Jump to content

Aurora001

Stały użytkownik
  • Content Count

    3595
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Everything posted by Aurora001

  1. Aurora001

    Seriale

    Tin Star - Sezon pierwszy wzloty i upadki ale raczej na plus. Ciekawy scenariusz i dobra gra aktorska imo. Sezon drugi glowny bohater gra juz naprawde rewelacyjnie, i mimo kuriozum sytuacji oglada sie swietnie.
  2. HTC u ultra. Dla mnie jedyna wada to czasami super powolny laserowy focus (lub gubiacy ostrosc) i brak mozliwosci robienia zdjec macro.
  3. Dokladnie to samo w Hiszpanii. Przegapilem przez to cholerny dolek w nieruchomosciach i jestem stratny 2.5x na kupnie nieruchomosci na dzis dzien.
  4. Panowie czy dla prostej strony baru zbudowanej na google sites wybrac najprostszy i najtanszy hosting? OVH, Namecheap?
  5. Panowie od kiedy branie na powaznie wykresow napiec softwarowo jest rzetelne? Nigdy nie bylo i nie bedzie. Co najwyzej podepnij inna zasilka zeby potwierdzic ze obecna nie trzyma napiec, bo bez podpinania sie do punktow miernikiem to wrozycie z fusow. Niektorzy juz sie naprawde rozpedzaja z metodologia ...
  6. Waluta PLN (przelicznik 4.25 ), polskie forum wiec nie bede podawal w euro. Pytam o cene netto dlatego ze z Polski i Europy na kanary zamawiam jako VAT FREE dla podroznych. Miejsce zakupu nie jest istotne, wstepnie ten lapek u siebie na miejscu moge dostac wlasnie w electronie. Cena jest z lokalnym 7% VAT i to jest jakies maksimum ktore brat chcialby wybrac. Tyle co czytalem to ma dosc dobry ekran, niezla jasnosc jednakze dosc mocno sie grzeje ale bez throttlingu przy 24*C ambient. Bebechy w tej cenie wyglada na naprawde ok. Ja wolalbym 17¨ ale widze ze nagle lapki 17´sa drozsze niz 15 gfdzie kiedys bylo odwrotnie... Z kolei brat woli 15 bo bardziej mobilny, ale nie rozumie ze 15´wazaca 3kg i tak nie bedzie mobilna :)
  7. Panowie znajdę coś lepszego niż ten Acer https://tiendaselectron.com/index.php?id_product=17900&id_product_attribute=0&controller=product
  8. Dokladnie, zreszta nie na mozliwoscu tego zespawac bo nie ma dostepu zeby nie zniszczyc otoczki plastikowej.
  9. Najgorsze ze klejenie magnezu to porazka...
  10. Ale zostalem technologicznie zaskoczony po tym jak jeden z pasazerow zlamal mi wewnetrzna klamke otwierania drzwi. Juz nie istotne jak to sie stalo, ale wina z mojej strony bo drzwi nie naoliwilem. Komus w Saabie musialo sie bardzo w nudzic i wydawac kase aby klamka skladala sie ze stopu magnezu. Dokladnie jest to odlew magnezowy z nalanym plastikiem.
  11. Sprobuj puscic pamieci w kazdym kanale na swoich wlasnych domyslnych timingach. Ewentualnie jesli nie pojdzie, poluzuj je, dodaj +2 do kazdej GLOWNEJ wartosci.
  12. Podlaczajac dysk z innego kompa ta winda praktycznie nie ma prawa sie zaladowac ;)
  13. Ta płyta ma możliwość ustawić różne timingi dla każdej pary? Bo może tutaj jest problem, niektóre pamięci nie lubią niektórych wartości tcas, tras etc.
  14. 4 sloty + rozne pamieci na 'zwyklym' mobo, stary to jebnie ;) Sprawdzales czy tylko nowe pamieci tez sie nie wywalaja?
  15. Ja mam skrzynie z LPT 2.0 150KM I malego garreta, najkrotsza jaka byla 4.45:1. Vmax 220-224km/h realne po GPS przy 6.250, ALE(!) max moc mam tylko i az przy 5.500RPM wiec powyzej nie idzie przy tak krotkiej skrzynii. Skrzynia ktora wszyscy chca miec do jazdy po torze i 1/4 mili. Mala uwaga - wszystkie skrzynie w 9000 maja takie same przelozenie I-IV, roznica jest tylko na V. Jezdzi sie troche jak automatem z taka skrzynia. I Bieg 25km/h -> wrzuc III I Bieg 40km/h -> wrzuc IV II Bieg 55km/h+ -> wrzuc V etc. I nie panewki nie dostaja po [gluteus maximus] bo juz mam 1.5+ RPM. W SS 2002 mam ten sam silnik tylko jest duzo bardziej mulowaty bo tez auto ciezsze, bez moda i V nie moge wrzucic ponizej 85-90km/h.
  16. To zdrowo :D Moje marne 2.0 Turbo przy 170km/h po 3h spalilo 13,5l/h przy UWAGA Ta skrzynia na autostradzie to troche katorga :P Jesli auto kiedys zajedzie do Polski to chyba sprobuje wstawic skrzynie z Aero ;X PS. Mam fun na wioskach. Popadalo, nawalilo piachu na ulice bo gory plynely, a kanalizacji nie ma. Turysci przerazeni, przy 2k na dwojce + lekki gaz, a turbinka juz dmucha i dostaje szalu od braku przyczepnosci :D
  17. Jesli tak to na pewno UV sie nie udal. Zbicie o ponad 0.12v to juz duzo i powinno bardzo pomoc.
  18. Troche biednie bo 1x 120mm na 3k rpm robi jakies 120-130CFM
  19. Zaklej dziury w budzie nad zasilka na tylniej sciance zeby wentyl z tylu nie pobieral min. stamtąd powietrza i generalnie, ile wlezie przeplywu wychodzacego. Czasami mozna sie bawic w robienie jakis kanalow np. z tektury zeby kierowac powietrze w konkretna partie, ale dobre 300-400CFM na OUT powinno Ci zrobic taki przewiew w budzie ze ciezko to juz usprawnic. Mozesz tez izolowac partie np. zasilacz od reszty obiegu, bo przy duzym cisnieniu wentyl OUT na dole na zasilce moze byc tylko dla pozoru bo powietrze i tak bedzie wracac zamiast uciekac.
  20. Juz Ci pisalem. Wentylatory wdmuchujace czesto gesta sa nieistotne chyba ze masz bardzo dobrze uszczelniona bude. Zakladajac wiekszy przeplyw na OUT to cisnienie wytwarzane bedzie wciagac powietrze do budy bez wzgledu na wentylatory wdmuchujace, ktore przy niedostatku mocy albo limituja przeplyw albo go nawet spowalniaja. Zreszta nie mozesz oczekiwac ze lepszy przewiew w budzie odprowadzi Ci cieplo z karty jesli to chlodzenie karty musi najpierw odprowadzic wiecej ciepla z rdzenia. Jesli to nie zachodzi, to co ma chlodzic wiekszy przeciag w budzie? Laminat?
  21. Sprobuj zwiekszyc CFM na OUT. Stare dobre testy jasno pokazywaly ze nie licza sie praktycznie IN, a jedynie OUT i bywa ze wyniki sa lepsze na np. 3-4 OUT niz 3 OUT + 3 IN ;). IN jesli juz to praktycznie tylko jesli jest skierowany na konkretna czesc ktora musisz schlodzic dodatkowa, inaczej OUT i tak wytworzy odpowiednie cisnienie.
  22. Nie ma nic w prawie na temat koniecznosci przyznania gwarancji na 24m. NIC, NULL, ZERO. Przyznanie gwarancji jest dobrowolna sprawa sklepu lub producenta. Za to w prawie rekojmia/niezgodnosc towaru z umowa opiewa na 24m.
  23. Z pci nic nie kombinowalem :-) teraz szukam sposobu na jak najszybsza identyfikacje problemu :-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.