Skocz do zawartości

soko

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

soko's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. ja po 2 miesiacach... od czasu jak dostali kompa dostalem nowego... najpierw prowadzilem batalie mejlowa (gdzies od 4-5 tygodnia kompa w serwisie) z Orika, pozniej mieli mnie dosc telefonowalem do Asusa do W-wy. Po kilku dniach zaproponowali mi nowego kompa (szedl do mnie dokladnie 2 tygodnie) pozdrowka soko
  2. to jakis incydent. Musieli miec obudowe na miejscu, bo w ciagu 2 tygodni to nie potrafia nawet guzika sciagnac z zagranicy. Powinienes sie cieszyc, jednak gdzie by nie wejsc opinie sa jednak negatywne. Ja jestem w tej chwili 2 m-ce bez lapa. z czego prawie 3 tygodnie juz czekam na nowego ktorego mi zaproponowali
  3. panowie pytanko: od komunikatu 'brak czesci' do komunikatu: 'do wyslania' pojawil sie miedzy czasie jeszcze jakis u was? bo wczoraj o 22 byl brak czesci... jak od 5 tygodni, a nagle pojawilo sie 'do wyslania' byl u was jeszcze jakis status posredni?
  4. generalnie, jak juz predzej cytowalem z orika.pl UWAGA!!! Informujemy użytkowników produktów firmy ASUS (notebooki, PDA, monitory LCD), że od dnia 1 marca 2007 pomoc techniczna i zgłaszanie usterek ww. sprzętu obsługiwane będzie przez Centrum Obsługi Klienta firmy ASUS w Warszawie. Numery telefonów podane zostaną w późniejszym terminie. wiec obsluga bedzie przez to COK, a moze pozniej beda oni decydowali gdzie to wyslac ?
  5. Co naprawiales? Jak pewnie Mio?? Ja sie balem wyslac swojego (bateria dziwnie niedomagala) nie wyslalem i bateria sama sie obudzila. Jesli chodzi o serwis - gdybys przeczytal wszystkie posty ;) wiedzialbys ze wszyscy napisali to samo. Generalnie kontaktem i skutecznoscia popisac sie nie moga. Moj laptop lezy tam juz ponad m-c... Pozdrawiam soko
  6. heh... czyli sie potwierdzilo info z oriki. nie zmienia to faktu - ze mi chyba nikt nie pomoze... bo i tak kolo sie zamyka kazdy kieruje mnie do drugiego... i chyba nikt sie tak naprawde sprawa zajac nie chce - bo pan z asusa obiecywal ze zadzwoni - nie zadzwonil - mejla tez nie napisal - mimo ze mial to zrobic
  7. Kolego - do kierownika serwisu Orika dostalem numer na stacjonarny, podobny do ogolnego ale inne cyferki na koncu... nikt nie odbieral to im napisalem zeby on do mnie zadzwonil... reszte znacie - ten mi dal numer do Asusa, a Asus jak sie dzis dowiedzialem - czeka na odpowiedz od Oriki kiedy bedzie czesc... kiedy Orika mnie splawila do asusa... P.S. jesli chodzi o te ryski - to tez pierwsze co na stronie dokladny opis... heh. i ze zaslepki SD nie ma, tez napisali ;D a specjalnie ja wyjąłem :D
  8. witam :) eh myslalem ze sie cos w mojej sprawie ruszy... 2 czy 3 dni temu Orika dala mi numer do ASUS`a... pan obiecal sie zorientowac co z zamowiona czescia. Myslalem ze sprawdzi w jakims asusowskim systemie, czy ta czesc wyslali z tajwanu czy w ogole jej nie wysla... dzis dzwonie po raz kolejny, a pan mowi ze nie ma odpowiedzi. a ja pytam - skad na ta odpowiedz oczekuje - a on mi powiedzial ze pisal do ORIKI zeby sie zapytac kiedy oni to dostana. a tamci mi od 3 tygodni odpowiadaja ze nie sa w stanie takiej daty okreslic. Powiedzialem mu to, a on sie uparl ze bedzie sie z nimi kontaktowal... Fajnie co? :mur: normalnie usiasc i plakac pozdrawiam soko
  9. ehh... wiecie co jest najlepsze? dali mi w koncu numer bezposrednio do ASUS`a, ze to tych wina.... okazalo sie ze na niedomagajacy LCD w lapie (znikal obraz a na zewn CRT dzialalo wszystko OK)... oni czekaja na.. uwaga PROCESOR :mur: pan w ASUSie zaczal dzialac i sie dowiadywac... ale orika i tak ciapa troche. zwodzili mnie dobre 2 tygodnie, dopiero jak sie zaczalem wsciekac ktos kompetentny do mnie zadzwonil. Czytalem nienajlepsze opinie ale tutaj spotengowalo sie wszystko. wniosek? najlepiej nic nie kupowac :) bo czy to Asus czy Medion... jak cos sie zepsuje :) moze to trwac
  10. na te 21 dni roboczych kolego odpowiem Ci tak --> zapraszam na strone strona - serwis konsumentow tam dosc dokladnie Pan odpisal co i jak. nam konsumentom nic nie przysluguje. Jesli chodzi o serwis - mojego lapa maja od 10 stycznia (pojawil sie status przyjete) ponad tydzien w statusie nie zmienialo sie N I C. az w koncu wszedl status 'brak czesci'. Niestety czesci sprowadzane sa z zagranicy, i termin moze sie wydluzyc w blizej nieokreslona przyszlosc, co wielokrotnie mi pani e-mailowo napisala. Jutro mija 5 tygodni... brak czesci widnieje nadal. Pani pod adresem e-mail miala mnie widocznie dosc - dala mi numer do szefa serwisu - niestety ... nikt nie odbiera juz dobry tydzien. dla NOWYCH zainteresowanych sprzętem firmy ASUS informacja z www.orika.pl CYTUJE UWAGA!!! Informujemy użytkowników produktów firmy ASUS (notebooki, PDA, monitory LCD), że od dnia 1 marca 2007 pomoc techniczna i zgłaszanie usterek ww. sprzętu obsługiwane będzie przez Centrum Obsługi Klienta firmy ASUS w Warszawie. Numery telefonów podane zostaną w późniejszym terminie. Koniec cytatu. Wiec moze męki się skoncza... tylko czemu ja jestem juz ponad miesiac bez komputera i nie przysluguje mi nic z tego powodu :( pozdrawiam soko lap poszedl do serwisu bo znikal mi obraz z lcd. mozliwa byla praca jedynie na zewnetrznym monitorze. SIK ile mozna czekac na czesci? paczka z australii szybciej dochodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...