Jump to content

Narril

Stały użytkownik
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Narril

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0
  1. no elo, Fotograf amator celujacy w wyzszy poziom, sprzet ma mi pozwolic na bezbolesna obrobke foto i timelapsow w przyszlosci. W jakas gierke od czasu do czasu tez zagram (np w nowego cyberpunka jak wyjdzie). Na moim lapku oczy mi wypadaja po 20 minutach, a szybkosc dzialania pozostawia wiele do zyczenia, chociaz sprzet niestary. Bude mam, stara, ale jest. AMD Ryzen 7 3700X Patriot 16GB (2x8GB) 3400MHz CL16 Viper 4 x2 Zotac GeForce RTX 2070 SUPER AMP Extreme 8GB GDDR6 MSI X470 GAMING PLUS MAX Patriot 2TB M.2 PCIe Gen4 NVMe Viper VP4100 SeaSonic S12III 650W + jakies chlodzenie i przenosny ssd SanDisk Extreme Portable SSD 2TB USB 3.1 Eizo FlexScan EV3285-BK 4K
  2. Nie patrze, ale wrzucilem to dla ludzi, ktorzy chcieliby pomoc, ale nie bardzo chcialoby im sie szukac przykladowych wymagan. "Do najcichszych" - tzn, ze jak bede pykal bedzie to odglos startujacej rakiety? Czy nie az tak tragicznie? 17.3" wrzucilem z ciekawosci co ludzie mysla na temat wiekszych lapkow do grania, docelowo biore 15.6" Moze ktos dalby jakas alternatywe dla tego msi?
  3. Witam, Poszukuje lapka do gier, glownie starcraft 2, guild wars 2, w przyszlosci Company of Heroes 2* (z tym, ze ten drugi tytul przezylbym, jesli nie chodzilby perfekcyjnie). Rozgladalem sie za 15.6", bez systemu: http://www.morele.net/laptop-msi-cx610nd-209xpl-517165/ http://www.sferis.pl/produkt/63991-lenovo-ideapad-y570-i5-2450m-4gb-15-6-quot-led-hd-500gb-gt-555m-1gb-bsy-black.html 17.3" http://www.morele.net/laptop-lenovo-ideapad-g780a-59-336046-519137/ y580 bylby spelnieniem marzen, ale niestety mnie nie stac ;) sc2, coh2 to rtsy. Nie wymagaja niewiadomo jakich demonow predkosci, zeby sobie w nie popykac. Bralbym cos blizej pulapowi 2k niz 3k. 15.6" poniewaz czesciej zdaza sie, ze podrozuje komunikacja miejska/pkp/pks niz autem i zalezy mi na odrobinie wiekszej mobilnosci. Nie grywam w duza liczbe gier, bardziej jestem wierny jednemu tytulowi (jestem wielkim zapalencem stara). Oprocz gier lapek bedzie mi sluzyl do muzy, filmow i neta, czyli raczej standardowo. Planuje kupic osobna klawiature. * Company of Heroes 2 system requirements (recommended) CPU: 2.6 GHz quad core processor, Intel Core i5,or AMD FX 8000-series or better RAM: 2 GB (4 GB for 64 bit Operating System) Graphics: DirectX 11 card with 512 MB RAM, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better.
  4. Narril

    Dylemat zakupowy

    Sprawdziłem allegro, GIGABYTE GA-P55A-UD4 SATA3 USB3 P55 DDR3 1PLN BCM (2266077310) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Intel Core i5-750 LGA1156 od 1PLN BCM!!! (2266077824) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Do ilu powinienem licytować?
  5. Narril

    Dylemat zakupowy

    Coś takiego: http://www.morele.net/plyta-glowna-gigabyte-ga-b75-d3v-458746/ ?
  6. Witam, Zacznijmy od tego, że komputer traktuję głównie rozrywkowo i nie służy mi on do pracy. Jestem graczem i gram głównie w gry po sieci. Mój dylemat jest następujący. Posiadam 4? letniego pc (e6600@3,2ghz, abit quad gt, 2gb ramu i z nowa karta msi 460gtx hawk (poprzednia dokonała żywotu). Potrzebuję zakupić: 1. procesor 2. mobo 3. ram 4. dysk Dysk będzie najprostszym wyborem, potrzebuję dysku pod sam system i wezmę Cruciala 64gb. Dysk - magazyn mam. Co do reszty komponentów mam dwa wybory: 1) opcja droższa, która zagości u mnie na dłużej i5 2500k - 819 ASRock P67 PRO3 B3 - 335 Kingston HyperX 2x4GB - 179 lub Corsair 4GB - 84 1333 (1238) zł 2) opcja tańsza, którą będę musiał wymienić za ok. 2 lata i3 2120 - 453 Asus p8h61-m - 244 Corsair 4gb - 84 781 zł (ceny wzięte z morele.net) Czy moja grafa, wraz z drugim zestawem, pozwoli mi się cieszyć bezproblemową grą na monitorze 24" przez rok-dwa? Wychodzę z założenia, że lepiej wybrać drugą opcję i wymienić ją za jakiś czas, niż kupić droższy sprzęt na dłużej (nie dysponuję budżetem, który by mi na to pozwalał albo inaczej: wolę te pieniądze przeznaczyć na inne uciechy życiowe ;) ) Gram głównie w Starcrafta 2 i Wowa (którego wymienię na Guild Wars 2 i Diablo 3, kiedy tylko wyjdą), ale też gry na singlu, np: Wiedźmin 2. (prawie sam sobie odpowiedziałem, ale chętnie usłyszę kilka opinii :P)
  7. 599 w esc.pl. chodzi mi o to, ze musze wydac dodatkowe 200zl tylko dla tych zlacz, to sie troche mija z celem.
  8. wiekszosc plyt glownych ma 2x sata3 na niej, ale gdy ktos (np. ja) posiada 3 dyski twarde i naped, to zaczyna sie robic problem, bo najtansza plytka z 4x sata3 kosztuje ~700zl.
  9. Zamowilem wczoraj o 12:40, doszla dzisiaj, doslownie przed chwila (zostalem sciagniety z wyra :( ). Jednym slowem, polecam ten sklep.
  10. zamowilem dzisiaj z rana tego msi, napisze tu, jak dostane jakies info na jego temat.
  11. Zauwazylem. Chcialbym miec jutro ta karte, bo zbliza sie 4 dniowy weekend, ale jakos w to watpie.
  12. Patrzac na ta cene i to, ze jeszcze czekam na wysylke od ram.netu (jutro mina 2 tygodnie ;) ), postsanowilem zrezygnowac z zakupu u nich i kupie tutaj. Ciekawe ile bede musial czekac na zwrot kasy. /edit po 10 minutach: Nowy status: Przekazano do wysyłki
  13. byla przez chwile, teraz jest niedostepna i po 680.
  14. To niezle. Spodziewalem sie zwloki, ale bez przesady. Sprawa jest taka, ze juz zaplacilem. Jesli nie otrzymam przesylki w piatek do poludnia, po prostu zadzwonie i poprosze o zwrot pieniedzy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.