Jump to content

8marcin3

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About 8marcin3

  • Rank
    Newbie
  1. Witam! Mój problem polega na tym ze 13 czerwca 2008r. podpisałem abonament w sieci Era kupując przy tym telefon w promocji już na drugi dzień wykryłem w nim szereg wad, ale jako ze to była sobota zaczekałem z tym do poniedziałku i dokładnie 16 czerwca udałem się z tym do salonu Era Welcu naprawy tych nie prawidłowości lub ewentualnej wymiany na nowy telefon w salonie odesłali mnie do serwisu gdzie po dwóch dniach odebrałem go z naprawy, która niczego nowego nie wniosła po kilku kolejnych dniach znowu się udałem do serwis to jest dokładnie 27 czerwca 2008r. w celu kolejnej naprawy telefon wtedy został Odesłany do serwisu głównego i odebrałem go 18lipca 2008r. po odebraniu stwierdziłem ze wszystkie usterki, które miał ten telefon są w nim nadal a do tego doszły kolejne nowe, które nabył czasie tej naprawy. Moja pytanie jest następujące jak do tego ma się prawo rękojmi czy to ze telefon miał już dwie próby naprawy nie wpłynie negatywnie na decyzje sprzedawcy i jak wygląda termin dwóch tygodni na podjecie decyzji czy ja w tym czasie oddaje telefon sprzedawcy czy tylko czekam na decyzje. Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.