wyglądają na takie jakby źle wierzchołki byly renderowane. Pomyślałem więc, że system pomimo, że widzi że karta ma 8 potoków Pixel Shader i 4 jednostki Vertex Shader (Pixel i Vertex wersja 3.0 i karta nie modowana tak btw) to nie są aktywowane. Szperałem w sterach od grafy i Riva Tuner się bawiłem i [gluteus maximus]. Nie wiem. Może to jakoś was naprowadzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...