Spalil sie mi procek Athlon XP 1700. Byla to wersja BOX, czyli mialem na niego 3 lata gwarancji. Procesor nie mial zadnych ukruszonych elementow rdzenia, nie byl porysowany. Przed dostarczenie do serwisu wyczyscilem go z pasty termoprzewodzacej. Oddalem go do serwisu w oryginalnym opakowaniu AMD lacznie z dostarczonym wentylatorem.
Moje pytanie brzmi.
1) Czy Action moze odmowic mi przyznania nowego, sprawnego procesora?
2) Czy Action moze wymienic procesor na nowy z serii AMD Sempron?
3) Czy moge zadac wymiany na procek z serii AMD Athlon (nie chce zeby wymienili mi na AMD Sempron)?
4) Czy moge zadac zwrotu pieniedzy od sprzedawcy w chwili, gdy wymieniany procesor nie bedzie z tej samej serii (w domysle AMD Athlon) co oddany do serwisu?
5) Czy Action ma sposoby na sprawdzenie, ze procesor byl podkrecany i to bylo powodem jego uszkodzenia (w jednym ze sklepow postraszyli mnie, ze Action odrzuca reklamacje, gdy procek byl podkrecany i sie spalil)?