Skocz do zawartości

zumzum

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

zumzum's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. zumzum

    Nietypowe I Trudne Pytanie

    Heh. Bajerancko wyszlo. Te wszystkie rysy byly na warstwie antyrefleksyjnej. Cif i troche szorowania i monitor jak nowy. Troche bardziej sie blyszczy ale to moim zdaniem dodaje troche uroku wyswietlanemu obrazowi. Mam nadzieje ze sie odpowiednio naciesze monitorem bo przy wyzszych odswiezaniach niemilosiernie piszczy mi jakas cewka. Ale poki co jestem bardzo zadowolony z rezultatu. DZIEKI!
  2. zumzum

    Nietypowe I Trudne Pytanie

    Cif mowisz.... to nawet lepiej bo nie wiem gdzie szukac pasty polerskiej (pewnie w jakims samochodowym) a wielobranzowy mam pod domem :) Poszukam tez tego poliwenglanu. Tylko raczej on wypelnia mikroryski a u mnie... bynajmniej nie sa mikro :) Dzieki i dam znac jak wyszlo.
  3. zumzum

    Nietypowe I Trudne Pytanie

    Oczywiscie. Nie pytaj jak to zrobilem bo sam nie wiem. Prawdopodobnie jak nioslem monitor z auta do akademika to trzymalem kineskopem do brzucha i o zamek sie porysowal. Albo ktos mnie po prostu nie lubial bo bym rysy zauwazyl zaraz po wniesieniu monitora a nic takiego sie nei stalo. Dopiero kilka miesiecy pozniej to zobaczylem.
  4. Witam Mam starego mitsubishi DP73 ale jest porysowany. Znaczy sie mocno starta jest warstwa antyrefleksyjna i wyglada to brzydko. Czy ktos wie jak sie jej pozbyc? Mechanicznie czy chemicznie? Ja myslalem o starciu bardzo drobnym papiere sciernym lub pasta TEMPO. Jakies inne propozycje lub podpowiedzi? Pozdro
  5. Wydawalo mi sie ze jest Dev-C++ na lina. Jak nie to z czego korzystac? Gdzie indziej ludzie proponuja kdevelop...
  6. Orientujesz sie moze ktore IDE dostepne pod lina posiada podpowiadanie skladni? Np. po wcisnieciu kropki przy klasie pojawia sie lista dostepnych metod. Dev-C++ to obsluguje?
  7. W jakim IDE pracujesz? A biblioteki.. mi chodzi zeby miec mozliwosc graficznego (2D i 3D) przedstawiania jakis danych - przebiegi, wykresy, trajektorie... oraz zeby mozna bylo uzywac ich do gier czyli animacje 2D i 3D.
  8. Witam Jak widac jestem tutaj nowy. Programuje sobie hobbistycznie w Pascalu, Delphi i w pracy w LabWindows (jezyk C). Jednak to co robie ogranicza sie do tego wszystkiego czego mozna dowiedziec sie w szkolce. Chcialem troche rozwinac skrzydla dlatego zwracam sie do was z kilkoma pytaniami: - Jakie IDE dla jezyka C++ preferujecie? W graficznym srodowisku linuxowym jednak nie chodzi mi o pisanie API tylko o programy pelno ekranowe. - Jakie biblioteki aby moc tworzyc grafike 2D i 3D? W windowsie bedzie to DirectDraw i Direct3D ale ja chce pracowac pod linuxem wiec.. co tam bedzie odpowiednikami? OpenGL? Cos jeszcze? - Jak tworzyc i uzywac zewnetrzne biblioteki? Sporo jest info w necie o tworzeniu/uzywaniu DLL`ow ale to pod windowsem. A jak to bedzie pod linuxem? Nawet nie wiem co wpisac w google zeby miec jakies rozsadne wyniki. Moze ktos mnie nakierowac? Od czego zaczac? W necie byl tez fajny eBook "Od zera do gier kodera" (czy jakos tak). Tylko ze tam wszystko rozbija sie o biblioteki DirectX.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...