Skocz do zawartości

wahoo

Stały użytkownik
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia wahoo

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. wahoo

    F1 2010

    Wykorzystanie dwóch jajec na C2D też jest na poziomie 60-70%, a chyba nie powiesz, że F1 wykorzystuje tylko 1 rdzeń. Gra ma skaszanioną optymalizację i tyle w temacie. Nie można tego wytłumaczyć ilością przeciwników bo nawet jadąc samotnie time trial działa dużo wolniej od Dirt 2.
  2. wahoo

    Need For Speed: World Online

    Ładnie napisane. FIFA 11 też będzie w wersji darmowej i płatnej. W tej pierwszej będzie ograniczenie do 4 drużyn i jednego stadionu.
  3. To znaczy, że do wyniku CPU dodaje to co przerobi physx z karty graficznej. Jeśli wyłączysz physx w sterownikach to wynik powinien zrównać się z tym dla radeona.
  4. 3D smark dodaje punkty na CUDA.
  5. wahoo

    F1 2010

    Od RFactor odpycha mnie realizm, a granie w rasowy symulator z włączonymi wszystkimi helpami mija się z celem. Bardziej arcadowy model jazdy z F1 2002 wg mnie sprawdza się lepiej dla niedzielnego gracza niż na siłę ułatwiony symulator. Mimo wszystko czekam na casualowe F1 od Codemasters, bo wyścigi Formuły 3 w Gridzie sprawiały niezłą frajdę, a tutaj po wyłączeniu postprocessingu nie powinno być gorzej mimo nienajświeższej grafiki. Może i w kwestii oprawy coś się zmieni, może to tylko na screenach tak tragicznie wygląda, oby...
  6. wahoo

    F1 2010

    Na pewno żółty filtr da się w jakiś sposób wyłączyć tak jak w Dircie i Gridzie. Tylko pewnie tak samo jak u poprzedników okaże się wtedy, że pod spodem jest oprawa sprzed 8 lat i lepszym wyjściem będzie ściągnięcie amatorskich modów na sezon 2010 do stareńkiego F1 2002.
  7. wahoo

    ATI Radeon HD5750/HD5770

    Na PCL w recenzji pisali, że taki jest objaw przetaktowania w nowych radeonach. Wprowadzono nowy mechanizm korekty błędów i zanim karta zacznie sypać artefaktami maleje wydajność.
  8. XBCD to sterowniki dla pada Microsoftu i pochodnych działających na XInput. XInput to API dla Xboxa, spodziewałeś się, że pad dla PS3 będzie je wykorzystywał? :wink:
  9. Jaka tam nowa, już w Hellfire był ;)
  10. Pomaga na przepalenia w nieskalibrowanych monitorach z wąskim gamutem. Na szerokim niestety jedynie reguluje krzywą gamma. Po prostu tak nieszczęśliwie sformułowałem swój wpis, że niechcący narobiłem Ci złudnej nadziei.
  11. Tak, zmiany w kolorach są widoczne w takim samym stopniu jak na pulpicie. Do filmów wystarczy jakikolwiek program potrafiący załadować profile ICC. MCW używa własnych profili i potrafi zablokować ich nadpisywanie przez niektóre gry.
  12. Używam go cały czas, choć MCW na Viscie działa w kratkę, bo w niektórych tytułach nie wymusza profili, może to przez DX10. Co do odtwarzacza to używam Bestplayera i po przestawieniu renderera na VMR-9 lub EVR zmiany w profilach są brane pod uwagę. Jeśli mówisz o przejaskrawnienu powodowanym przez szeroki gamut to nie znalazłem na to żadnego zadowalającego rozwiązania poza zmianą monitora na wąskogamutowy.
  13. Da się, w grach działa "Monitor Calibration Wizard", a żeby profile zastosować w filmach to w odtwarzaczu trzeba ustawić renderowanie DirectX.
  14. Taki już urok matryc wide-gamut. Ustawienia monitora niewiele zmienią bez odpowiedniego profilu ICC. Jak masz kartę nvidii to doraźnie możesz go trochę skorygować przez zmniejszenie digital vibrance w sterownikach, Catalisty też mają chyba coś podobnego. Na pocieszenie powiem że po pewnym czasie i tak przyzwyczaisz się do tych przesyconych kolorów :wink:
  15. wahoo

    Wolfenstein (2009)

    Patrząc na gameplay to jest wypisz wymaluj UberSoldier.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...