Dla mnie zakupy w sklepie notebooki.pl naprawdę były pomyłką.
Sklep internetowy, którego przedstawiciele nie odpowiadają na maile.
Dyrektor, który nigdy nie podpisuje się z imienia i nazwiska.
Kilkanaście telefonów do centrali w Poznania i nigdy, nikt nie umiał konkretnie odpowiedzieć, kiedy się skontaktują, czy można jakoś wyjaśnić sprawę.
Informacja, że trzeba dopłacić 200-300 złotych już po wpłynięciu pieniędzy na konto.
Dyrektor oddziału w Szczecinie, który mówi wprost, że po zakupie to on już nie ma dla Ciebie czasu.
Wieczna spychologia, brak poszanowania klienta i jakiejkolwiek dobrej woli, czy dozy profesjonalizmu. Przedstawicielom sklepu notebooki.pl podałem link do forum, ale nigdy nie ustosunkowali się do wypowiedzi, no bo niby jak mieliby wytłumaczyć fakt, że nie odpowiadają na maile przez 10-14 dni...
Przy okazji czy ktoś z Was zna namiary na przedstawiciela Asusa na Polskę, z chęcią opisałbym mu jak sklep notebooki.pl traktuje swoich klientów.
Pozdrawiam,
Robert