Skocz do zawartości

dkus

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia dkus

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ale nie chodzi mi o sposób emulacji sam w sobie, tylko chodzi mi o to, że przy okazji PS musi być i T&L emulowany, co ogólnie pogarsza wydajność!
  2. Mam GeForce 4 MX4000 128 MB marki Gigabyte. Chip NV18b nie ma zaimplementowanego Pixel i Vertex Shadera, ale wiem że można go emulować software'owo. Konkretnie chodzi mi o grę PoP: Sands of Time, która wymaga właśnie Pixel Shadera. Emuluję go 3D-Analyzerem, ale jak emuluję sam Pixel Shader i Simualtenous Textures to muszę emulować i T&L, bo bez tego obraz jest beznadziejny, tzn. tekstury wchodzą na siebie i w ogóle jest kaszka. Można to ominąć jakoś inaczej ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...