Jump to content

Oststern

Stały użytkownik
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Oststern

  1. a 9 ManU ponownie ściera się z Romą... kto kogo rozniesie w pył tym razem?
  2. to twoja siostra kupila sobie ich starter? spoko babka musi z niej byc skoro tak potrafi do tego podejsc to fajnie. Szkoda tylko ze w krajowej radzie radiofonii i telewizji nie maja tyle jaj i wycofali ta reklame:( ponoc teraz jest jakas nowa widzieliscie juz ja moze?
  3. panowie wystarczy wstukac w google volvo wiosna i w piewszym rzedzie wyskakuje http://volvowiosna.pl/wiosna2008/ chodzi o to ze 8 i 9marca mozna zrobic przeglad za 50zl tylko ze z tego co wiem wczesniej trzeba sie zapisac
  4. Operator działa w oparciu o sieć PTC czyli maja zasieg taki jak era, mój kumpel aktywowal ich starter w telefonie z erowym simlockiem i wszystko jest ok. ciekawe jak to wyglada w innych sieciach, może ktos się podzieli doświadczeniem.
  5. ja tez zastanawiam sie nad zmiana operatora, miał już ktos może okazje przetestowac ta siec? Moim zdaniem to ze prosto i bez masy programow lojalnosciowych i dodatkowych pakietow znizek to plus. Cenowo konkurencyjnie dla play – może minuta grosz drozsza ale ludzie co do nas dzwonia nie zabula tak jak do playa. No i utrzymanie konta za grosze.
  6. Szczególnie ze ostatnimi czasy wzbogacil się nam rynek MVNO o mobilkinga, oferta ciekawa ale co najważniejsze kazde doładowanie przedluza numer o 3 miechy, z tego co się orientuje pod tym względem sa bezkonkurencyjni.
  7. to jaki mamy zasieg zalezy od miejsca w jakim sie znajdujemy.Niestety czesto zdarza sie ze tego zasiegu w niektorych miejscach Polski nie ma wcale i dotyczy to wszystkich operatorow.wedlug mnie jesli ktos sprzedaje uslugi na rozmowy to tym samym oferuje 100% zasieg ale jak widac z praktyki niestety nie w naszym kraju
  8. no właśnie i o to mi chodzi każda siec robi nas w bambuko a wszyscy juz sie do tego przyzwyczaili.Przeciez jesli reklamuja ze telefon jest za zlotowke to niech dopowiedza w jakiej taryfie a nie tylko sciemniaja zeby zwabic ludzi do salonow a w salonach to juz konsultanci omamia ludzi
  9. racja:) seria R ma wiecej wejsc i ogolenie jest bardziej wypasiona ale tez wyzsza cena. kostuch no jak byles zdecydowales sie na ktorys model?
  10. taa z tymi nowościami w telefonach to też jest stary chwyt.w reklamach wszysko pienie ładie o ten za złotówke a tu n95 itd tylko nikt nie dopowiada że telefon za złotowke jest w najwyższym abo albo że n95 jest tylko w taryfie dla biznesu i to w dodatku za grubą kase
  11. w playu niestety nie ma opcji wybranego numeru a szkoda powinno byc coś takiego.Kurde wogóle jak sie tak zastanowic to do każdej oferty można się przyczepic nie ma takiej w której człowiek nie byłby rąbany.jedyna nadzieja w nadchodzących mvno
  12. w euro rtv i agd zejdą ci z ceny na 100% wiem bo sam kiedyś przetestowałem tylko że przy płatności gotówka za całosć.a z tym telewizorem to musisz iść obejrzec na żywo, zawsze przecież mozesz pogadać ze sprzedawcą niech ci coś doradzi.Wypytaj też go o gwarancje oraz serwisy bo nie wiem jak jest z toschibą ale samsung ma sporo serwisów u nas a z tą ramką to sorry myślałem że dają do wszystkich tivików
  13. przy wyborze jednego z LE37R82B lub LE37S81B kierowałbym się przede wszystkim wyglądem ale nie tylko. Pamietaj że seria R jest to wyższą serią od S a co za tym idzie np. w R masz 2 wejscia HDMI podczas gdy w S go nie ma.Ogolnie samsung robi fajne telewizorki i nie powinienes zalować zakupu. aha jeszcze tylko taka rada. W sklepach typu media markt, euro rtv i agd itp są pokazane ceny ale można się targować.Jeśli będziesz płacił całosć kwoty od ręki to napewno ci zejdą minimu 2 stówki jeszcze mi się coś przypomniało. Samsung ma teraz promocje i do telewizorów dają cyfrową ramke do zdjęć za free http://promocja.samsung.pl/ nawet jakby ci się nie spodobała to mógłbyś spylić za pare stów chociaż osobiście uważam że to fajny gadżet
  14. plazme do jasnego pomieszczenia z miejsca ci mogę powiedziec odpuść sobie. Plazma nadaje się do ciemnych pomieszczeń. Poza tym piszesz że będziesz siedział 3m z hakiem od telewizora tu tym bardziej plazma odpada:) Wcześniej Nerevar polecał ci dwa modele samsunga są niezłe.Mój znajomy ma samsungai jest zadowolony elegancko widać i jest dobry kontrast.Z tym że kumpel ma troche inny model bo http://www.ceneo.pl/categories.aspx?search...xPrice=99999999 ma 40" i jeśli jesteś w stanie zapłacić za telewizor 3500 to chyba za tego mozesz dać 3600 z dostawą. Pamietaj że telewizor jest na lata
  15. hmm czyli z tego co widze nie jesteście za bardzo za ASO Ja znowu wczoraj rozmawiałem ze znajomym i raz korzystał z aso volvo i był zadowolony więc może to zależy od konkretnego serwisu no bo w końcu w każdym pracują inni ludzie którzy lepiej bądż gorzej wykonują swoją prace.a co do cen to ja sie pocieszam że miałbym rabat 25% na części i 50% na naprawe także może by wcale drogo nie wyszło.no nic moze jeszcze ktos opisze swoje przygody z aso bo już sam nie wiem gdzie lepiej dać auto.żadnego dobrego/sprawdzongo mechanika też nie mam
  16. Przeszukując net pod względem części do volvo znalazłem strone z info o promocji w autoryzowanym serwisie oto niektóre ceny: rozrząd komplet 850zł świece zapłonowe 160zł klocki hamulcowe przednie 300zł amortyzatory przednie 1150zł amortyzatory tylne 790zł łożyska przednich amortyzatorów 650zł wahacze tylne komplet 1500zł Promocja dotyczy dwóch najpopularniejszych modeli v40 i s40. Jesli fura ma powyżej 5 lat to można uzyskać dodatkowy upust na części 25% a robocizne 50% Co myślicie o tym? warto oddać samochód do naprawy do ASO?
  17. tego jak wygląda potwór jeszcze nikt nie wie bo film startuje w stanach 18stycznia a u nas 2lutego.powstała nawet jakaś polska strona specjalnie pod ten film na której w wybranych miastach sa pokazane jakies sławne zabytki które mówiąc krótko sypią się http://01-02-08.pl/
  18. Napisali że ten piekarnik to Jasper Morrison zaprojektował. Ciekawe czy coś jeszcze rozbił do Samsunga:)
  19. Miałem na myśli raczej klasyczne bluzy, no wiesz, takie ..normalne bluzy. 8O W przeciwieństwie do tych z początku wątku. Jeśli o kupnie bluzy online też pisałeś do mnie, tylko powiem, że nie kupowałem online. Wypatrzyłem ją na stronach, a potem zaszedłem w realu do sklepu Vabbi, przymierzyłem i dopiero kupiłem.
  20. To jest ponoć prosta sprawa. Nalewasz wode na blache, wsadzasz to do piekarnika. ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>sz odpowiednią temperaturę i bach. Pózniej tylko przecierasz szmtką to co zostanie i po kłopocie. Mysle że taki system czyszczenia parowego w piekarnikach Samsunga to fajna opcja, bo nie musisz kasy wydawać na jakieś chemikalia 8O
  21. ...odważne są. :rotfl: Osobicie wolę bardziej klasyczne stroje, i nie mam przez to na mysli nudnych ciuchów, tylko porządne, modne ale jednak stonowane wzory. Niedawno kupiłem na przykład taką: http://www.vabbi.pl/pl/dla_mezczyzny/bluzy/art253.html Dobra firma - Scotch&Soda, a wcale nie kosztowała bardzo dużo, bo kupiona w outlecie.
  22. Ja to się zajarałem tym piekarnikiem i gadałem z gościem w sklepie i on mi powiedział że nie ma opcji żeby to się tak stało, bo ta część co dzieli ten piekarnik Samsunga na dwa to robi dwie oddzielne komory. I mówi mi że skoro temperatury inne utrzymuje w tych dówch częściach, to tym bardziej nie ma opcji żeby się zapachy mieszały. Jeszcze mi koleś powiedział że ten pierkanik BT65TDBFST, to ma funkcje czyszczenia parowego i jakieś wnętrze z emalii ceramicznej co się nie rysuje czy coś w tych klimatach. Niezły bajer 8O
  23. Dobre, trzeba się dzielić z bliźnimi:P Ja to bym chciał mamie taki zafundować, bo ona to piecze w takim starym trupie i jest mi jej szkoda, a dobra z niej kobieta. Fajny ten Samsung BT65TDBFST. A co to jest ta funkcja twin convetcion?
  24. na regionalnego to chyba nie mam co liczyć :( dzisiaj przypadkiem zauważyłem reklame szerokopasmowego internetu w orange że niby od 49zł miesiecznie co w sumie by mnie satysfakcjonowało.Co o tym myslicie opłaca sę wziąć? ktoś może wie jakie prędkości oferują i na ile umowa trzeba podpisać?
  25. o nie wiedziałem że limity już znikły to fajnie a gdzie jest najkorzystniej w stosunku cena/prędkość? umowe chce podpisać na dwa lata nie dłużej
×
×
  • Create New...