Generalnie- mechanicznie TurboFehlerIncluded mają problemy z napinaczami rozrządu (te na łańcuchach), nagarem w dolocie (1.2,1.4 tsi i 1.6/2.0tdi), brakiem wyrównania jakości turbosprezarek (ihi), problemy z elektroniką osprzętu (w zeszłym tygodniu wybiło mi błąd sygnału z czujnika temperatury płynu- notlauf included, po sprawdzeniu vcdsem- problem znikł i się jeszcze nie pojawił z powrotem). Problemy ze skrzyniami w 1.2,1.4,1.8tsi i 1.6tdi- manuale się potrafią rozsypać, dsg zjada sprzęgła (dsg7).
Problemy z cieknącym spryskiem tylnej szyby, pękająca lampa 3 stopu, pękające reflektory tylne, parujące reflektory led przednie (w tym padające samopoziomowanie). Wymieniać dalej?
A- i skrzypienie z dziwnych miejsc.
U mnie wystąpiły- turbosprężarka jest do wymiany- wbrew temu co było napisane wcześniej- jeszcze nie wymieniona, czekam aż wyzionie ducha a nowa leży na półce w garażu.
Cieknie i jest pęknięte delikatnie światło 3 stopu i skrzypi.
4 lata gwarancji daje vgp- ale respektowanie jest ekhm- po dieselgate- słabe. Ja miałem dwa lata gwary albo 100kkm (zakup w momencie zmiany importera).
Generalnie- nowego VW raczej bym nie polecił- chyba że któregoś z trojaczków VW- up/citigo/mii. Bo tam nie ma co się psuć.