Skocz do zawartości

Flid

Stały użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Flid

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Karty napewno nie rozwalilem, a doszedlem do wniosku, ze zloze reklamacje i niech wysylaja do asusa, najwyzej poczekam kolejny miesiac ale dostane karte taka sama lub lepsza.
  2. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Sytuacja wyglada tak, ze jezeli nie zgodze sie na wymiane to sklep odesle moja karte (7900 gt top) do serwisu asusa i oni ja najprawdopodobniej naprawia [i prawdopodobnie znowu po jakims czasie karta sie popsje] (ponoc to znana cecha asusa, ze nie lubi wymieniac sprzetu na nowy, lepszy). Sklep ma do tego prawo. Minusem tego bedzie to ze sprawa sie znowu pociagnie kolejny miesiac a ja potrzebuje komputera do nauki, poniewaz studiuje informatyke. Powiedziano mi rowniez, ze zostanie sprawdzone czy czasami to nie ja (?!!?) rozwalilem ta karte, ktora mi przyslali. Juz od rana jestem 'lekko wkurzony' i do tego jeszcze jutro egzamin mam wrrr.
  3. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Po rozmowie z rzecznikiem sprawa wyglada nastepujaco: w przypadku gdy danego towaru juz sie nie produkuje mam prawo zadac karty o takich samych parametrach ( nie gorszych) lub zwrotu gotowki ktora za ta karte zaplacilem. Teraz trzeba czekac na otwarcie sklepu.
  4. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Przyslali 7900 GS z super chlodzeniem ;p
  5. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Powiedzialem, ze skontaktuje sie z rzecznikiem, przyjeli to na luzie, takze zobacze co mi jutro Pan/Pani z urzedu powie i jaka bedzie reakcja sklepu. Antyreklamy nie bede narazie robil, zobaczymy jak mnie potraktuja jutro.
  6. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Komp na starej karcie dzialal dobrze (poza tymi artefaktami i martwymi pikselami) i od czasu jak wyslalem karte do reklamacji to komputer ani razu nie byl wlaczany etc, a sprawdzic na innym kompie czy z inna karta nie mam jak niestety
  7. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Chcialem sprawdzic jak ta karta, ktora mi przyslali sie sprawuje i co sie okazalo? ze jest uszkodzona. Juz na samym starcie kompa na ekranie pojawiaja sie jakies paski, troche kaszki, jakies kwadraciki kolorowe migaja etc. Sklep wyszedl z takimi opcjami: 1. Jezeli sie nie zgodze na wymiane oni wysla moja stara karte do holandii do serwisu asusa i odesla mi naprawiona. 2. Oferuja mi za moja stara karte 550 zl i jezeli chce jakas inna to moge doplacic do 8800 gts naprzyklad. Osobiscie jeszcze jutro dowiem sie od rzecznika praw konsumenta czy mam prawo zadac korekty faktury etc. Musze sie jeszcze denerwowac tym, ze wymieniona karta jest uszkodzona i jeszcze dopieprza sie do mnie o to:/
  8. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Na karte mam fakture. Narazie rozmawiam ze sklepem i sytuacja wyglada tak: Jezeli sie nie zgodze to oni ta karte odesla do dystrybutora z informacja ze nie zgadzam sie na taka wymiane i wtedy naprawia moja stara karte (asus 7900GT TOP, potrwa to pewnie wieki a zalezy mi na czasie no i nie powiedziane, ze karta znowu sie rozwali za jakis czas). Jezeli chcialbym wymienic za doplata to: "generalnie tak, ale jest problem z rozliczeniem tej Pana karty 7900GT. Gdyz liczymy ja po cenie "allegrowej", gdyz nie ma juz ich w produkcji . Takze musielibysmy wyciagnac srednia cene i wtedy Pan moze doplacic do jakiejs karty."
  9. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Paczka dzisiaj doszla i jestem 'lekko' zniesmaczony. Otoz dostalem http://www.inno3d.com/products/graphic_car...i7900gs_nv6.htm Raczej zadna karta 7900 gs obojetnie jakiej firmy i jak krecona nie ma szans z wydajnsocia 7900 GT? Co myslicie? oddawac? wymieniac?
  10. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Za swoja karte dalem dokladnie 1290 zl w czerwcu 2006 roku. Pytanie tylko czy mam prawo zadac odpowiednika cenowego z czasow kiedy kupowalem ta karte, czy odpowiednika z czasow dzisiejszych czyli 8600 gt/gts
  11. Flid

    Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

    Witam, sprawa wyglada tak: na mojej karcie ASUS 7900 gt wersja TOP (krecona fabrycznie) zaczely sie pojawiac artefakty i martwe piksele, wiec odeslalem ja na gwarancje . Dzisiaj babka ze sklepu powiedziala mi ze dostala z serwisu karte i wyslala ja do mnie , powiedziala mi ze nie pamieta dokladnie modelu, ale ze jest to inno3d i-chill z chlodzeniem arctic. Z tego co znalazlem w necie to najlepsze karty z tej serii to 7900 gs i 8600 gt/gts. Moje pytanie: czy 8600 w serwisie uznawana jest za 'lepsza' od 7900 gt, mimo, ze jest gorsza wydajnosciowo? Jezeli nie, to serwis raczej nie mial prawa dawac gorszej karty? Co byscie zrobili na moim miejscu? Zatrzymali 8600 czy oddali karte spowrotem i wyklocali sie, ze jest gorsza od tej, ktora sie zepsula i zadali wymiany na lepsza, ewentualnie domagali sie zwrotu pieniedzy czy tez wymiany na naprzyklad 8800 za doplata?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...