Skocz do zawartości

norasta

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

norasta's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Mój sprzęt wrócił po 6 dniach roboczych:) , ale... znów jedzie do serwisu..., ponieważ po powrocie z niego niedziała wyjście słuchawkowe i przewijanie w touchpadzie. Myślałem, żę jak człowiek wyda sporo kasy to będzie mógł się nacieszyć ... a tu "lipa", lapek częściej jest w serwisie niz u mnie;/ Mam nadzieje, że przynajmniej teraz niczego niezepsują. Wysyłał już może ktoś z was coś do NMC-PE??
  2. Dzis wysyłałem uszkodzonego lapka do serwisu i ku mojemu zaskoczeniu niedosć że kurier przyujechał dokładnie o czasie to jeszcze sprzet nie pojechał on do szanownej ORIKI, lecz do NMC-PE Polska Sp. z o.o. Ma ktos może jakieś doświadczenia z tym serwisem?? Zobaczymy czy tutaj lepiej sobie radza z naprawami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...